Forum

Zmiany na prawobrzeżu

W związku z uruchomieniem pętli autobusowej "Turkusowa" 29 stycznia nastąpią zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych obsługujących dzielnicę Prawobrzeże.

wysłane przez MaK

Było bezpośrednie połączenie Majowego i Słonecznego z przystankiem PKP Szczecin Zdroje, a teraz nie będzie. Wiwat ZDiTM!

wysłane przez konjo  4

MaK napisał(a):

> Było bezpośrednie połączenie Majowego i Słonecznego z > przystankiem PKP Szczecin Zdroje, a teraz nie będzie. Wiwat > ZDiTM!

Teraz trzeba będzie też celować z góry czy z tramwaju do 84 w ZUSie, czy do 54 na pętli. Mniam. Dodatkowo zamiana numeracji 65 i 55 (po co dawne 65, jest 55, a nowy autobus jest 65?). Pomysł 97 to reedycja wydłużonego 77bis. Tam do zakładów mięsnych naprawdę jest wzięcie na 4 linie? Argumenty spółki, której powinno zależeć na przychodach, że należy zlikwidować D i E, pominę milczeniem. Brak okólnego obiegu linii kończących na Rondzie UP 71/65 jest bez sensu. Z wielkiej rewolucji - szału brak.

-- Tell me who ya gonna believe.

So never mind the darkness.

wysłane przez MaK

konjo napisał(a):

[ciach]

Widać odgórną "sraczkę", żeby większość objeżdżała osiedle. Szkoda, że większa część tego tałatajstwa sie dubluje. Zamiast któreś z okólnych, "turkusowych" linii pościć przez Botaniczną, to puszcza się linię, która ma stanowić trzon KM w Podjuchach. Już widzę, jak te opóźnienia rosną nie tylko przez korki szczytowe do Krygiera, ale tez przez zatory na południowej pomocniczej Struga.

Mam nadzieje, że 29 stycznia nastąpi paraliż, a kilka dni później, ktoś w ZDiTM pójdzie po rozum do pustej głowy i to poprawi, analogicznie do ostatniego Bus-pasa na gdańskiej.

wysłane przez Jasiek 36

MaK napisał(a):

> Zamiast któreś z okólnych, "turkusowych" linii pościć przez > Botaniczną, to puszcza się linię, która ma stanowić trzon KM > w Podjuchach. Już widzę, jak te opóźnienia rosną nie tylko > przez korki szczytowe do Krygiera, ale tez przez zatory na > południowej pomocniczej Struga.

Poczekajmy do rozkładów jazdy linii nr 64 i 66 dobrze. Jest zaplanowany pewien pomysł, który te opóźnienia zniweluje.

wysłane przez MaK

Jasiek napisał(a):

> Poczekajmy do rozkładów jazdy linii nr 64 i 66 dobrze. Jest > zaplanowany pewien pomysł, który te opóźnienia zniweluje.

Skoro Ty mówisz poczekajmy, to poczekam. Ciekaw jestem...

wysłane przez Jasiek 36

MaK napisał(a):

> Skoro Ty mówisz poczekajmy, to poczekam. Ciekaw jestem...

Oczywiście mówię o zwykłych codziennych opóźnieniach na trasie z/do Podjuch, spowodowanych korkami na Granitowej i Metalowej jak będzie jakiś armagedon typu dzień dzisiejszy to raczej nic nie pomoże. :P

wysłane przez MaK

Jasiek napisał(a):

> Oczywiście mówię o zwykłych codziennych opóźnieniach na trasie > z/do Podjuch, spowodowanych korkami na Granitowej i Metalowej jak > będzie jakiś armagedon typu dzień dzisiejszy to raczej nic nie > pomoże. :P

Dzisiejszego dnia nic by nie uratowało. :-P

wysłane przez Mareczek 5

konjo napisał(a):

> Argumenty spółki, której powinno zależeć na przychodach, > że należy zlikwidować D i E, pominę milczeniem.

Tutaj spółka raczej dopłacała. D i E to szczytówki, a jeździli pewnie kierowcy pracujący z przerywanym czasem pracy. A przerywany czas pracy ogólnie polega na tym, że w miedzyszczycie kierowcy mają wolne, a spółka im płaci (niepełną stawkę).

