Forum

Powrót "ósemki" i inne zmiany

28 i 30 października oraz 2 listopada zostaną wprowadzone kolejne zmiany w komunikacji miejskiej.

wysłane przez torwid  67

1. Czepiam się, czy wcześniej 1 w dni świąteczne cały dzień kursowała do Głębokiego? 2. Co oznacza skomunikowanie linii 1 i 9? Czy to znaczy, że obecnie w świetle prawa będą się dublować na niemal całej trasie, jak ma to miejsce od dawna? 3. Niech ktoś mnie oświeci, dlaczego w związku ze zmianą rozkładu 9 zmienia się także rozkład 11.

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez MQ ?

torwid napisał(a):

> 1. Czepiam się, czy wcześniej 1 w dni świąteczne cały > dzień kursowała do Głębokiego?

Tak.

> 2. Co oznacza skomunikowanie linii 1 i 9? Czy to znaczy, że > obecnie w świetle prawa będą się dublować na niemal > całej trasie, jak ma to miejsce od dawna?

Przy kursach skróconych do zajezdni Pogodno.

> 3. Niech ktoś mnie oświeci, dlaczego w związku ze zmianą > rozkładu 9 zmienia się także rozkład 11.

Przesiadka na placu Kościuszki, jak sądzę.

wysłane przez torwid  67

mkubien napisał(a):

> > 2. Co oznacza skomunikowanie linii 1 i 9? Czy to znaczy, że > > obecnie w świetle prawa będą się dublować na niemal > > całej trasie, jak ma to miejsce od dawna? > > Przy kursach skróconych do zajezdni Pogodno.

A jest szansa, że przy kursach nie-skróconych, przestaną się dublować? Bo zazwyczaj jadą razem, tylko do Wawrzyniaka prowadzi 1, a od Bramy 9. To oczywiście pytanie retoryczne, chyba, że ktoś z MZK umiałby odpowiedzieć. :D

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez yoss83

mkubien napisał(a):

> > 3. Niech ktoś mnie oświeci, dlaczego w związku ze zmianą > > rozkładu 9 zmienia się także rozkład 11. > > Przesiadka na placu Kościuszki, jak sądzę.

Pewnie... i 11 przyjedzie na czas, a 9 nie odjedzie za szybko ;-)

wysłane przez lhb178 19

yoss83 napisał(a):

> > Przesiadka na placu Kościuszki, jak sądzę. > > Pewnie... i 11 przyjedzie na czas, a 9 nie odjedzie za szybko ;-)

Z natury rzeczy 11 powinna przyjechać wcześniej, a odjechać te dwie minuty przed 9.

wysłane przez yoss83

lhb178 napisał(a):

> Z natury rzeczy 11 powinna przyjechać wcześniej, a > odjechać te dwie minuty przed 9.

No właśnie... powinna

wysłane przez lhb178 19

yoss83 napisał(a):

> > Z natury rzeczy 11 powinna przyjechać wcześniej, a > > odjechać te dwie minuty przed 9. > > No właśnie... powinna

A masz jakieś wsparcie, że tak nie jest?

wysłane przez yoss83

lhb178 napisał(a):

> > No właśnie... powinna > > A masz jakieś wsparcie, że tak nie jest?

Mieszkam koło grunwaldzkiego i np. dzisiaj się spóźniła, wczoraj też... i to 4 minuty, więc 9 by już odjechało. Czy przedwczoraj mi się 11 spóźniła już nie pamiętam,ale pewnie tak ;-)

wysłane przez lhb178 19

yoss83 napisał(a):

> > > No właśnie... powinna > > > > A masz jakieś wsparcie, że tak nie jest? > > Mieszkam koło grunwaldzkiego i np. dzisiaj się spóźniła, wczoraj > też...

