Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Komunikacja na Wszystkich Świętych
W dniach 24, 25, 30 i 31 października oraz 1 listopada w związku z wzmożonymi przewozami w kierunku cmentarzy, związanymi z dniem Wszystkich Świętych, Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego zaplanował zmiany rozkładów jazdy kilkunastu linii tramwajowych i autobusowych oraz uruchomienie dodatkowych linii.
wysłane przez Luke_Police 163
Maciej napisał(a):
> Chcesz powiedzieć, że po odejściu tej jednej osoby na zajezdni nie > ma już człowieka, który miałby wiedzę/dostęp do instrukcji jak > połączyć Bulwy w trójskład? Wow...
Po prostu brakuje kogoś, komu by na tym zależało. ZDiTM nie nacisnął, dyrekcja TS zdaje się też nie, to pracownicy zaplecza technicznego wykonują swoje codzienne zadania. Tak ja to rozumiem.
> Rozumiem, że w przypadku Bulw i Tatr nie ma takich komplikacji z > doborem wagonów, aby elektryka się zgadzała i aby się ogólnie nie > gryzły?
W Bulwami podobno jakieś komplikacje są, ale nie wiem dokładnie czy również chodzi o regulacje "siły ciągu" czy może o coś innego. Tatry chyba są prostsze do połączenia. Prawdopodobnie Siemens przewidział różne konfiguracje łączenia wagonów na etapie projektowania i wagony mają dla tych połączeń jakieś ustawienia domyślne. W dokumentacji techniczno-ruchowej są zapisy dotyczące ustawień, które należy wykonać w przypadku połączeń KT4 solo, KT4+KT4, T6+KT4, KT4+T6, T6 solo, T6+T6, T6+T6+T6... i może coś jeszcze. Coś mi się wydaje, że chyba nawet da się połączyć 4 Tatry T6 w jeden skład, ale głowy nie dam.
> Chcesz powiedzieć, że po odejściu tej jednej osoby na zajezdni nie > ma już człowieka, który miałby wiedzę/dostęp do instrukcji jak > połączyć Bulwy w trójskład? Wow...
Po prostu brakuje kogoś, komu by na tym zależało. ZDiTM nie nacisnął, dyrekcja TS zdaje się też nie, to pracownicy zaplecza technicznego wykonują swoje codzienne zadania. Tak ja to rozumiem.
> Rozumiem, że w przypadku Bulw i Tatr nie ma takich komplikacji z > doborem wagonów, aby elektryka się zgadzała i aby się ogólnie nie > gryzły?
W Bulwami podobno jakieś komplikacje są, ale nie wiem dokładnie czy również chodzi o regulacje "siły ciągu" czy może o coś innego. Tatry chyba są prostsze do połączenia. Prawdopodobnie Siemens przewidział różne konfiguracje łączenia wagonów na etapie projektowania i wagony mają dla tych połączeń jakieś ustawienia domyślne. W dokumentacji techniczno-ruchowej są zapisy dotyczące ustawień, które należy wykonać w przypadku połączeń KT4 solo, KT4+KT4, T6+KT4, KT4+T6, T6 solo, T6+T6, T6+T6+T6... i może coś jeszcze. Coś mi się wydaje, że chyba nawet da się połączyć 4 Tatry T6 w jeden skład, ale głowy nie dam.
Technik serwisu :)