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez volvo

> A przerywany czas pracy ogólnie polega na tym, że w > miedzyszczycie kierowcy mają wolne, a spółka im płaci > (niepełną stawkę).

W SPAK i SPAD nie płacą za czas pomiędzy dwiema krótkimi zmianami... Z tego co mi wiadomo to SPPK płaci chyba 50%.

wysłane przez Błażej 3

volvo napisał(a):

> W SPAK i SPAD nie płacą za czas pomiędzy dwiema krótkimi > zmianami... > Z tego co mi wiadomo to SPPK płaci chyba 50%.

Nie ma że ktoś płaci a ktoś inny nie, przecież to wynika z kodeksu pracy.

wysłane przez volvo

> Nie ma że ktoś płaci a ktoś inny nie, przecież to wynika z > kodeksu pracy.

Na to wychodzi, że albo mają na to sposób , albo mają gdzieś kodeks pracy...

wysłane przez Mareczek 5

Błażej napisał(a):

> volvo napisał(a):

> > W SPAK i SPAD nie płacą za czas pomiędzy dwiema krótkimi > > zmianami... > > Z tego co mi wiadomo to SPPK płaci chyba 50%. >  > Nie ma że ktoś płaci a ktoś inny nie, przecież to wynika z > kodeksu pracy.

Jeżeli ktoś jest na przerywanym, za przerwę kodeksowo ma płacone 50%. Chyba że na porannej i popołudniowej zmianie jeździli różni kierowcy.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Jasiek 36

konjo napisał(a):

> Argumenty spółki, której powinno zależeć na przychodach, > że należy zlikwidować D i E, pominę milczeniem.

Czasem lepiej te stracone wzkm odzyskać w większej stawce za wzkm.

wysłane przez t105n  49

MaK napisał(a):

> Było bezpośrednie połączenie Majowego i Słonecznego z > przystankiem PKP Szczecin Zdroje, a teraz nie będzie. Wiwat > ZDiTM!

A przepraszam, którą linią było? A teraz będzie linią 79.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez man1995 55

t105n napisał(a):

> A przepraszam, którą linią było? > A teraz będzie linią 79.

54? A z tym 79 to tak słabo będzie.

wysłane przez t105n  49

man1995 napisał(a):

> 54? A z tym 79 to tak słabo będzie.

Chyba nie chcesz mi wmówić, że 54 zajeżdżające na pętlę na Słonecznym lepiej obsługiwało Słoneczne i Majowe niż 79, który jedzie przez ul. Struga. Też tylko zahaczało o skraj osiedli.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")

wysłane przez Mareczek 5

t105n napisał(a):

> man1995 napisał(a):

> > 54? A z tym 79 to tak słabo będzie. >  > Chyba nie chcesz mi wmówić, że 54 zajeżdżające na pętlę na > Słonecznym lepiej obsługiwało Słoneczne i Majowe niż 79, > który jedzie przez ul. Struga. Też tylko zahaczało o skraj > osiedli.

Akurat w przypadku kolegi "MaK", zajazd na pętlę Słoneczne jak najbardziej było ok w dojedzie na dworzec w Zdrojach.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez MaK

t105n napisał(a):

> Chyba nie chcesz mi wmówić, że 54 zajeżdżające na pętlę na > Słonecznym lepiej obsługiwało Słoneczne i Majowe niż 79, > który jedzie przez ul. Struga. Też tylko zahaczało o skraj > osiedli.

Nie no. Przecież w promieniu 300 metrów od pętli, mieszka tylko ponad tysiąc ludzi...

wysłane przez 333Wojtas333 15

man1995 napisał(a):

> > 54? A z tym 79 to tak słabo będzie.

Podejrzewam, że na odcinku Turkusowa - RUP 79 będzie woził powietrze. Większość osób będzie przesiadać się na Jaśminowej, natomiast Ci co będą jechać od strony miasta będą mieli jeszcze do dyspozycji 72 na Basenie Górniczym. Ale poczekajmy, może kierowcy ze SPAD za jakiś czas się wypowiedzą na ten temat.

wysłane przez Mareczek 5

333Wojtas333 napisał(a):

> man1995 napisał(a):

> > > 54? A z tym 79 to tak słabo będzie. >  > Podejrzewam, że na odcinku Turkusowa - RUP 79 będzie woził > powietrze.