W niedzielę? ;>

> i to 4 minuty, więc 9 by już odjechało. Czy przedwczoraj mi > się 11 spóźniła już nie pamiętam,ale pewnie tak ;-)

W piatek się spóźniła, bo się spóźniła na Pomorzany. Inne dwa dni z zeszłego tygodnia były ok. A nikt nigdy nie wspominał o problemie z punktualnością tego kursu - bo jakby wspominał, to by się zrobiło wcześniej wyjazd.

wysłane przez mmm

torwid napisał(a):

> 1. Czepiam się,

To ja sie podłącze i też przyczepie. Tak czytam ten rozkład jedynki i się zastanwiam czym sie różni litera a i b w rozkładzie: "kurs do Zaj. Pogodno skomunikowany z linią 9 do Głębokiego" -pewnie tym, że jedna to zjazdówka, ale dla pasażera to żadna różnica. I jeszcze jeden kwiatek: "c - zjazd do Zajezdni Pogodno trasą linii 9" to jest mącenie ludziom w głowach tak trudno otablicowac ten kurs jako dziewiątkę zjazdową.

wysłane przez MQ ?

mmm napisał(a):

> Tak czytam ten rozkład > jedynki i się zastanwiam czym sie różni litera a i b w > rozkładzie: "kurs do Zaj. Pogodno skomunikowany z linią 9 do > Głębokiego" -pewnie tym, że jedna to zjazdówka, ale dla > pasażera to żadna różnica.

To są (nie)możliwości programu do układania rozkładów. Na tabliczkach na przystankach będzie jeden opis.

> I jeszcze jeden kwiatek: "c - > zjazd do Zajezdni Pogodno trasą linii 9" to jest mącenie > ludziom w głowach tak trudno otablicowac ten kurs jako > dziewiątkę zjazdową.

Tego też nie rozumiem, może Olaf wyjaśni.

wysłane przez lhb178 19

mmm napisał(a):

> torwid napisał(a):

> > 1. Czepiam się, > > To ja sie podłącze i też przyczepie. Tak czytam ten rozkład > jedynki i się zastanwiam czym sie różni litera a i b w > rozkładzie: "kurs do Zaj. Pogodno skomunikowany z linią 9 do > Głębokiego" -pewnie tym, że jedna to zjazdówka, ale dla > pasażera to żadna różnica.

Tak, "b" to zjazdówka, a dla pasażera to taka różnica, że 0,67 wozokm może zostać przeznaczone na jego potrzeby ;P

> I jeszcze jeden kwiatek: "c - > zjazd do Zajezdni Pogodno trasą linii 9" to jest mącenie > ludziom w głowach tak trudno otablicowac ten kurs jako > dziewiątkę zjazdową.

Ale pójdziesz i powiesz motorniczym, że na zjazd mają założyć tablice "9"? ;> Zresztą byłaby może i ta wersja, ale samego zjazdu zrobić niedasie.

wysłane przez MQ ?

lhb178 napisał(a):

> Ale pójdziesz i powiesz motorniczym, że na zjazd mają założyć > tablice "9"? ;>

Mówimy chyba o założeniu jednej tablicy (względnie dwóch, jeśli jeździ skład, a nie wiem, co jeździ, bo nie analizowałem ani struktury taboru, ani przebieranek z "jedynki"), bo pozostałe i tak są ustawione na "zjazd do zajezdni". Poza tym wydaje mi się, że MZK istnieje po to, aby służyć pasażerom, a nie dla samego istnienia (choć czasem można mieć poważne wątpliwości), więc to, co się tam chce czy nie chce motorniczym powinno być na bardzo dalekim planie. Zresztą bardzo podobna sytuacja miała kiedyś miejsce na 53 i 60 (być może nadal tak się dzieje, w innej części rozkładu). Otóż swego czasu był w rozkładzie "sześćdziesiątki" kurs Ludowa - Cukrowa, przechodzący z linii 53 (pierwsze przetablicowanie). Następnie autobus ten zjeżdżał z Cukrowej do zajezdni (drugie przetablicowanie). Czy ktoś się wtedy pytał kierowców SPAK-u, czy im się będzie chciało zmieniać tablice?

wysłane przez lhb178 19

mkubien napisał(a):

> > Ale pójdziesz i powiesz motorniczym, że na zjazd mają założyć > > tablice "9"? ;> > > Mówimy chyba o założeniu jednej tablicy (względnie dwóch, jeśli > jeździ skład, a nie wiem, co jeździ, bo nie analizowałem ani > struktury taboru, ani przebieranek z "jedynki"), bo pozostałe i > tak są ustawione na "zjazd do zajezdni".

