Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje dla Szczecina: Czwartym oferentem jest CAF
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles - to czwarta firma, która złożyła wniosek o udział w przetargu na tramwaje dla Szczecina. Wcześniej "Rynek Kolejowy" potwierdził złożenie wniosków przez Škodę, Solarisa i Pesę.
wysłane przez bartez 336
alat57 napisał(a):
> Ponadto tabor powinien być ujednolicony, łatwiej jest go > utrzymać w odpowiednim stanie technicznym.
To po co ogłaszać przetarg skoro mamy już Swingi i łatwiej będzie pojechać do Bydgoszczy i sobie domówić 22 sztuki, bo w przetargu może wygrać kto inny? A na właśnie, przetarg jest po to by wygrała oferta najlepsza i najtańsza, a nie to co już mamy. I co ma ujednolicenie taboru to utrzymania taboru w dobrym stanie technicznym? U nas choćby był jeden rodzaj to i tak byłby w opłakanym stanie, bo takie jest podejście to serwisowania taboru czyli byle jak i po taniości.
> Pamiętajmy, że tramy o tych gabarytach były w zamyśle > szybkiego tramwaju. Ponadto z tymi przystankami nie przesadzajmy.
Gdzie to wyczytałeś, że nowe tramwaje są z myślą pod SST? Kompletna bzdura. Jakby SST nie wypalił, to nie kupilibyśmy niskaczy? A krótsze składy by się przydały na linie typu 1,4,9 po wyremontowaniu torowisk. Tam ponad 30 metrowy tramwaj nie jest potrzebny.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
> Ponadto tabor powinien być ujednolicony, łatwiej jest go > utrzymać w odpowiednim stanie technicznym.
To po co ogłaszać przetarg skoro mamy już Swingi i łatwiej będzie pojechać do Bydgoszczy i sobie domówić 22 sztuki, bo w przetargu może wygrać kto inny? A na właśnie, przetarg jest po to by wygrała oferta najlepsza i najtańsza, a nie to co już mamy. I co ma ujednolicenie taboru to utrzymania taboru w dobrym stanie technicznym? U nas choćby był jeden rodzaj to i tak byłby w opłakanym stanie, bo takie jest podejście to serwisowania taboru czyli byle jak i po taniości.
> Pamiętajmy, że tramy o tych gabarytach były w zamyśle > szybkiego tramwaju. Ponadto z tymi przystankami nie przesadzajmy.
Gdzie to wyczytałeś, że nowe tramwaje są z myślą pod SST? Kompletna bzdura. Jakby SST nie wypalił, to nie kupilibyśmy niskaczy? A krótsze składy by się przydały na linie typu 1,4,9 po wyremontowaniu torowisk. Tam ponad 30 metrowy tramwaj nie jest potrzebny.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D