Ten odcinek jest raczej tylko po to, aby kierowcy 79 mieli dostęp do punktu socjalnego.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Jasiek 36

Mareczek napisał(a):

> Ten odcinek jest raczej tylko po to, aby kierowcy 79 mieli dostęp do > punktu socjalnego.

Znaczy pierwotnie i tak mielibyśmy, bo 79 miało jeździć do Turkusowej tyle, że przez Jasną.

wysłane przez pioko17 38

Mareczek napisał(a):

> Ten odcinek jest raczej tylko po to, aby kierowcy 79 mieli dostęp do > punktu socjalnego.

A w obecnej wersji 79 nie mają?

wysłane przez lukaszenko 16

pioko17 napisał(a):

> A w obecnej wersji 79 nie mają?

Drzewko na Jezierzycach to raczej słaba opcja.

wysłane przez man1995 55

lukaszenko napisał(a):

> Drzewko na Jezierzycach to raczej słaba opcja.

Niebieskiego "socjala" już nie ma? :D

wysłane przez Kacpi 27

man1995 napisał(a):

> lukaszenko napisał(a):

> > Drzewko na Jezierzycach to raczej słaba opcja. >  > Niebieskiego "socjala" już nie ma? :D

Jest dalej :) O dziwo czyszczony na bieżąco oraz jest papier!

-- Pozdrawiam SPAD!

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez Mareczek 5

pioko17 napisał(a):

> A w obecnej wersji 79 nie mają?

W obecnej wersji kierowcy na linii 79 nie mają dostępu do punktu socjalnego na Turkusowej.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez pioko17 38

Mareczek napisał(a):

> W obecnej wersji kierowcy na linii 79 nie mają dostępu do punktu > socjalnego na Turkusowej.

A czy ja pytałem o punkt socjalny na Turkusowej? Proszę ze mnie nie robić gamonia.

wysłane przez Mareczek 5

pioko17 napisał(a):

> A czy ja pytałem o punkt socjalny na Turkusowej? Proszę ze mnie nie > robić gamonia.

Piszę o przejeździe na socjal na Turkusową a Ty pytasz czy aby teraz tego przejazdu nie ma? Odpowiadam - nie ma.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez pioko17 38

Mareczek napisał(a):

> Piszę o przejeździe na socjal na Turkusową a Ty pytasz czy aby teraz > tego przejazdu nie ma? Odpowiadam - nie ma.

Nie pytałem o przejazd. Jakoś inni zrozumieli.

wysłane przez Ferrix 8

Na portalu wszczecinie.pl jest informacja o zmianie nazw przystanków - tutaj i na ZDiTM jej brakuje, więc uzupełniam:

Balińskiego - Szosa Stargardzka Bryczkowskiego I – Bryczkowskiego Camping - Centrum Żeglarskie Ciepłownia – Kalenicka Elbląska – Nowogardzka Jachowicza - Olszynki Grochowskiej Klęskowo - Rondo Reagana Klęskowo I - Rondo Reagana Klucz - Sucha Klucz Pętla - Klucz Kniewska - Zakłady Drobiarskie Kniewska I - Kniewska Kolonia - Przestrzenna Leśniczówka - Przylesie Leśniczówka Ośrodek - Przylesie Ośrodek Park Leśny - Junaków Plac Rodła LOT - Plac Rodła Podjuchy Pętla - Podjuchy Przelotowa (w kier. ul. Handlowej) - Osiedle Słoneczne Przodowników Pracy - Dmowskiego Śmierdnica Pętla - Śmierdnica Unikon - Płonia Most Wielgowo Autostrada – Autostrada Wolframowa Wielgowo Las - Osada Leśna Załom - Załom Parkowa Załom Krzyżówka - Załom Kościół Zwierzyniecka – Kijewo

PS> Czy z wolframu da się zbudować autostradę? :D

-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...

