Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pomysł na zmiane trasy "D"
wysłane przez (użytkownik usunięty)
marko napisał(a):
> Tak, jasne. Zależy tylko do jakiego miejsca chcą dojechać. > Jeżeli mieliby na Pl. Rodła (np.) to nie zabardzo pasuje im to > 61.
Mają za to wspaniałą przesiadkę na tramwaj na Kościuszki, a pozatym ja mam do Rodła tylko jedną linię, a słoneczne 3 i co z tego?
> Kolega podaje tylko swoje zamysły. Być może pośpiech jechał > by szybciej
Według jego zamysłów pospieszny jechałby tyle samo co zwykły
> Jasne, jeżeli podpasuje im 55 bądź 64. O 66 wspominać nie > będe.
O to to się możemy nie martwić bo pospieszny jeździ w teorii co 5 minut w szczycie więc kwestia poczekania 5 minut, to nie problem chyba (akurat czas żeby przejść z 64)
> Dlaczego niby na krótszym czasie przejazdu to sie nie kalkuluje?
Choćby dlatego że na D jeżdzą graty. O ile rzeczywiście można spotkać MANidła to jeszcze do niedawna D było najgorszą linią pod względem obsady - 100% Ikarusów praktycznie dzień w dzień. Teraz też jeździ ich sporo.
> Nie wydaje mi się, żeby ludzie z Podjuch wiedząc że będą w > centrum miasta około 10 minut wcześniej jechaliby dalej 61 lub > z przesiadkami 55 albo 64.
Jak pisał Mareczek ludzie pojadą nawet 10 minut dłużej do podjuch 61, dlatego też nie sądze żeby płacenie za przejazd 2x z właściwie takim samym czasem jak tramwaj + 55 było opłacalne (pospieszne jada od basenu do krzyżówki 5 minut - tyle co zwykłe i od krzyzówki do Podjuch wg pomysłu kolego też tyle samo. Różnica to Wyszyńskiego Basen - 2 minuty oidp na korzyść autobusu)
> Upychacze to czasami teraz są potrzebni i to nie tylko do "B"
No to znaczy że autobusy powinny jeździć rzadziej.
-- Volvo ponad reszte busów :)
> Tak, jasne. Zależy tylko do jakiego miejsca chcą dojechać. > Jeżeli mieliby na Pl. Rodła (np.) to nie zabardzo pasuje im to > 61.
Mają za to wspaniałą przesiadkę na tramwaj na Kościuszki, a pozatym ja mam do Rodła tylko jedną linię, a słoneczne 3 i co z tego?
> Kolega podaje tylko swoje zamysły. Być może pośpiech jechał > by szybciej
Według jego zamysłów pospieszny jechałby tyle samo co zwykły
> Jasne, jeżeli podpasuje im 55 bądź 64. O 66 wspominać nie > będe.
O to to się możemy nie martwić bo pospieszny jeździ w teorii co 5 minut w szczycie więc kwestia poczekania 5 minut, to nie problem chyba (akurat czas żeby przejść z 64)
> Dlaczego niby na krótszym czasie przejazdu to sie nie kalkuluje?
Choćby dlatego że na D jeżdzą graty. O ile rzeczywiście można spotkać MANidła to jeszcze do niedawna D było najgorszą linią pod względem obsady - 100% Ikarusów praktycznie dzień w dzień. Teraz też jeździ ich sporo.
> Nie wydaje mi się, żeby ludzie z Podjuch wiedząc że będą w > centrum miasta około 10 minut wcześniej jechaliby dalej 61 lub > z przesiadkami 55 albo 64.
Jak pisał Mareczek ludzie pojadą nawet 10 minut dłużej do podjuch 61, dlatego też nie sądze żeby płacenie za przejazd 2x z właściwie takim samym czasem jak tramwaj + 55 było opłacalne (pospieszne jada od basenu do krzyżówki 5 minut - tyle co zwykłe i od krzyzówki do Podjuch wg pomysłu kolego też tyle samo. Różnica to Wyszyńskiego Basen - 2 minuty oidp na korzyść autobusu)
> Upychacze to czasami teraz są potrzebni i to nie tylko do "B"
No to znaczy że autobusy powinny jeździć rzadziej.
-- Volvo ponad reszte busów :)
Re: Pomysł na zmiane trasy "D"
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)