Forum
Pojeździ więcej powietrza
Z powodu braków taborowych w wagonach solowych, na 7/2 kursuje dziś skład Tatr KT4Dt 151+152, natomiast na 9/4 – 154+155.
wysłane przez man 128
Wtedy będą cztery solówki zamiast dwóch długich. Można to zrobić szczególnie teraz, kiedy frekwencja w KM bardzo się zmniejszyła ze względu na koronawirusa.
wysłane przez MlodyS53 78
A nie można ich rozłączyć? :P
Wtedy będą cztery solówki zamiast dwóch długich. Można to zrobić szczególnie teraz, kiedy frekwencja w KM bardzo się zmniejszyła ze względu na koronawirusa.
Spięcie składu i jego odpowiednia kalibracja zajmuje trochę czasu. Lepiej przeznaczyć ten czas na naprawy.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Pepe 235
Spięcie składu i jego odpowiednia kalibracja zajmuje trochę czasu. Lepiej przeznaczyć ten czas na naprawy.
Poza tym to że w weekend nie jeździ prawie nikt, nie oznacza iż te składy nie przydadzą się jutro. Rozpinanie na dwa dni, przy obecnym stanie kadr byłoby totalną głupotą.
Należy zadać pytanie: jak kompletne są drugie wagony w składach. Przy 152 nie ma problemu, ale przy 155 odpowiedź nie jest oczywista.
wysłane przez kasper1 50
PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.
wysłane przez 333Wojtas333 15
A co do stanu kadry, to nadal jest źle z liczbą motorniczych w TS-ach?
Na początku miesiąca na kilku portalach internetowych były ogłoszenia o pracę na motorniczego w TS.
wysłane przez Waszka 80
Na początku miesiąca na kilku portalach internetowych były ogłoszenia o pracę na motorniczego w TS.
Czyli dobrze na pewno nie jest, szczególnie w tym okresie, kiedy (jak się domyślam) wiele pracowników idzie na zwolnienia.
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez Pepe 235
Czyli dobrze na pewno nie jest, szczególnie w tym okresie, kiedy (jak się domyślam) wiele pracowników idzie na zwolnienia.
Nie ma w tej chwili żadnego problemu z realizacją zadań, ale nawet krótkiej ławki rezerwowych także nie ma. Ogłoszenia o kursach są i będą, do tego musimy się przyzwyczaić.
wysłane przez 333Wojtas333 15
Nie ma w tej chwili żadnego problemu z realizacją zadań, ale nawet krótkiej ławki rezerwowych także nie ma. Ogłoszenia o kursach są i będą, do tego musimy się przyzwyczaić.
Chętni do pracy by się znaleźli, tylko podejrzewam, że kwestią sporną są tutaj wynagrodzenia. Tym bardziej, że jest okres cięć w komunikacji niezależny od koronawirusa.
wysłane przez Pepe 235
Chętni do pracy by się znaleźli, tylko podejrzewam, że kwestią sporną są tutaj wynagrodzenia. Tym bardziej, że jest okres cięć w komunikacji niezależny od koronawirusa.
Tramwaje akurat są w takiej sytuacji, że cięcia ich jeszcze nie dotknęły, mam nadzieję że tak pozostanie jak najdłużej. Dodatkowo w jakiejś tam perspektywie zapewne liczba zadań minimalnie się zwiększy. A koronowirus, no cóż - to dla wszystkich nowa sytuacja. Najgorsze że nieznana pod względem długości.
wysłane przez MlodyS53 78
Tramwaje akurat są w takiej sytuacji, że cięcia ich jeszcze nie dotknęły, mam nadzieję że tak pozostanie jak najdłużej. Dodatkowo w jakiejś tam perspektywie zapewne liczba zadań minimalnie się zwiększy. A koronowirus, no cóż - to dla wszystkich nowa sytuacja. Najgorsze że nieznana pod względem długości.
Akurat cięcia za wiele złego by nie zrobiły.
Część linii ma naprawdę zbyt częste kursy np. w niedzielę.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez kasper1 50
Akurat cięcia za wiele złego by nie zrobiły.
Część linii ma naprawdę zbyt częste kursy np. w niedzielę.
Szczecin powinien pójść tokiem Łodzi i Poznania - zmniejszenie częstotliwości na liniach tramwajowych z 12-minutowej w niedziele do 20-24 minutowej.
PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.
wysłane przez MQ ?
Szczecin powinien pójść tokiem Łodzi i Poznania - zmniejszenie częstotliwości na liniach tramwajowych z 12-minutowej w niedziele do 20-24 minutowej.
Mhm, a w Twojej stopce czytamy „Stop cięciom w komunikacji miejskiej!”.
wysłane przez Wojtek 24
Mhm, a w Twojej stopce czytamy „Stop cięciom w komunikacji miejskiej!”.
Niech sobie dopisze jeszcze "... na liniach z których korzystam". Chyba o to bardziej chodzi.
wysłane przez Waszka 80
Szczecin powinien pójść tokiem Łodzi i Poznania - zmniejszenie częstotliwości na liniach tramwajowych z 12-minutowej w niedziele do 20-24 minutowej.
Szczególnie nie rozumiem tramwaju na Prawobrzeże co 4 minuty, w międzyszczycie (g. 9-13). Czy naprawdę jest taki ruch, żeby co 4 minuty jeździł Swing albo podwójna katówka?