W zasadzie to jedynym sensownym rozwiązaniem byłoby zdjęcie tablic bocznych, ta 1/2 nie jest z niczym łączona.

> Poza tym wydaje mi się, > że MZK istnieje po to, aby służyć pasażerom, a nie dla samego > istnienia (choć czasem można mieć poważne wątpliwości), więc > to, co się tam chce czy nie chce motorniczym powinno być na bardzo > dalekim planie.

Ty to się chyba lubisz narażać :>

> Zresztą bardzo podobna sytuacja miała kiedyś > miejsce na 53 i 60 (być może nadal tak się dzieje, w innej > części rozkładu). Otóż swego czasu był w rozkładzie > "sześćdziesiątki" kurs Ludowa - Cukrowa, przechodzący z linii > 53 (pierwsze przetablicowanie). Następnie autobus ten zjeżdżał z > Cukrowej do zajezdni (drugie przetablicowanie). Czy ktoś się wtedy > pytał kierowców SPAK-u, czy im się będzie chciało zmieniać > tablice?

Nikt się nie pytał, ale nie było zmiany linii na zjazd.

wysłane przez Phobos 17

> > Poza tym wydaje mi się, > > że MZK istnieje po to, aby służyć pasażerom, a nie dla samego > > istnienia > > Ty to się chyba lubisz narażać :>

Sorry Olaf, ale teraz to już udowodniłeś, że kilka miesięcy siedzenia na wygodnym foteliku w ZDiTM sprawia, że masz pasażerów bardzo głęboko, a twoim celem życiowym stało się nie przemęczać i pilnować, aby inni też tego nie robili... :-/

Smutne...

-- Firefox 2 - przeglądarka stworzona dla dyslektyków ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 19

Phobos napisał(a):

> > > Poza tym wydaje mi się, > > > że MZK istnieje po to, aby służyć pasażerom, a nie dla samego > > > istnienia > > > > Ty to się chyba lubisz narażać :> > > Sorry Olaf, ale teraz to już udowodniłeś, że kilka miesięcy > siedzenia na wygodnym foteliku w ZDiTM sprawia, że masz pasażerów > bardzo głęboko,

Dowodem na to jest uniknięcie przerabiania 1 na 9 na zjazd, którego i tak nie dało się wykonać? Fajnie.

> a twoim celem życiowym stało się nie przemęczać > i pilnować, aby inni też tego nie robili... :-/

To co piszesz, jest po prostu chamskie. Zwłaszcza w kontekście nieprzemęczania się. A wydawało mi się, że jako twórca serwisu, którego użytkownicy nie zawsze są mili i wdzięczni, powinieneś znać tego typu sprawy z drugiej strony. Smutne...

wysłane przez Phobos 17

> Dowodem na to jest uniknięcie przerabiania 1 na 9 na zjazd, którego i > tak nie dało się wykonać? Fajnie.

"Niedasie" typowe dla budżetówki.

> To co piszesz, jest po prostu chamskie. Zwłaszcza w kontekście > nieprzemęczania się.

No przykro mi, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

-- Firefox 2 - przeglądarka stworzona dla dyslektyków ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 19

Phobos napisał(a):

> > Dowodem na to jest uniknięcie przerabiania 1 na 9 na zjazd, którego > i > > tak nie dało się wykonać? Fajnie. > > "Niedasie" typowe dla budżetówki.

Oczywiście, że niedasie. Przyczyny techniczne. I nie wiem, czy o jeden zjazd dwa razy w tygodniu warto kruszyć kopie. Ale za to jaka okazja się powymądrzać...

