Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jelcz M11 to coraz rzadszy widok...
wysłane przez konjo 4
Piotr napisał(a):
> Oszczędzają je czy jak? Zamiast ułatwiać nam życie i > zachęcać w ten sposób do korzystania z KM...
Pewnie tak, bo jak niektóre były kupowane i miały od 700 do bodajże nawet 940 tys. KM... Ikary, które jakoś się toczą kiedyś się i tak sprzeda/skasuje, ale co jak się w międzyczasie zajeździ połowę populacji NG272? Poskłada się jeden z dwóch, bo robienie NG czy takiej naprawy jak to SPAD robił przedłużając życie Ikarom to nie ma sensu... Porządna blacharka, remont silnik i automatu, odświeżenie wnętrza... lepiej kupić kolejnego. Tym bardziej, że na stronach pojawiają się coraz lepsze roczniki NG272 i nawet wkraczają NG312... 1995-nawet do 1998. Nie jest to zjawisko masowe, ale już można złowić takie fajne wozy. :)
-- No need to wrestle with your pride.
> Oszczędzają je czy jak? Zamiast ułatwiać nam życie i > zachęcać w ten sposób do korzystania z KM...
Pewnie tak, bo jak niektóre były kupowane i miały od 700 do bodajże nawet 940 tys. KM... Ikary, które jakoś się toczą kiedyś się i tak sprzeda/skasuje, ale co jak się w międzyczasie zajeździ połowę populacji NG272? Poskłada się jeden z dwóch, bo robienie NG czy takiej naprawy jak to SPAD robił przedłużając życie Ikarom to nie ma sensu... Porządna blacharka, remont silnik i automatu, odświeżenie wnętrza... lepiej kupić kolejnego. Tym bardziej, że na stronach pojawiają się coraz lepsze roczniki NG272 i nawet wkraczają NG312... 1995-nawet do 1998. Nie jest to zjawisko masowe, ale już można złowić takie fajne wozy. :)
-- No need to wrestle with your pride.
So never mind the darkness.