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez Wojtek 24
Szczególnie nie rozumiem tramwaju na Prawobrzeże co 4 minuty, w międzyszczycie (g. 9-13). Czy naprawdę jest taki ruch, żeby co 4 minuty jeździł Swing albo podwójna katówka?
A jak już będą cięcia to wtedy wielki lament i płacz, że ZDiTM nie zachęca do korzystania z KM.
wysłane przez Mar321 0
Nie ma w tej chwili żadnego problemu z realizacją zadań, ale nawet krótkiej ławki rezerwowych także nie ma. Ogłoszenia o kursach są i będą, do tego musimy się przyzwyczaić.
A dałoby się uciągnąć 7 co 6 minut w szczycie jak dawniej?
wysłane przez Pepe 235
A dałoby się uciągnąć 7 co 6 minut w szczycie jak dawniej?
7 dodatkowych brygad w szczycie? A w życiu. Ani sprawnego taboru, ani tylu prowadzących.
wysłane przez Waszka 80
7 dodatkowych brygad w szczycie? A w życiu. Ani sprawnego taboru, ani tylu prowadzących.
Ani takiej potrzeby. Na Krzekowo masz jeszcze "piątkę" co 12 minut i "czwórkę" co 24 minuty, a na Prawobrzeże tramwaj jeździ co 4 minuty.
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez Pomeranianek 0
na Prawobrzeże tramwaj jeździ co 4 minuty.
Z Bramy Portowej? Pamiętaj, że nie dla wszystkich pasażerów z Prawobrzeża codzienna podróż do pracy/szkoły kończy się w ścisłym centrum.
wysłane przez Waszka 80
Z Bramy Portowej? Pamiętaj, że nie dla wszystkich pasażerów z Prawobrzeża codzienna podróż do pracy/szkoły kończy się w ścisłym centrum.
Każdy z nas chciałby mieć dobre i częste połączenie z miejsca zamieszkania do miejsca pracy. Pasażerów na trasie Krzekowo/Pogodno - Prawobrzeże raczej dużo nie ma. Baa, jestem przekonany, że "siódemka" będzie jedną z pierwszych linii, w których nastąpią cięcia. Oby tylko moje przepuszczenia się nie utwierdziły. Jeżeli już mają zwiększyć częstotliwość jakiejś linii tramwajowej, stawiam na "dwójkę". Przy (i w okolicach) al. Wyzwolenia znajduje się bardzo wiele szkół ponadpodstawowych, do których codziennie dojeżdżają uczniowie.
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez Michal 2
Każdy z nas chciałby mieć dobre i częste połączenie z miejsca zamieszkania do miejsca pracy. Pasażerów na trasie Krzekowo/Pogodno - Prawobrzeże raczej dużo nie ma. Baa, jestem przekonany, że "siódemka" będzie jedną z pierwszych linii, w których nastąpią cięcia. Oby tylko moje przepuszczenia się nie utwierdziły. Jeżeli już mają zwiększyć częstotliwość jakiejś linii tramwajowej, stawiam na "dwójkę". Przy (i w okolicach) al. Wyzwolenia znajduje się bardzo wiele szkół ponadpodstawowych, do których codziennie dojeżdżają uczniowie.
2 dawno, dawno temu straciła swoje szczytowe brygady i raczej nie wróżę, żeby to się zmieniło. Z nostalgią przypominam sobie 2 co 6 minut przez cały dzień gdzieś do 19.00 na trasie Dw. Niebuszewo - Dworcowa. :)
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez Waszka 80
2 dawno, dawno temu straciła swoje szczytowe brygady i raczej nie wróżę, żeby to się zmieniło. Z nostalgią przypominam sobie 2 co 6 minut przez cały dzień gdzieś do 19.00 na trasie Dw. Niebuszewo - Dworcowa. :)
Również nie widzę powrotu tak częstych kursów, ale jeżeli już były takie plany, to "dwójka" byłaby najrozsądniejszym pomysłem.
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez 333Wojtas333 15
Również nie widzę powrotu tak częstych kursów, ale jeżeli już były takie plany, to "dwójka" byłaby najrozsądniejszym pomysłem.
Masz jeszcze równoległe linie pospieszne, w tym B, która w większości pokrywa się z trasą "dwójki".
wysłane przez Waszka 80
Masz jeszcze równoległe linie pospieszne, w tym B, która w większości pokrywa się z trasą "dwójki".
No tak, ale pamiętajmy o podwójnej taryfie dla "pośpiechów", przy których codzienne podróże naprawdę różnią się kwotą. Poza tym, w ostatnich latach, ZDiTM najwyraźniej dąży do likwidacji linii pospiesznych, co potwierdzają chociażby co kilko-miesięczne cięcia.
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez 333Wojtas333 15
No tak, ale pamiętajmy o podwójnej taryfie dla "pośpiechów", przy których codzienne podróże naprawdę różnią się kwotą. Poza tym, w ostatnich latach, ZDiTM najwyraźniej dąży do likwidacji linii pospiesznych, co potwierdzają chociażby co kilko-miesięczne cięcia.
Podwójna taryfa, do której wcześniej nie było o to pretensji. Jeśli są ewentualne rezygnacje podróżnych z korzystania z linii pospiesznych to obstawiałbym, że z powodu ograniczania ich kursowania. Dopóki łączność tramwajowa Prawobrzeża i Lewobrzeża będzie wyglądać jak obecnie pospieszne nadal będą miały rację bytu.