> > To co piszesz, jest po prostu chamskie. Zwłaszcza w kontekście > > nieprzemęczania się. > > No przykro mi, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

A resztę skrupulatnie wyciąłeś.

wysłane przez Phobos 17

> Oczywiście, że niedasie. Przyczyny techniczne.

To się chyba nazywało "istniejące uwarunkowania techniczno-eksploatacyjne".

> I nie wiem, czy o > jeden zjazd dwa razy w tygodniu warto kruszyć kopie. Ale za to jaka > okazja się powymądrzać...

A ja nie wiem, czy jeden zjazd dwa razy w tygodniu to powód, dla którego warto niepotrzebnie komplikować rozkład i utrudniać jego zrozumienie pasażerom. Ale za to jaka okazji podlizać się MZK, że się motorniczy nie przemęczają...

> A resztę skrupulatnie wyciąłeś.

Bo nie znalazłem tam nic do skomentowania.

-- Firefox 2 - przeglądarka stworzona dla dyslektyków ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 19

Phobos napisał(a):

> > Oczywiście, że niedasie. Przyczyny techniczne. > > To się chyba nazywało "istniejące uwarunkowania > techniczno-eksploatacyjne".

Te są tylko techniczne.

Zresztą przypuszczam, że jakby na rozkładzie tabelarczynym 9 pojawiła się brygada 9/7 z samym zjazdem, to połowa miłośników powiedziałaby "ale durne".

> > I nie wiem, czy o > > jeden zjazd dwa razy w tygodniu warto kruszyć kopie. Ale za to jaka > > okazja się powymądrzać... > > A ja nie wiem, czy jeden zjazd dwa razy w tygodniu to powód, dla > którego warto niepotrzebnie komplikować rozkład i utrudniać jego > zrozumienie pasażerom.

Można mniej komplikować. "Zjazd do Zajezdni Pogodno" i zgadnij którędy.

wysłane przez Phobos 17

> Zresztą przypuszczam, że jakby na rozkładzie tabelarczynym 9 > pojawiła się brygada 9/7 z samym zjazdem, to połowa miłośników > powiedziałaby "ale durne".

Nie przyzwyczaiłeś się jeszcze? :->

> Można mniej komplikować. "Zjazd do Zajezdni Pogodno" i zgadnij > którędy.

No... widze, że pomysłów na utrudnianie ludziom życia Ci nie brakuje. Kiedy można się spodziewać realizacji?...

-- Firefox 2 - przeglądarka stworzona dla dyslektyków ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 19

Phobos napisał(a):

> > Zresztą przypuszczam, że jakby na rozkładzie tabelarczynym 9 > > pojawiła się brygada 9/7 z samym zjazdem, to połowa miłośników > > powiedziałaby "ale durne". > > Nie przyzwyczaiłeś się jeszcze? :->

Jakoś nie. Ale pewnie powinienem.

> > Można mniej komplikować. "Zjazd do Zajezdni Pogodno" i zgadnij > > którędy. > > No... widze, że pomysłów na utrudnianie ludziom życia Ci nie > brakuje. Kiedy można się spodziewać realizacji?...

Nie weszła w życie :P

wysłane przez MQ ?

lhb178 napisał(a):

> Ty to się chyba lubisz narażać :>

Nie, po prostu nie dbam o to, co ludzie z MZK sądzą o moich wypowiedziach.

> Nikt się nie pytał, ale nie było zmiany linii na zjazd.

Za to była wymiana termometrów. Z kolei zmianę linii co chwilę mamy na 51/78, ale jak dotąd nie słyszałem o pomyśle zarzucenia przebieranek, bo komuś tablic się nie chce wymieniać.

wysłane przez lhb178 19

mkubien napisał(a):

> > Ty to się chyba lubisz narażać :> > > Nie, po prostu nie dbam o to, co ludzie z MZK sądzą o moich > wypowiedziach.

Twój wybór.

> > Nikt się nie pytał, ale nie było zmiany linii na zjazd. > > Za to była wymiana termometrów.

Zdecydowanie mniej niż zmiana linii.

