Forum

SPAK sprzedaje

Na stronie SPA Klonowica pojawiło się ogłoszenie o sprzedaży trzech autobusów. Na sprzedaż wystawiono MAN-a NG313 1654, MAN-a NG363 1655 i MAN-a NG363 1656.

wysłane przez Miejska Tatra −1

Ostatni liniowy MAN NG 313 został wycofany
2

wysłane przez Michał.K 0

Te Autobusy były piękne i trochę szkoda że je już sprzedają. 😔

wysłane przez Miejska Tatra −1

Michał.K napisał(a):
Te Autobusy były piękne i trochę szkoda że je już sprzedają. 😔

Ja tak samo, 1654 był moim ulubionym wozem w szczecinie 😢

wysłane przez MlodyS53 78

Miejska Tatra napisał(a):
Ostatni liniowy MAN NG 313 został wycofany

Spoko loko. RetroBus zachował jednego NG313. :)

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
1

wysłane przez Miejska Tatra −1

MlodyS53 napisał(a):
Spoko loko. RetroBus zachował jednego NG313. :)

Liniowe szczecińskie, nie niemiecko-imprezowe.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
1

wysłane przez MlodyS53 78

Miejska Tatra napisał(a):
Liniowe szczecińskie, nie niemiecko-imprezowe.

Jak się nie ma co się lubi...

A co do imprezowośći, autobus żeby opłacało się go trzymać, musi pracować. To nie jest model, który stoi sobie na półce i ładnie wygląda :P

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
2

wysłane przez Michal 2

MlodyS53 napisał(a):
Jak się nie ma co się lubi...

A co do imprezowośći, autobus żeby opłacało się go trzymać, musi pracować. To nie jest model, który stoi sobie na półce i ładnie wygląda :P

Jeśli dobrze się domyślam, nie dało się zachować naszego NG313 ze względu na cenę i lepszy stan utrzymania takiego z zewnątrz ?

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez MlodyS53 78

Michal napisał(a):
Jeśli dobrze się domyślam, nie dało się zachować naszego NG313 ze względu na cenę i lepszy stan utrzymania takiego z zewnątrz ?

W momencie gdy były wycofywane nikt o tym nie myślał ze względu stanu technicznego. Pojazdy wycofywane ze spółek to w zdecydowanej większości straszne zajazdy które nadają się na szrot lub do bardzo obszernego remontu.
Żaden prywatny kolekcjoner pasjonat, który nie ma zewnętrznego źródła finansowania nie jest i nie będzie w stanie takiego remontu wykonać.

Przy tym kalibrze zabawek, trzeba kupować to co warto a nie to co by się chciało.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
3

wysłane przez Michal 2

MlodyS53 napisał(a):
W momencie gdy były wycofywane nikt o tym nie myślał ze względu stanu technicznego. Pojazdy wycofywane ze spółek to w zdecydowanej większości straszne zajazdy które nadają się na szrot lub do bardzo obszernego remontu.
Żaden prywatny kolekcjoner pasjonat, który nie ma zewnętrznego źródła finansowania nie jest i nie będzie w stanie takiego remontu wykonać.

Przy tym kalibrze zabawek, trzeba kupować to co warto a nie to co by się chciało.

Widziałem niebieską zabawkę na ulicy w tym tygodniu. Zapewne wynajm :D

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
1

wysłane przez Fryga −1

Miejska Tatra napisał(a):
Ostatni liniowy MAN NG 313 został wycofany

Polecam zakup firmie PKS Szczecin.

wysłane przez miste −1

Z ciekawości: w którymkolwiek z nich zrobili wreszcie klimę czy ani jednego dnia od kupna nie działała? Jako pasażer z tego powodu bardzo tych autobusów w lecie nie lubiłem.

wysłane przez lukaszenko 16

miste napisał(a):
Z ciekawości: w którymkolwiek z nich zrobili wreszcie klimę czy ani jednego dnia od kupna nie działała? Jako pasażer z tego powodu bardzo tych autobusów w lecie nie lubiłem.

W warszawiakach z tego co ja pamiętam nie działała ani razu, natomiast w piekarnikach potrafiła dmuchać zimnym(np. 1651) ale to tylko dla kierowcy.
1