Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Historyczno-liniowy skład 105N 720+701 po blacharce...
wysłane przez 105ngs
Phobos napisał(a):
> To mimo wszystko jest skład LINIOWO-historyczny, więc temu nie ma > się co dziwić. Są to elementy niezbędne do prawidłowej i > bezproblemowej eksploatacji.
Ok, w przypadku zabudowy kabiny się z tobą zgodzę - bezpieczeństwo i wygoda pracy. Ale statyczna przetwornica na pewno niezbędna nie jest, co najwyżej może być tylko udogodnieniem, tak jak kolorowe siedzonka i żółte rurki. Zresztą w innych miastach jakoś "dasię". Na ten przykład, poznański szybkowiec jakoś może jeździć liniowo nawet z półotwartą, dykcianą kabiną (inna sprawa, że statyczną też mu wsadzili).
> To mimo wszystko jest skład LINIOWO-historyczny, więc temu nie ma > się co dziwić. Są to elementy niezbędne do prawidłowej i > bezproblemowej eksploatacji.
Ok, w przypadku zabudowy kabiny się z tobą zgodzę - bezpieczeństwo i wygoda pracy. Ale statyczna przetwornica na pewno niezbędna nie jest, co najwyżej może być tylko udogodnieniem, tak jak kolorowe siedzonka i żółte rurki. Zresztą w innych miastach jakoś "dasię". Na ten przykład, poznański szybkowiec jakoś może jeździć liniowo nawet z półotwartą, dykcianą kabiną (inna sprawa, że statyczną też mu wsadzili).
Re: Historyczno-liniowy skład 105N 720+701 po blacharce...
· 16 lat temu ·
105ngs