> Z kolei zmianę linii co chwilę mamy > na 51/78, ale jak dotąd nie słyszałem o pomyśle zarzucenia > przebieranek, bo komuś tablic się nie chce wymieniać.

Na 51/78 miały iść w założeniu wyświetlaczowce.

wysłane przez Phobos 17

> Na 51/78 miały iść w założeniu wyświetlaczowce.

A takowe to niby nie potrzebują mieć termometrów wg. regulaminu przewozów?

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 19

Phobos napisał(a):

> > Na 51/78 miały iść w założeniu wyświetlaczowce. > > A takowe to niby nie potrzebują mieć termometrów wg. regulaminu > przewozów?

Potrzebują. A teraz przypomnij sobie, że sam chciałeś zrobić tego jeden termometr.

wysłane przez Phobos 17

> > A takowe to niby nie potrzebują mieć termometrów wg. regulaminu > > przewozów? > > Potrzebują. A teraz przypomnij sobie, że sam chciałeś zrobić tego > jeden termometr.

I oczywiście eksperci z ZDiTM przewidzieli to już 2 lata temu, jak 51/78 wprowadzano?

-- Firefox 2 - przeglądarka stworzona dla dyslektyków ;-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez lhb178 19

Phobos napisał(a):

> > Potrzebują. A teraz przypomnij sobie, że sam chciałeś zrobić > tego > > jeden termometr. > > I oczywiście eksperci z ZDiTM przewidzieli to już 2 lata temu, jak > 51/78 wprowadzano?

Ty nie jesteś przewidywalny :P

wysłane przez MQ ?

lhb178 napisał(a):

> Zdecydowanie mniej niż zmiana linii.

Wymiana dwóch tablic. No, i może dołożenie trzeciej za przednią szybą. To więcej niż wymiana jednej tablicy w wagonie 105N.

> Na 51/78 miały iść w założeniu wyświetlaczowce.

Obaj dobrze wiemy, że w momencie wprowadzania zmian na 51/78 SPAK posiadał pięć solówek z wyświetlaczami. Jedna na stałe jeździła na G, a pozostałe cztery wcale nie były hurtowo kierowane na 51/78.

wysłane przez lhb178 19

mkubien napisał(a):

> > Zdecydowanie mniej niż zmiana linii. > > Wymiana dwóch tablic. No, i może dołożenie trzeciej za przednią > szybą. To więcej niż wymiana jednej tablicy w wagonie 105N.

Porównywana była zmiana linii ze zmianą wariantu obie na autobusach.

> > Na 51/78 miały iść w założeniu wyświetlaczowce. > > Obaj dobrze wiemy, że w momencie wprowadzania zmian na 51/78 SPAK > posiadał pięć solówek z wyświetlaczami.

Ja nie wiem. Nie wnikałem.

wysłane przez MQ ?

lhb178 napisał(a):

> Porównywana była zmiana linii ze zmianą wariantu obie na autobusach.

A na co mi porównanie na autobusach, jak mówimy o tramwajach? Przeczytaj wszystko spokojnie jeszcze raz.

> Ja nie wiem. Nie wnikałem.

Super.

wysłane przez lhb178 19

mkubien napisał(a):

> > Porównywana była zmiana linii ze zmianą wariantu obie na > autobusach. > > A na co mi porównanie na autobusach, jak mówimy o tramwajach?

A kto zaczął od autobusów, hm? Wyjechałeś z porównaniem z 53 i 60, a jakoś żadna nie zmienia linii na zjazd (tak, wiem, w rozliczeniu tablic to żadna różnica).

> Przeczytaj wszystko spokojnie jeszcze raz.

Niedasie. MSPANC.

> > Ja nie wiem. Nie wnikałem. > > Super.

