Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Gdyby nie ulica Potulicka, być może "Swingi" na...
wysłane przez lhb178 19
Jasiek napisał(a):
> > Pewnie, kontynuujmy dyskryminowanie mieszkańców jeżdżących na > > mniej słusznych liniach. > > No wiesz ja jednak wolę, aby Swingi jeździły na trasach > przystosowanych do tramwajów niskopodłogowych od początku do > końca. A nie tu odcinek, tam odcinek.
Tu Potulicka i 3 Maja - i już "9" zdobyta. Dalej Piastów, Powstańców i Pomorzany (które i tak pilnie trzeba zrobić) - następna linia.
> A doskonale wiesz, że na > remont wszystkich torowisk miasto pieniędzy nie ma i raczej mieć > nie będzie.
Ma, tylko widać kolejna nowa trasa dla kierowców jest ważniejsza niż telepiące się 20 km/h tramwaje w centrum miasta.
> Natomiast TS-y mogłyby wpaść w końcu na wynajem od > czasu do czasu podbijarki torowej, aby te niedawno wyremontowane > torowiska przetrwały jak najdłużej bez kapitalnego remontu. A tym > samym ich okres eksploatacji ulegnie wydłużeniu.
No właśnie, na Gdańskiej (przynajmniej większości) i Mickiewicza remont średni powinien wystarczyć. A nie, że będziemy wymieniać 18-letnie tory, pozostawiając 25- czy 35-letnie na łaskę losu.
-- "...and not even a single pedestrian street."
> > Pewnie, kontynuujmy dyskryminowanie mieszkańców jeżdżących na > > mniej słusznych liniach. > > No wiesz ja jednak wolę, aby Swingi jeździły na trasach > przystosowanych do tramwajów niskopodłogowych od początku do > końca. A nie tu odcinek, tam odcinek.
Tu Potulicka i 3 Maja - i już "9" zdobyta. Dalej Piastów, Powstańców i Pomorzany (które i tak pilnie trzeba zrobić) - następna linia.
> A doskonale wiesz, że na > remont wszystkich torowisk miasto pieniędzy nie ma i raczej mieć > nie będzie.
Ma, tylko widać kolejna nowa trasa dla kierowców jest ważniejsza niż telepiące się 20 km/h tramwaje w centrum miasta.
> Natomiast TS-y mogłyby wpaść w końcu na wynajem od > czasu do czasu podbijarki torowej, aby te niedawno wyremontowane > torowiska przetrwały jak najdłużej bez kapitalnego remontu. A tym > samym ich okres eksploatacji ulegnie wydłużeniu.
No właśnie, na Gdańskiej (przynajmniej większości) i Mickiewicza remont średni powinien wystarczyć. A nie, że będziemy wymieniać 18-letnie tory, pozostawiając 25- czy 35-letnie na łaskę losu.
-- "...and not even a single pedestrian street."