Forum

Coraz więcej MANów ze SPAK po nowemu

Dziś na 60/2 kursował MAN NG313 1595, a na popołudniowym 87/7 - MAN NG313 1598, którym przód i tył zostały pomalowane identycznie jak w ich młodszym bracie 1651.

wysłane przez Jasiek 36

Jednak komuś udało się skłonić SPAK do malowania jednolitego MAN-ów w porównaniu ze SPAD. Jeszcze kontury kleksów. ;P Oczywiście nie piszę tego, aby wywołać jakąś kolejną burzę. To tylko słowa uznania.
Jasiek napisał(a):

> Jednak komuś udało się skłonić SPAK do malowania > jednolitego MAN-ów w porównaniu ze SPAD. Jeszcze kontury > kleksów. ;P Oczywiście nie piszę tego, aby wywołać > jakąś kolejną burzę. To tylko słowa uznania.

Dziękuję. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale logo na MANach nie jest już na białym tle a na czarnym, tak jak w SPAD i PKS. Wielokrotnie zwracałem na to uwagę i w końcu doczekałem sie pozytywnych zmian. Wygląda to o wiele lepiej. Odnośnie kleksów napisałem już maila, ale bez odpowiedzi.

-- Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew

Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew

wysłane przez Piotr_B

end napisał(a):

>  > Dziękuję. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale logo na MANach > nie jest już na białym tle a na czarnym, tak jak w SPAD i > PKS. Wielokrotnie zwracałem na to uwagę i w końcu > doczekałem sie pozytywnych zmian. Wygląda to o wiele lepiej. > Odnośnie kleksów napisałem już maila, ale bez odpowiedzi.

Czarne tło logo to teraz standard u MAN-a
Piotr_B napisał(a):

> Czarne tło logo to teraz standard u MAN-a

Niee, tu chodziło o logo SPAK-u na górze MAN-ów, tę naklejkę z gryfem FG i dopiskiem "Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Klonowica".
end napisał(a):

> Odnośnie kleksów napisałem już maila, ale bez odpowiedzi.

I już coś wiadomo w tej sprawie? Ogólnie jeżeli chodzi o oznakowanie (naklejki z numerami taborowymi) i kleksy to panuje w SPAK mały bałagan. Solarisy kupione przed 2012 rokiem mają jeszcze oznaczenia na dole burty, a nie zgodnie z założeniami FG "po nowemu" na górze i brakuje w nich również konturów kleksów. A co do Lionsów to chyba wszystkie mają już przody po nowemu.
man napisał(a):

> end napisał(a):

>  >(...) A co do Lionsów to chyba wszystkie mają już przody > po nowemu.

Jeszcze nie wszystkie :P

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.
man napisał(a):

> I już coś wiadomo w tej sprawie?

Nie dostałem żadnej odpowiedzi w tej sprawie.

Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew
Jasiek napisał(a):

> Jednak komuś udało się skłonić SPAK do malowania > jednolitego MAN-ów w porównaniu ze SPAD. Jeszcze kontury > kleksów. ;P Oczywiście nie piszę tego, aby wywołać > jakąś kolejną burzę. To tylko słowa uznania.

SPAD też nie jest taki idealny. Ich schemat malowania SU IV to prawdziwy koszmarek, nie wiem jak można było to tak wymyślić. Moim zdaniem tutaj też powinny być wykonane poprawki.
maciekos95 napisał(a):

> SPAD też nie jest taki idealny. Ich schemat malowania SU IV to > prawdziwy koszmarek, nie wiem jak można było to tak > wymyślić. Moim zdaniem tutaj też powinny być wykonane > poprawki.

SU IV generacji nie ma z czym porównywać, a widocznie taki schemat został zaakceptowany. A nasze subiektywne odczucia myślę, że są na drugim planie.
Jasiek napisał(a):

> SU IV generacji nie ma z czym porównywać, a widocznie taki > schemat został zaakceptowany. A nasze subiektywne odczucia > myślę, że są na drugim planie.

A to nie była przypadkiem samowolka SPADu z tym malowaniem? No chyba, że faktycznie ktoś z UM taki schemat zatwierdził, to jeszcze gorzej by świadczyło.
maciekos95 napisał(a):

> SPAD też nie jest taki idealny. Ich schemat malowania SU IV to > prawdziwy koszmarek, nie wiem jak można było to tak > wymyślić. Moim zdaniem tutaj też powinny być wykonane > poprawki.

Malowanie dla nowych Urbino przyszło z UM i nikt w SPADzie nie mógł w nie ingerować (w tym ja ze swoją propozycją).