A tak generalnie to o co chodzi? Teraz jest więcej wyświetlaczowców.

wysłane przez MQ ?

mmm napisał(a):

> Tak czytam ten rozkład > jedynki i się zastanwiam czym sie różni litera a i b w > rozkładzie: "kurs do Zaj. Pogodno skomunikowany z linią 9 do > Głębokiego"

Po głębszej analizie w tym miejscu znalazłem błąd. Jako kursy skomunikowane z linią 9 oznaczone są wszystkie kursy skrócone, co okazuje się być fikcją. Dwa ostatnie kursy w dni powszednie i świąteczne (22:49 i 23:09 z Potulickiej) w rzeczywistości z niczym skomunikowane nie są (ostatnia "normalna" "dziewiątka" odjeżdża z Potulickiej o 22:33).

wysłane przez lhb178 19

mkubien napisał(a):

> Po głębszej analizie w tym miejscu znalazłem błąd. Jako > kursy skomunikowane z linią 9 oznaczone są wszystkie kursy > skrócone, co okazuje się być fikcją. Dwa ostatnie kursy w dni > powszednie i świąteczne (22:49 i 23:09 z Potulickiej) w > rzeczywistości z niczym skomunikowane nie są (ostatnia > "normalna" "dziewiątka" odjeżdża z Potulickiej o 22:33).

Bum. Chyba trzeba wykorzystać piątą trasę :/

wysłane przez Luke_Police  163

No i popsuli taki ciekawy rozkład. Co prawda cogodzinne podjazdy pod Zakłady poza szczytem to niewątpliwe ułatwienie dla niektórych pasażerów, ale czy się to napewno opłaca? Ciekawie natomiast rozegrali odjazdy z Głębokiego. Przynajmnej w parzystych godzinach szczytu popołudniowego oraz wieczorem nie ma odjazdów 103+106 z 1-2-minutowym odstępem od siebie. Teraz jest tak, że w godzinach popołudniowych po szczycie autobus na Głębokim odjeżdża mniej więcej co 20 minut, z tym, że 2 razy wciągu godziny jest to 103, a raz 106... Gdyby jeszcze była druga szczytowa brygada 106 (dająca pasażerom coś więcej niz jeden dodatkowy kurs rano), możnabyłoby starać się uzyskać takt 12-minutowy w szczycie (choćby na zasadzie 103-106-103-103-106).

Obawiam się tylko, że zaraz będą protesty pasażerów. Znajdzie się jakaś grupa, która dotychczas zawsze jeździła kursem o godzinie XY:ZQ, a teraz tego kursu nie ma, a następny jest 20 minut później.

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)

wysłane przez MQ ?

Luke_Police napisał(a):

> Co prawda cogodzinne > podjazdy pod Zakłady poza szczytem to niewątpliwe > ułatwienie dla niektórych pasażerów, ale czy się to > napewno opłaca?

Komunikacja z założenia się nie opłaca :-P Podjazdy wprowadzone zostały na wniosek Gminy Police o ile dobrze pamiętam ze względu na to, że na Zakładach działa przychodnia lekarska.

wysłane przez Luke_Police  163

mkubien napisał(a):

> Podjazdy > wprowadzone zostały na wniosek Gminy Police o ile dobrze > pamiętam ze względu na to, że na Zakładach działa > przychodnia lekarska.

Co nie zmienia faktu, że to tej przychodni można dojechać linią 101 po ewentualnej przesiadce z czegoś innego w Rynku albo w Mścięcinie...

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)

wysłane przez LLUZNIAK

Luke_Police napisał(a):

> Co nie zmienia faktu, że to tej przychodni można dojechać > linią 101 po ewentualnej przesiadce z czegoś innego w Rynku > albo w Mścięcinie...

Podobna sprawa jak z kursami z Basenu G. na Plac R. ;-) Też się można przesiąść na Bramie P., a jednak taka linia (według wielu, także mnie) by się przydała :> Moim zdaniem razkład jest lepszy od poprzednio obowiązującego, z czym się chyba zgodzisz :) ...i z tego się należy cieszyć :D

wysłane przez Luke_Police  163

LLUZNIAK napisał(a):

> Podobna sprawa jak z kursami z Basenu G. na Plac R. ;-) Też się > można przesiąść na Bramie P., a jednak taka linia (według > wielu, także mnie) by się przydała :>

Tak, tylko, że tam jest mowa ogólnie, a tutaj wyłącznie o międzyszczycie.

