Forum

Reanimacja (być może) na finiszu

Wczoraj i dziś w ruchu liniowym możemy spotkać nowe warianty składów Tatr KT4Dt: 142+157 oraz 138+139. Wiąże się to ze skuteczną naprawą wagonów 138 (powrót po ponad pół roku) i 142. Oprócz pojazdów obecnie modernizowanych, w części przeznaczonej do łączenia składów, niesprawne pozostają już tylko Tatry 141 i 156.

wysłane przez mrstahuu 0

150 do kasacji, 141 nie kursuje od 1,5 roku..., na szybki powrót 156 też nie ma co liczyć po mocnym "bum" na Krzywoustego. Ciekawe, czy wreszcie nie będzie kryzysu braku składów...

wysłane przez Pepe 236

mrstahuu napisał(a):
150 do kasacji, 141 nie kursuje od 1,5 roku..., na szybki powrót 156 też nie ma co liczyć po mocnym "bum" na Krzywoustego. Ciekawe, czy wreszcie nie będzie kryzysu braku składów...

Trochę się spóźniłeś z takim wieszczeniem kryzysu. W sierpniu 2023 miałeś sprawnych 9, max 10 składów KT4, teraz 15. Różnica jest zasadnicza. Głównym problemem pozostaje i pewnie jeszcze długo pozostanie niewykorzystanie pojedynczych wagonów KT4Dt poprzez brak możliwości łączenia.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez mrstahuu 0

Pepe napisał(a):
Trochę się spóźniłeś z takim wieszczeniem kryzysu. W sierpniu 2023 miałeś sprawnych 9, max 10 składów KT4, teraz 15. Różnica jest zasadnicza. Głównym problemem pozostaje i pewnie jeszcze długo pozostanie niewykorzystanie pojedynczych wagonów KT4Dt poprzez brak możliwości łączenia.

Z tego co wiem, część ma, ale przy modernizacji schrzanili i same awarie sypią.

wysłane przez Pepe 236

mrstahuu napisał(a):
Z tego co wiem, część ma, ale przy modernizacji schrzanili i same awarie sypią.

Ale co ma ta część? Możliwości łączenia elektrycznego mają wszystkie oprócz 101 i 121, natomiast mniej niż połowa ma sprzęgi, a sprawne jeszcze mniej. Więc bez konkretnej ingerencji finansowej nic się nie zmieni.
1

wysłane przez Fryga −1

mrstahuu napisał(a):
150 do kasacji, 141 nie kursuje od 1,5 roku..., na szybki powrót 156 też nie ma co liczyć po mocnym "bum" na Krzywoustego. Ciekawe, czy wreszcie nie będzie kryzysu braku składów...

Rekordzistą jest również Moderus Beat 604 - ostatni raz był na mieście w listopadzie 2022 roku.

wysłane przez Miejska Tatra −1

mrstahuu napisał(a):
150 do kasacji, 141 nie kursuje od 1,5 roku..., na szybki powrót 156 też nie ma co liczyć po mocnym "bum" na Krzywoustego. Ciekawe, czy wreszcie nie będzie kryzysu braku składów...

A co z 103?

wysłane przez Pepe 236

Miejska Tatra napisał(a):
A co z 103?

Na razie nic. Stoi i stać będzie. Kasowanie wagonu zmodernizowanego z unijnej kasy to samobójstwo. Stopiatki po NG przestały 4 lata w zajezdni, 103 zapewne postoi dłużej.

wysłane przez reżyser zditm −3

Doliczmy jeszcze Tatrę #133 która od czerwcowego wypadku nie pojawiła się na linii.

wysłane przez Pepe 236

reżyser zditm napisał(a):
Doliczmy jeszcze Tatrę #133 która od czerwcowego wypadku nie pojawiła się na linii.

Możecie liczyć, ale ja tylko przypomnę że info było o wagonach, które są przeznaczone do składów. Tramwajów pojedynczych, które nie nadają się do użytku obecnie jest całe mnóstwo. Oprócz wspomnianych przez Was w rządku są: 102, 106, 107, 112, 117, 118, 124, 130, 131, 135. Liczymy dalej czy starczy?
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
4