Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pospieszny (częściowo) uratowany
Skrócenie linii pospiesznej A staje się faktem. Jak już pisał "Kurier" od 1 sierpnia autobusy będą kursować na trasie os. Bukowe-pl. Rodła. To jednak nie koniec zmian - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ujawnił kolejne plany.
wysłane przez PrzemekW
Luke_Police napisał(a):
> ...8 przegubowych NG313 zakupił w ostatnich miesiącach, bo > ogólnie, to PKS kupił znacznie więcej MAN-ów ;) PKS jest > najtańszym przewoźnikiem w mieście i na dobrą sprawę miasto > mogłoby szukać oszczędności w nakładach na komunikację > miejską poprzez zastąpienie na niektórych liniach drogich > przewoźników komunalnych przez tańszych operatorów prywatnych > (jak PKS). Jednak w Szczecinie do tego nie dojdzie, a nawet jest > parcie na to, by odebrać PKS-owi niektóre z jego najbardziej > rentownych linii podmiejskich, oczywiście na rzecz droższych > spółek komunalnych.
Tylko jeśli chcemy budować porządną, spójną komunikację miejską, to nakłady na KM powinny rosnąć, a nie spadać toteż szukanie oszczędności mija się z celem. Również powinien rosnąć poziom przewozów, a z PKSem na liniach miejskich będzie o to ciężko (czyt. jakość usług na liniach zastępczych, z wyszczególnieniem na 812 podczas remontu Piastów). To, że Szczecin rozwija sieć połączeń do miejscowości ościennych to akurat jest dobra wiadomość, tylko trzeba to odpowiednio zgrać z istniejącymi już liniami miejskimi.
> ...8 przegubowych NG313 zakupił w ostatnich miesiącach, bo > ogólnie, to PKS kupił znacznie więcej MAN-ów ;) PKS jest > najtańszym przewoźnikiem w mieście i na dobrą sprawę miasto > mogłoby szukać oszczędności w nakładach na komunikację > miejską poprzez zastąpienie na niektórych liniach drogich > przewoźników komunalnych przez tańszych operatorów prywatnych > (jak PKS). Jednak w Szczecinie do tego nie dojdzie, a nawet jest > parcie na to, by odebrać PKS-owi niektóre z jego najbardziej > rentownych linii podmiejskich, oczywiście na rzecz droższych > spółek komunalnych.
Tylko jeśli chcemy budować porządną, spójną komunikację miejską, to nakłady na KM powinny rosnąć, a nie spadać toteż szukanie oszczędności mija się z celem. Również powinien rosnąć poziom przewozów, a z PKSem na liniach miejskich będzie o to ciężko (czyt. jakość usług na liniach zastępczych, z wyszczególnieniem na 812 podczas remontu Piastów). To, że Szczecin rozwija sieć połączeń do miejscowości ościennych to akurat jest dobra wiadomość, tylko trzeba to odpowiednio zgrać z istniejącymi już liniami miejskimi.
Re: SPPK i SPAD.
· 9 lat temu ·
PrzemekW