> Moim zdaniem razkład jest > lepszy od poprzednio obowiązującego, z czym się chyba zgodzisz

Lepszy, nie lepszy, nie wiem. Na pewno jest pomysłowo ułożony i w jakiś sposób związany z rozkładem tramwajowym, a także jest prostszy do zapamiętania. Czy się sprawdzi, ciężko powiedzieć. Może być tak, że nagle wzrośnie lub zmaleje ilość ludzi korzystających z tej linii lub w ogóle z możliwości powrotu do Polic przez Głębokie. Jak to naprawdę będzie w praktyce, zobaczymy wkrótce. Znając życie to z powodu częstych spóźnień na linii 9 idea nowego rozkładu 103 może się rozsypać.

> :) ...i z tego się należy cieszyć :D

Ja się tylko cieszę, że kursem 9:06 (zamiast 8:50) nadal jestem (teoretycznie) w stanie dojechać punktualnie na uczelnie, gdy mam zajęcia o 10:15.

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)

wysłane przez MQ ?

Luke_Police napisał(a):

> Co nie zmienia faktu, że to tej przychodni można dojechać > linią 101 po ewentualnej przesiadce z czegoś innego w Rynku > albo w Mścięcinie...

Tak samo można się przesiadać w szczycie, ale kursowanie 103 do Zakładów nie budzi jakoś wtedy kontrowersji.

wysłane przez Luke_Police  163

mkubien napisał(a):

> Tak samo można się przesiadać w szczycie, ale kursowanie 103 do > Zakładów nie budzi jakoś wtedy kontrowersji.

Bo w szczycie do (lub z) Zakładów dojeżdża dużo więcej ludzi i sama linia 101 mogłby być przeciążona na tym krótkim odcinku.

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)

wysłane przez MQ ?

Luke_Police napisał(a):

> Bo w szczycie do (lub z) Zakładów dojeżdża dużo więcej ludzi i > sama linia 101 mogłby być przeciążona na tym krótkim odcinku.

Gdyby w szczycie kursy były wykonywane do Zakładów tylko wtedy, gdy faktycznie jeździ tam dużo ludzi, to rozkład by bardziej przypominał świąteczny, niż to, co jest teraz.

Ja w ogóle nie rozumiem na czym polega problem. Gmina chce, Gmina płaci, Gmina ma. A że poprawiono sytuację pasażerów, to źle?

wysłane przez Luke_Police  163

mkubien napisał(a):

> Ja w ogóle nie rozumiem na czym polega problem. Gmina chce, Gmina > płaci, Gmina ma. A że poprawiono sytuację pasażerów, to źle?

Problemu rzeczywiście nie ma, jeżeli to z pieniędzy Gminy. Tylko żeby się potem nie okazało, że frekwencja na międzyszczytowych kursach do Zakładów będzie wynosiła 0, bo wtedy te pieniądze pójdą na marnotrawienie paliwa. Z ciekawości się wybiorę któregoś wolnego od nauki dnia w tygodniu pod Zakłady i zobaczę jak to wygląda.

-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.

Technik serwisu :)

wysłane przez t105n  49

Luke_Police napisał(a):

> Co nie zmienia faktu, że to tej przychodni można dojechać > linią 101 po ewentualnej przesiadce z czegoś innego w Rynku > albo w Mścięcinie...

Szczególnie przy częstotliwości "stojedynki" co 35 minut w międzyszczycie...

wysłane przez Titanic1912 5

A ja musze pogratulować pomysłu skomunikowania kursów na linii numer 9 z 1 w kierunku Potulickiej w godz kiedy ta druga kończy przy zajezdni pogodno. Ciekawe jak w praktyce będzie wyglądało czekanie tramwaju numer 1 na pasażerów z 9 i na odwrót...

-- Liczy się tylko Man:)

Liczy się tylko Man:)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.