Wszystkie Ze Szczecina W skrócie Z kraju Według linii

Szczecin autobus

Zapytania w SPAD

andekalbin,

dodane przez end; zmodyfikowane

Do SPA Dąbie wpłynęły zapytania dotyczące przetargu na 4 solowe autobusy niskopodłogowe. Prezentujemy je wraz z odpowiedziami udzielonymi przez zamawiającego.
1. Czy Zamawiający posługując się wyrażeniem "dopuszczalna masa całkowita" ma na myśli całkowitą masę autobusu bez obciążenia, tj. pasażerów, paliwa itp.?

Zamawiający informuje, że w poz. nr 2 w Opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w poz. nr 2 w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ winno być: "Dopuszczalna masa własna: 10 500 - 13 000 kg." tj. bez pasażerów, paliwa itp.

2. Co Zamawiający rozumie pod pojęciem "zmiana biegów sterowana elektrycznie"?

Zamawiający wyklucza mechaniczne sterowanie skrzyni biegów pomiędzy miejscem pracy kierowcy a skrzynią biegu (np. na linkach, cięgłach, prętach itp).

3. Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym powietrze trafia do osuszacza podgrzane przez sprężarkę?

Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym powietrze trafia do osuszacza podgrzane przez sprężarkę, tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie stosuje rozwiązania opisanego w pkt 8 w tabeli Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna Załącznik nr 1.

4. Jakiego minimalnego okresu gwarancji na szkielet podwozia wymaga Zamawiający - 15 letniego (poz. 11 tabeli) czy 144 miesięcznego (poz. 25 tabeli)?

Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 144 miesiące, a w przypadku konstrukcji nośnej autobusu, o której mowa w poz. 11 w Załączniku nr 11 do SIWZ oraz w poz. 11 w Załączniku nr 5 do SIWZ musi ona zapewniać co najmniej 15-letni okres eksploatacji bez konieczności wykonywania konserwacji i napraw związanych z korozją.

5. Czy Zamawiający dopuści autobus o konstrukcji ramowej podwozia (nadwozie spawane, zintegrowane z podwoziem) wykonanego ze stali stopowej, konstrukcyjnej, drobnoziarnistej, o podwyższonej wytrzymałości, kwalifikującej się do grupy trudnordzewiejących, poddane dodatkowo wieloetapowemu procesowi (piaskowanie, gruntowanie, woskowanie, pokrywanie głuszącą masą bitumiczną) zapewniającemu pełną ochronę antykorozyjną bez konieczności wykonywania konserwacji i napraw przez okres udzielonej gwarancji na perforację szkieletu podwozia?

Zamawiający dopuszcza autobus o konstrukcji ramowej podwozia (nadwozie spawane, zintegrowane z podwoziem) wykonanego ze stali stropowej, konstrukcyjnej, drobnoziarnistej, o podwyższonej wytrzymałości, kwalifikującej się do grupy trudnordzewiejących, poddane dodatkowo wieloetapowemu procesowi (piaskowanie, gruntowanie, woskowanie, pokrywanie głuszącą masą bitumiczną) zapewniającemu pełną ochronę antykorozyjną bez konieczności wykonywania konserwacji i napraw przez okres udzielonej gwarancji na perforację szkieletu podwozia, ale pod warunkiem, że przedmiotowa konstrukcja podwozia będzie zapewniać co najmniej 15-letni okres eksploatacji bez konieczności wykonywania konserwacji i napraw związanych z korozją. Rozwiązanie takie będzie podlegać ocenie zgodnie z pkt 13.2. SIWZ.

6. Czy Zamawiający dopuści takie rozwiązanie, w którym kabina kierowcy wyposażona w okienko do sprzedaży biletów z zamkiem na klucz patentowy, umożliwiający blokowanie drzwi od środka przez kierowcę nie będzie obejmowała pierwszego skrzydła przednich drzwi pasażerskich? Korzyścią z zastosowania takiego rozwiązania jest szybszy, bardziej sprawny przepływ pasażerów z i do autobusu. Co Zamawiający rozumie pod pojęciem "urządzenie głośno mówiące"?

Zamawiający nie dopuszcza rozwiązania, w którym kabina kierowcy wyposażona w okienko do sprzedaży biletów z zamkiem na klucz patentowy, umożliwiający blokowanie drzwi od środka przez kierowcę nie będzie obejmowała pierwszego skrzydła przednich drzwi pasażerskich. Zamawiający wymaga by kabina obejmowała pierwsze skrzydło przednich drzwi. Po pojęciem "urządzenie głośno mówiące" Zamawiający rozumie urządzenie dzięki któremu kierowca ma możliwość przekazywania informacji dla pasażerów oraz istnieje możliwość zapowiadania komunikatów o przystankach.

7. Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym akumulatory zamontowane są w obudowie obrotowej?

Zamawiający dopuszcza rozwiązanie, w którym akumulatory zamontowane są w obudowie obrotowej.

8. Czy Zamawiający dopuści autobus, który będzie posiadał jednoczęściową szybę przednią panoramiczną?

Zamawiający dopuści autobus z jednoczęściową szybą przednią panoramiczną w przypadku, gdy producent nie produkuje pojazdów z szybą dzieloną.

9. Prosimy o podanie nazwy producenta i typu autokomputera panelowego wraz z urządzeniem do sprzedaży biletów używanego obecnie przez Zamawiającego.

Zakłady Elektroniki i Mechaniki Precyzyjnej R&G sp. z o.o.
Autokomputer SRG-3000 P/3
Kasa fiskalna KF 3000 A1/M

10. Prosimy o podanie nazwy producenta i typu wielofunkcyjnego urządzenia pokładowego używanego obecnie przez Zamawiającego.

Komputer pokładowy KPP2 producent "PIXEL"

źródło: SPA Dąbie

Przeczytaj również: Nowy przetarg w SPAD (7.10.2009)

5 komentarzy