Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jelcz M11 to coraz rzadszy widok...
wysłane przez Luke_Police 163
konjo napisał(a):
> Jak chcesz to mogę > się podzielić zapisanym materiałami - dowiesz się za ile stały > poszczególne serie wozów, bo ta informacja jest nie mile widziana > publicznie. :D
W sumie to nie śledzę rynku używek tak jak wy, więc w ogóle się nie orientuję w cenach. Ale jak bardzo chcesz się podzielić, mój mail wszystko przyjmie :). W sumie wyślij z ciekawości popatrzę. Czy ex-berlińskie NG312 też masz zanotowane?
> Nie liczyłbym specjalnie w najbliższym czasie - jeżeli będą > następne zakupy to pewnie wezmą rocznik 1994-1995, a to będą raczej > jeszcze NG272... jakoś gwałtownego zwrotu to zakupów typu 1997 czy > 1998 sobie nie wyobrażam. :)
Jeżeli chodzi o przegubowce, to rzeczywiście nic nie wskazuje na to, by mieli kupić coś nowszego. Jedynie SPPK dotychczas kupowało przegubowe wozy 8-letnie. Jednak zauważyłem, że używki to trochę takie kupowanie kota w worku. Za niewielką cenę można dostać całkiem dobre wozy, lub wręcz przeciwnie - kupić złom. Przykład: używane NG262 kontra NG312. Norwegi są jednymi z najlepszych przegubowców II generacji jeżeli chodzi o stan, czego o Berlińczykach powiedzieć raczej nie można. Choć tutaj akurat przebiegi odegrały znaczącą rolę.
> Jak chcesz to mogę > się podzielić zapisanym materiałami - dowiesz się za ile stały > poszczególne serie wozów, bo ta informacja jest nie mile widziana > publicznie. :D
W sumie to nie śledzę rynku używek tak jak wy, więc w ogóle się nie orientuję w cenach. Ale jak bardzo chcesz się podzielić, mój mail wszystko przyjmie :). W sumie wyślij z ciekawości popatrzę. Czy ex-berlińskie NG312 też masz zanotowane?
> Nie liczyłbym specjalnie w najbliższym czasie - jeżeli będą > następne zakupy to pewnie wezmą rocznik 1994-1995, a to będą raczej > jeszcze NG272... jakoś gwałtownego zwrotu to zakupów typu 1997 czy > 1998 sobie nie wyobrażam. :)
Jeżeli chodzi o przegubowce, to rzeczywiście nic nie wskazuje na to, by mieli kupić coś nowszego. Jedynie SPPK dotychczas kupowało przegubowe wozy 8-letnie. Jednak zauważyłem, że używki to trochę takie kupowanie kota w worku. Za niewielką cenę można dostać całkiem dobre wozy, lub wręcz przeciwnie - kupić złom. Przykład: używane NG262 kontra NG312. Norwegi są jednymi z najlepszych przegubowców II generacji jeżeli chodzi o stan, czego o Berlińczykach powiedzieć raczej nie można. Choć tutaj akurat przebiegi odegrały znaczącą rolę.
Technik serwisu :)