Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje dla Szczecina: Czwartym oferentem jest CAF
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles - to czwarta firma, która złożyła wniosek o udział w przetargu na tramwaje dla Szczecina. Wcześniej "Rynek Kolejowy" potwierdził złożenie wniosków przez Škodę, Solarisa i Pesę.
wysłane przez lhb178 19
Bamip napisał(a):
> Tak. Swinga przy nim można nazwać nieporozumieniem. Swoją > drogą zastanawiam się, czy Szczecinowi potrzebne są takie > długie i nie mieszczące się na przystankach składy. Nie > lepiej było kupić krótsze, a więcej/lepsze?
Długie? Dłuższe o niecałe 5 m od składu stopiątek, a zapewniające przynajmniej normalne warunki podróżowania, a nie ledwie 25% udziału miejsc siedzących i to przy normie 4 os./m^2. Teraz pewnie kupią zwykłe Swingi (30-metrowe z 40 siedzeniami) i tyle będzie w sprawie wygody. A kilka krótszych, 20-metrowych by się przydało swoją drogą.
-- "Wystarczy jeden pieszy i setki, a nawet tysiące samochodów stają" - TVP Szczecin o ul. Gdańskiej
> Tak. Swinga przy nim można nazwać nieporozumieniem. Swoją > drogą zastanawiam się, czy Szczecinowi potrzebne są takie > długie i nie mieszczące się na przystankach składy. Nie > lepiej było kupić krótsze, a więcej/lepsze?
Długie? Dłuższe o niecałe 5 m od składu stopiątek, a zapewniające przynajmniej normalne warunki podróżowania, a nie ledwie 25% udziału miejsc siedzących i to przy normie 4 os./m^2. Teraz pewnie kupią zwykłe Swingi (30-metrowe z 40 siedzeniami) i tyle będzie w sprawie wygody. A kilka krótszych, 20-metrowych by się przydało swoją drogą.
-- "Wystarczy jeden pieszy i setki, a nawet tysiące samochodów stają" - TVP Szczecin o ul. Gdańskiej