Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Czy będą bilety na minutę? Nowe kasowniki mogą całkiem...
Zamiast 2 zł za kwadrans podróży możemy płacić tylko za rzeczywisty czas przejazdu tramwajem i autobusem. ZDiTM ma już nowe kasowniki, które - wraz z biletami elektronicznymi - mogą zachęcić do poruszania się komunikacją miejską w Szczecinie. Potrzebna jest tylko decyzja radnych.
wysłane przez Luke_Police 163
Korczian napisał(a):
> Ja się dziwię, dlaczego nie zostały zamówione kasowniki na > styl warszawski, tyle że z możliwością kasowania biletów > papierowych zamiast magnetycznych (o ile takowe ktoś oferuje). > Nie byłoby to lepsze rozwiązanie?
Też uważam, że lepszym rozwiązaniem byłby jeden kasownik dwusystemowy niż 2 odrębne kasowniki jednosystemowe. Jednak rzecz rozchodzi się prawdopodobnie o rozdzielne finansowanie nowego rozwiązania i odrębne sterowanie i nadzór nad tymi kasownikami. Jeżeli są one elementem CSZKM, to raczej nie będą sterowane przez sterowniki R&G/Pixela tylko przez urządzenia GMV.
> Jeżeli nie jedziemy po zbyt krzywych szynach, to Swing jest o > wiele bardziej stabilny niż nawet najnowsze SU (12xx).
Tak, aczkolwiek miałem na myśli taką rzecz, że znajdziesz linie autobusowe poruszające się po dobrych nawierzchniach, gdzie pojazdem nie rzuca na prawo i lewo i znajdziesz linie tramwajowe, gdzie wozem trzęsie bardziej (np. obecna ulica Potulicka).
-- Technik serwisu :)
> Ja się dziwię, dlaczego nie zostały zamówione kasowniki na > styl warszawski, tyle że z możliwością kasowania biletów > papierowych zamiast magnetycznych (o ile takowe ktoś oferuje). > Nie byłoby to lepsze rozwiązanie?
Też uważam, że lepszym rozwiązaniem byłby jeden kasownik dwusystemowy niż 2 odrębne kasowniki jednosystemowe. Jednak rzecz rozchodzi się prawdopodobnie o rozdzielne finansowanie nowego rozwiązania i odrębne sterowanie i nadzór nad tymi kasownikami. Jeżeli są one elementem CSZKM, to raczej nie będą sterowane przez sterowniki R&G/Pixela tylko przez urządzenia GMV.
> Jeżeli nie jedziemy po zbyt krzywych szynach, to Swing jest o > wiele bardziej stabilny niż nawet najnowsze SU (12xx).
Tak, aczkolwiek miałem na myśli taką rzecz, że znajdziesz linie autobusowe poruszające się po dobrych nawierzchniach, gdzie pojazdem nie rzuca na prawo i lewo i znajdziesz linie tramwajowe, gdzie wozem trzęsie bardziej (np. obecna ulica Potulicka).
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)