STMKŻ
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Jasiek 36

Ferrix napisał(a):

> Czy z wolframu da się zbudować autostradę? :D

Będzie Wolframowa, nie Wolframowa Autostrada.

wysłane przez Mar321 0

Orientujecie się może jak wygląda teraz sytuacja kadrowa w TS i z częstotliwością siódemek? Z tego co widzę nie ogłoszono, by wracano do taktu co 6 minut, więc sytuacja w tramwajach na Turkusową od uruchomienia nowej siatki połączeń zapowiada się beznadziejnie. Już teraz napełnienie tramwajów jest duże, a kurs odjeżdżający po 6 minutowej przerwie jest zwyczajnie zapchany. Poza tym obstawia on zwykle wszystkie przystanki nż, łapie minutę-dwie opóźnienia, przez co jest doganiany przez kolejny tramwaj, co jeszcze bardziej rozkłada takt. Polepsza się połączenie z tramwajem, cięte jest D i E, więc pasażerów będzie w tramwajach jeszcze więcej. Z tego co pamiętam to w absolutnie pierwotnym planie było uruchomienie do Turkusowej czwartej linii. Pomysł nie dość, że zarzucono, to jeszcze mamy okrojoną siódemkę. Poza tym ten nieszczęsny takt 3-3-6 rozkłada wiele skomunikowań. Mi osobiście pogarsza się dojazd do pracy. Miałem 7:33 84 (Mączna), które przyjeżdżało minutę przed dwójką. Nawet jak się spóźniło, pozostawała mi przesiadka na B, a gdy i na to się spóźniłem, pozostawała ta siódemka, którą już nie jestem w pracy na czas. Jednak tą siódemką jeździłem sporadycznie. Teraz będzie tak, że 65 odjeżdża o tej samej godzinie co wcześniej 84, a zajeżdża na Turkusową o 7:38, w tej samej minucie kiedy odjeżdża 2. Szans na przesiadkę brak, na pospieszne nie ma jak się przesiąść - spóźniam się do pracy. Wcześniej jest o 7:21 84, które z kolei na Jaśminową wjeżdża również w minucie odjazdu tramwaju przed 6 minutową przerwą. W takiej sytuacji najkorzystniejszym rozwiązaniem dla mnie jest spacer 10 minut na A na Jasną Osiedle, bo ono pasuje idealnie (7:36-7:51 na Bramie). A chciałem jeździć tramwajem... Naprawdę uważam, że ta siatka pomimo paru niedociągnięć jest dobra, ale bez 3 minutowego taktu tramwajowego w szczycie i takie "skomunikowania" ona się zwyczajnie nie sprawdzi, a przynajmniej nie będzie mogła być w pełni wykorzystana.

wysłane przez mamol 4

Po zmianie siatki połączeń na prawobrzeżu na Basenie Górniczym pozostaną tylko 3 kierunki: do Dąbia i Załomia (56, 96), do Płoni (72) oraz do Zdunowa (73, 93). Na nowej pętli przy ul. Turkusowej przeniesiono z Basenu Górniczego 6 linii oraz dodano jedną nową, w tym linie: 54, 55, 65, 71, 79, 84 oraz nową linię 91. Co oznaczało, że większą pętlą autobusową będzie pętla przy Turkusowej. Zlikwidowano wprawdzie linię 55 na trasie z Autostrady do Basenu Górniczego zastępując ją częściej kursującą linią 64, ale, aby nie mylić mieszkańców, w jej nowym wcieleniu skierowano ją z Osiedla Bukowego na pętlę Turkusowa skróconą trasą linii 65, natomiast linie 65 skierowaną na nową trasę z pętli Turkusowa na osiedle Bukowe ale przez krzyżówkę w Zdrojach i ul. Mączną, ułatwiając tym samym dojazd do Szpitala w Zdrojach. Pomyślano również o części mieszkańców Osiedla Słonecznego kierując autobus linii 66 przez ul. Botaniczną, Dąbrowskiego i Iwaszkiewicza do Struga. Nadal jednak zmniejszano rolę autobusów pospiesznych, gdyż zawieszono (zlikwidowano?) linie uzupełniające D i E ale w zamian nie zwiększono częstotliwości linii A i B (w godzinach szczytu co 12 minut a po godzinach szczytu co 15 minut dla linii A i co 20 minut dla linii B). Natomiast podział linii pospiesznej C na dwie linie spowodował wzrost częstotliwości kursów do Dąbia Osiedla i spadek częstotliwości tej linii do Załomia. Nadal nie uruchomiono zapowiadanej linii pospiesznej z Podjuch do centrum miasta przez ul. Krygiera a tym samym odciążenie linii 61. Nie skierowano autobusów w Dąbiu przez wyremontowaną ulicę Szybowcową do pętli w Dąbiu Osiedlu, czyli nie dotrzymano obietnicy złożonej przez prezydenta miasta. Wbrew zapowiedziom nie rozszerzono kursowania mikrobusów na telefon na pozostałe obszary Podjuch, przy likwidacji linii stałej (95). Nawet zwiększono częstotliwość tej mało obciążonej, choć niewątpliwie potrzebnej linii. Nadal nie skierowano żadnej linii na tereny przemysłowe w Trzebuszu, pomimo że uruchomiono tam nowe zakłady pracy. Można ocenić, że pracownikom ZDiTM zabrakło wyobraźni i śmielszego spojrzenia w przyszłość komunikacji autobusowej na prawobrzeżu.
"przy likwidacji linii stałej (95)." Mini błąd Ci się wkradł :) Linia stała to 85 :)

