Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Najkrótszy w Szczecinie MAN zadebiutował na linii 88
wysłane przez MlodyS53 78
Luke_Police napisał(a):
> Raczej byłby problem jak z PKS Szczecin w gminie Dobra. Jeśli ktoś > potrzebuje dojechać w inny punkt Szczecina niż jedzie autobus z > Dobrej/Lubieszyna/Stolca, to musi kupić drugi bilet w taryfie ZDiTM. > Nie byłoby natomiast problemu z punktualnością autobusów z powodu > dystrybucji biletów, nie byłoby też jazdy pasażerów na gapę - na > Linii Samorządowej organizowanej przez gminę Police od lat pracują > konduktorzy. Nie jest to bez znaczenia dla cen biletów, które są > relatywnie tanie (tańsze niż w taryfie ZDiTM), a im więcej biletów > sprzeda konduktor, tym lepszy jest wynik finansowy przewoźnika. > Niemniej jednak, rozdzielenie taryfowe komunikacji Polic i Szczecina > byłoby krokiem wstecz.
Ale wprowadzenie konduktorów krokiem na przód.
-- SPPK Police - mimo wielu, wielu, trudów istnieje już 15 lat.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
> Raczej byłby problem jak z PKS Szczecin w gminie Dobra. Jeśli ktoś > potrzebuje dojechać w inny punkt Szczecina niż jedzie autobus z > Dobrej/Lubieszyna/Stolca, to musi kupić drugi bilet w taryfie ZDiTM. > Nie byłoby natomiast problemu z punktualnością autobusów z powodu > dystrybucji biletów, nie byłoby też jazdy pasażerów na gapę - na > Linii Samorządowej organizowanej przez gminę Police od lat pracują > konduktorzy. Nie jest to bez znaczenia dla cen biletów, które są > relatywnie tanie (tańsze niż w taryfie ZDiTM), a im więcej biletów > sprzeda konduktor, tym lepszy jest wynik finansowy przewoźnika. > Niemniej jednak, rozdzielenie taryfowe komunikacji Polic i Szczecina > byłoby krokiem wstecz.
Ale wprowadzenie konduktorów krokiem na przód.
-- SPPK Police - mimo wielu, wielu, trudów istnieje już 15 lat.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.