Forum

Szanse na mniej „solówek”

Dziś po naprawie pokolizyjnej do ruchu powrócił skład wagonów T6A2D 235+238 w nowej odsłonie reklamy Radia Szczecin. Ostatni raz tramwaj kursował 30 listopada. Na linii 12 można spotkać po okresie szkoleń – zestaw KT4Dt 152+151.

wysłane przez mrstahuu −1

Ile mniej więcej składów stoi na dzień dzisiejszy?

wysłane przez Pepe 235

mrstahuu napisał(a):
Ile mniej więcej składów stoi na dzień dzisiejszy?

Licząc unieruchomione wagony z różnych składów (a także tymczasowo przełączane) oraz martwe swingi to 12-13 składów na pogodnie i 8 składów na golęcinie. Nie liczę katówek jeżdżących pojedynczo na pogodnie.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
3

wysłane przez Michal 2

Pepe napisał(a):
Licząc unieruchomione wagony z różnych składów (a także tymczasowo przełączane) oraz martwe swingi to 12-13 składów na pogodnie i 8 składów na golęcinie. Nie liczę katówek jeżdżących pojedynczo na pogodnie.

A które Swingi są martwe i z jakiego powodu, jeśli to nie jest tajna informacja ? ;)

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez Mario  ?

Michal napisał(a):
A które Swingi są martwe i z jakiego powodu, jeśli to nie jest tajna informacja ? ;)

Wystarczy wejdź w dany pojazd i zobaczysz historię, na jakiej linii wyjechał. Ja wyliczyłem, że 3 120NaS (dwa nawet nie wyjechały w tym roku) i 2 120NaS2 są odstawione.

wysłane przez Pepe 235

Mario napisał(a):
Wystarczy wejdź w dany pojazd i zobaczysz historię, na jakiej linii wyjechał. Ja wyliczyłem, że 3 120NaS (dwa nawet nie wyjechały w tym roku) i 2 120NaS2 są odstawione.

To mało liczysz coś.

wysłane przez Pepe 235

Michal napisał(a):
A które Swingi są martwe i z jakiego powodu, jeśli to nie jest tajna informacja ? ;)

O konkretne wagony pytaj na priv. Powody są obecnie (i zawsze też) różne; naprawy wózków, naprawy po kolizji, konserwacja wnętrza.