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.
mamol napisał(a):

> Nadal nie uruchomiono > zapowiadanej linii pospiesznej z Podjuch do centrum miasta > przez ul. Krygiera a tym samym odciążenie linii 61.

A jaki cel ma według Ciebie taka linia? Bo dla mnie żaden.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Linia 55 Kursuje z Turkusowej na Rondo w Zdrojach przez Mączną, Bukowe, Jasną, Struga. A nie na Bukowe. natomiast ulice Iwaszkiewicza, Botaniczna gdzie skierowano linie 66 to os. Majowe a nie Słoneczne.
Nie, nie, nie. Linia 55 pojedzie z Turkusowej przez Przelotową, Handlową, Chłopską i Kolorowych Domów do pętli Osiedle Bukowe.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez t105n  49

zbigu79 napisał(a):

> Linia 55 Kursuje z Turkusowej na Rondo w Zdrojach przez > Mączną, Bukowe, Jasną, Struga.

Pomyliłeś z 65.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Miałem na uwadze linie 65.

wysłane przez MaK

A na tablicach na RUP w stronę Podjuch, wyświetlony 55 kierunek Klucz Autostrada. :-D

wysłane przez riversedge_pl 1

MaK napisał(a):

> A na tablicach na RUP w stronę Podjuch, wyświetlony 55 > kierunek Klucz Autostrada. :-D

Pięknie. :)

Ja od siebie dodam, że w Wielgowie nowe rozkłady jazdy wisiały już po godzinie 20:00 w niedzielę, więc relatywnie bardzo szybko, w zasadzie przed czasem. ;)

-- 2008 & 1410

2008, 1410, 2876, 1571

wysłane przez Kacpi 27

riversedge_pl napisał(a):

> MaK napisał(a):

> > > Ja od siebie dodam, że w Wielgowie nowe rozkłady jazdy > wisiały już po godzinie 20:00 w niedzielę, więc relatywnie > bardzo szybko, w zasadzie przed czasem. ;)

A linii H już w sobotę około 11 ;)

-- Pozdrawiam SPAD!

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez Ferrix 8

MaK napisał(a):

> A na tablicach na RUP w stronę Podjuch, wyświetlony 55 > kierunek Klucz Autostrada. :-D

55 powinno być wydłużone do pętli w Podjuchach, bo tylko ten rejon Prawobrzeża nie ma połączenia z linią tramwajową (nie licząc z 64, którego przystanki nie są w jednym poziomie).

-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...

STMKŻ

wysłane przez Ferrix 8

Ferrix napisał(a):

> 55 powinno być wydłużone do pętli w Podjuchach, bo tylko > ten rejon Prawobrzeża nie ma połączenia z linią tramwajową > (nie licząc z 64, którego przystanki nie są w jednym > poziomie).

