Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Solaris w walce o tramwaje
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Solaris w walce o tramwaje
- Przetarg na tramwaje znów od początku?
wysłane przez Jasiek 36
rietze napisał(a):
> Myślę, że będzie lepiej, żeby Solaris wygrał. Trzeba > pozwolić firmie wygrać, bo my będziemy pierwsi i ocenimy, czy > to naprawdę dobry tramwaj?
No jeśli te tramwaje mają być zmontowane tak na szybko, jak ostatnie autobusy, to ja wolę jednak Pesę. Za duże pieniądze, aby się bawić w sprawdzanie. Niedługo swoje autobusy będą dokręcać w drodze do klienta, tylko po to, aby zwiększyć sprzedaż. :-P
> Warto sprawdzić, bo Pesa ma dużo > zamówienia, może 90 % tramwaje opóźnią i będą byle jakie, > bo będą śpieszyć.
To samo można powiedzieć na temat Solarisa z tym pośpiechem, przecież montują tyle autobusów.
> Ma zamówienie prawie około 180 tramwajów > dla Warszawy i dla Gdańska prawie 20. To naprawdę Pesa ma dużo > pracy.
Myślę jednak że dadzą spokojnie radę. Wszak nasze będą składane, jako jedne z pierwszych.
> Ale nie > jestem bardzo zadowolony z Pesy;/ Boję się, że może > tragicznie będzie, bo ze względu wytrzymałości.
A co w Warszawie, Bydgoszczy czy Elblągu się jakieś tramwaje Pesy rozpadły?
> Nie wiem, kiedy kupili pierwsze solarisy II > generacji. Jak sprawują?? Znakomicie.
Solarisy Urbino II 12 zostały zakupione w 2005 roku, a czy one się aż tak znakomicie mają, nie byłbym przekonany.
> Jest mi przykro, że w każdym fabryce spieszą się, szybko budują i > później rozpadają się. Wydaję mi się, nie trzeba > spieszyć, bo dla Niemców składają powoli, dla Polski > spieszą, bo w przetargu jest mało czasu, nie wolno > przekroczyć, bo będą kary.
Tyle że to raczej nie wynika z czasu tylko podejścia do firm zamawiających mniejsze partie pojazdów. W końcu np. w Niemczech też są jakieś terminy może i dłuższe, ale i są także większe zamówienia, a więc na to samo wychodzi.
-- lukas -> jasiek
> Myślę, że będzie lepiej, żeby Solaris wygrał. Trzeba > pozwolić firmie wygrać, bo my będziemy pierwsi i ocenimy, czy > to naprawdę dobry tramwaj?
No jeśli te tramwaje mają być zmontowane tak na szybko, jak ostatnie autobusy, to ja wolę jednak Pesę. Za duże pieniądze, aby się bawić w sprawdzanie. Niedługo swoje autobusy będą dokręcać w drodze do klienta, tylko po to, aby zwiększyć sprzedaż. :-P
> Warto sprawdzić, bo Pesa ma dużo > zamówienia, może 90 % tramwaje opóźnią i będą byle jakie, > bo będą śpieszyć.
To samo można powiedzieć na temat Solarisa z tym pośpiechem, przecież montują tyle autobusów.
> Ma zamówienie prawie około 180 tramwajów > dla Warszawy i dla Gdańska prawie 20. To naprawdę Pesa ma dużo > pracy.
Myślę jednak że dadzą spokojnie radę. Wszak nasze będą składane, jako jedne z pierwszych.
> Ale nie > jestem bardzo zadowolony z Pesy;/ Boję się, że może > tragicznie będzie, bo ze względu wytrzymałości.
A co w Warszawie, Bydgoszczy czy Elblągu się jakieś tramwaje Pesy rozpadły?
> Nie wiem, kiedy kupili pierwsze solarisy II > generacji. Jak sprawują?? Znakomicie.
Solarisy Urbino II 12 zostały zakupione w 2005 roku, a czy one się aż tak znakomicie mają, nie byłbym przekonany.
> Jest mi przykro, że w każdym fabryce spieszą się, szybko budują i > później rozpadają się. Wydaję mi się, nie trzeba > spieszyć, bo dla Niemców składają powoli, dla Polski > spieszą, bo w przetargu jest mało czasu, nie wolno > przekroczyć, bo będą kary.
Tyle że to raczej nie wynika z czasu tylko podejścia do firm zamawiających mniejsze partie pojazdów. W końcu np. w Niemczech też są jakieś terminy może i dłuższe, ale i są także większe zamówienia, a więc na to samo wychodzi.
-- lukas -> jasiek