Forum

Kłopot z kładką

Mieszkańcy domagają się przystanków na ul. Wilczej, policja uważa, że to byłoby niebezpieczne, a radni, zanim poprą jedną ze stron, chcą miejsce obejrzeć.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Witam

Pan inżynier to chyba nie wie gdzie żyje :/ ile to jest przypadków przystanków na spadkach? Dworcowa dla 2 Wyszyńskiego w obie strony (tramwaje i autobusy), Mączna, Zdroje szpital, całe 55BIS, Jana z Czarnolasu (do centrum) i najfajniejszy - Dąbrówki na Stołczynie. Ot kolejny przykład, że policja mówi co innego niż jest :/ Zaś co do bezpieczeństwa to też pan policjant chyba zapomniał, że autobus wyjeżdżający z przystanku ma pierwszeństwo... (inna sprawa, że tego nie bardzo kierowcy przestrzegają)

--- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> Pan inżynier to chyba nie wie gdzie żyje :/ ile to jest > przypadków przystanków na spadkach? Dworcowa dla 2 > Wyszyńskiego w obie strony (tramwaje i autobusy), Mączna, > Zdroje szpital, całe 55BIS, Jana z Czarnolasu (do centrum) i > najfajniejszy - Dąbrówki na Stołczynie.

Bo kiedyś "bezpieczeństwo" pojmowano w inny sposób. Teraz to jest słowo-wytrych.

A przepisy na drodze klasy G i niższej pozwalają na umieszczanie zatok przystankowych na spadkach do 4%. Pojawia się pytanie: co wtedy, gdy droga ma większy spadek na odcinku paru kilometrów? Ludzie nie mają prawa skorzystać z autobusu? Pomijam fakt, że przystanek można zrobić bez zatoki, na upartego nawet można zrobić kawałek buspasa :P

> Ot kolejny przykład, > że policja mówi co innego niż jest :/ Zaś co do > bezpieczeństwa to też pan policjant chyba zapomniał, że > autobus wyjeżdżający z przystanku ma pierwszeństwo... (inna > sprawa, że tego nie bardzo kierowcy przestrzegają)

To nie wiesz, że największym zagrożeniem dla kierowców są obiekty stojące?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> MC napisał(a):

> Bo kiedyś "bezpieczeństwo" pojmowano w inny sposób. Teraz to > jest słowo-wytrych.

Taa jak sie niechce to sie mówi, że coś jest niebezpieczne. To samo było z tzw zakrętem śmierci. A kto ów zakręt przyjął jak nie policja :>

> Pomijam fakt, że przystanek można zrobić bez zatoki, na > upartego nawet można zrobić kawałek buspasa :P

Tam nawet jest kawałek wyasfaltowany tylko nie wiem czy by to mieszkańców cieszyło, że milibuy przystanek na pierwszym zakręcie za skrzyżowaniem z jakąś osiedlówką

> To nie wiesz, że największym zagrożeniem dla kierowców są > obiekty stojące?

Jak dla mnie to rowerzyści, którzy jeżdżą jak chcą. to tak OT :)

--- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > Pomijam fakt, że przystanek można zrobić bez zatoki, na > > upartego nawet można zrobić kawałek buspasa :P > > Tam nawet jest kawałek wyasfaltowany tylko nie wiem czy by to > mieszkańców cieszyło, że milibuy przystanek na pierwszym zakręcie > za skrzyżowaniem z jakąś osiedlówką

To w dół. Gorzej jest pod górę. Było przenosić przystanki za skrzyżowanie?

> > To nie wiesz, że największym zagrożeniem dla kierowców są > > obiekty stojące? > > Jak dla mnie to rowerzyści, którzy jeżdżą jak chcą. to tak OT :)

Trollujesz :>

wysłane przez DamTram

"- O tym, że kładka jest niewykorzystywana, to wszyscy wiedzą - mów Lucjan Rudnicki, szef Rady Osiedla Niebuszewo."

Ja tą kładkę pokonuję minimum 2 razy dziennie...

wysłane przez Mareczek 5

DamTram napisał(a):

> Ja tą kładkę pokonuję minimum 2 razy dziennie...

I zapewnie stanowisz ok. 20% wszystkich osob, ktore z niej korzystaja.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Michal105N

No i fotki nawet nieźle z niej wychodzą ;)