Sobie odpowiadać nie wypada, ale... przy okazji Słoneczne i Majowe miałyby połączenie ze stacją w Zdrojach :)

PS> Bardziej pokręconej trasy jak 65 (http://www.zditm.szczecin.pl/pasazer/rozklady-jazdy,linia,27) to chyba nie widziałem :D

STMKŻ
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez pioko17 38

Ferrix napisał(a):

> PS> Bardziej pokręconej trasy jak 65 > (http://www.zditm.szczecin.pl/pasazer/rozklady-jazdy,linia,27) to > chyba nie widziałem :D

Sprawdź 84. ;)

wysłane przez MQ ?

Ferrix napisał(a):

> 55 powinno być wydłużone do pętli w Podjuchach, bo tylko > ten rejon Prawobrzeża nie ma połączenia z linią tramwajową

Podjuchy mają dwie linie autobusowe połączone z tramwajem, kursujące łącznie co 10 minut. Nie przeginajmy.

> (nie licząc z 64, którego przystanki nie są w jednym > poziomie).

Dlaczego nie licząc?

wysłane przez Ferrix 8

mkubien napisał(a):

> Podjuchy mają dwie linie autobusowe połączone z tramwajem, > kursujące łącznie co 10 minut. Nie przeginajmy.

To da się zmienić. 66 niech jeździ naprzemiennie z 55.

-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...

STMKŻ

wysłane przez lukaszenko 16

Ferrix napisał(a):

> To da się zmienić. 66 niech jeździ naprzemiennie z 55.

Jeździ teraz naprzemiennie z 64, więc po co?

wysłane przez t105n  49

Ferrix napisał(a):

> 55 powinno być wydłużone do pętli w Podjuchach, bo tylko > ten rejon Prawobrzeża nie ma połączenia z linią tramwajową > (nie licząc z 64, którego przystanki nie są w jednym > poziomie).

Nie licząc 63, to autobus do pracy mam co godzinę. Za rzadko!

Masz jeszcze 61 i połączenie z tramwajem w centrum.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")

wysłane przez Jasiek 36

Minął dzień, a miłośnicy nie wyłapali jednej z niespodzianek na Prawobrzeżu w nowej siatce. A jest nią rezerwa stacjonująca na Basenie Górniczym w dni powszednie w godz. 5-22. Została uruchomiona na wniosek SPA Dąbie. Ale w tym miejscu chciałbym podziękować pracownikom jednego z działów Zditm, za dostrzeżenie potrzeby jej funkcjonowania.

wysłane przez Kacpi 27

Jasiek napisał(a):

> Minął dzień, a miłośnicy nie wyłapali jednej z > niespodzianek na Prawobrzeżu w nowej siatce. A jest nią > rezerwa stacjonująca na Basenie Górniczym w dni powszednie > w godz. 5-22.

Wychwycili :P #2215 :P Około 15 go widziałem :D

-- Pozdrawiam SPAD!

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez ktosiek 0

Jasiek napisał(a):

> Minął dzień, a miłośnicy nie wyłapali jednej z > niespodzianek na Prawobrzeżu w nowej siatce. A jest nią > rezerwa stacjonująca na Basenie Górniczym w dni powszednie > w godz. 5-22.

Około 15:40 widziałem na Basenie Górniczym 2215 z wyświetlaczem "Autobus rezerwowy", a kilkadziesiąt minut później jechałem nim na linii 97 :)

wysłane przez ktosiek 0

Zauważyłem na mapie, że wszystkie podane przeze mnie w tytule linie jeżdżą jako brygady 77. Czy mógłby ktoś podać o jakiej porze na której brygadzie jeździ dana linia i jaki jest przydzielony tabor dla każdej z tych brygad (o ile już jest przydzielony)?

wysłane przez man1995 55

ktosiek napisał(a):

> Zauważyłem na mapie, że wszystkie podane przeze mnie w > tytule linie jeżdżą jako brygady 77. Czy mógłby ktoś > podać o jakiej porze na której brygadzie jeździ dana linia > i jaki jest przydzielony tabor dla każdej z tych brygad (o > ile już jest przydzielony)?

Wszystkie rozkłady są już dostępne na KoMiSie.