Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaj: nowe wyzwanie
Jeśli nie zajdą nieprzewidziane okoliczności, za ok. 5 miesięcy na szczecińskie tory wyjedzie nietypowy tramwaj. Będzie to wagon częściowo niskopodłogowy, złożony od podstaw w Szczecinie. We wtorek podpisano umowę pomiędzy spółką "Tramwaje Szczecińskie" i firmą Modertrans Poznań sp. z o.o. Umowa warta jest 4 501 950 zł brutto.
wysłane przez Michal 2
tabor3377 napisał(a):
> Zobacz sobie na datę. Trzy lata temu mógł tyle kosztować. > Po drugie w dzisiejszych realiach każde miejsce pracy jest na > wagę złota. Przestań narzekać czy tańszy o 1/2 czy 1/3, ważne że > tańszy. Przy większej ilości (docelowo ok. 40 szt.)uzbiera się > większa kwota.
Też się kiedyś nad tym zastanawiałem. Też w pierwszej chwili zirytowało mnie 2,9 mln - nowy, 4,5 mln - nasz, ale po chwili zastanowienia i poszperania:
Po 1. Tyle kosztował 3 lata temu po 2. Przy większym zamówieniu cena również spadnie po 3. Przy kolejnych nie będziemy przecież już płacić za wiedzę i za nadzór po 4. Z Poznania dla Poznania cena jest zawsze niższa :)
Wiec raczej wyjdziemy na tym składaniu in plus.
-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
> Zobacz sobie na datę. Trzy lata temu mógł tyle kosztować. > Po drugie w dzisiejszych realiach każde miejsce pracy jest na > wagę złota. Przestań narzekać czy tańszy o 1/2 czy 1/3, ważne że > tańszy. Przy większej ilości (docelowo ok. 40 szt.)uzbiera się > większa kwota.
Też się kiedyś nad tym zastanawiałem. Też w pierwszej chwili zirytowało mnie 2,9 mln - nowy, 4,5 mln - nasz, ale po chwili zastanowienia i poszperania:
Po 1. Tyle kosztował 3 lata temu po 2. Przy większym zamówieniu cena również spadnie po 3. Przy kolejnych nie będziemy przecież już płacić za wiedzę i za nadzór po 4. Z Poznania dla Poznania cena jest zawsze niższa :)
Wiec raczej wyjdziemy na tym składaniu in plus.
-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...