W bieżącym tygodniu na liniach PKS Szczecin kursuje o wiele więcej pojazdów dwunastometrowych niż przewidziano w rozkładzie. Najwięcej nadprogramowych pojazdów klasy MAXI kursowało w poniedziałek 22 kwietnia – wówczas „solówki” zastąpiły „przegubowce” na aż ośmiu zadaniach: 59/2, 59/4, 59/5, 59/7, 59/8, 241/3A, 241/7 oraz 806/5.

brak komentarzy

Po czterech miesiącach przerwy w kursowaniu, we wtorek (23 kwietnia) do ruchu powrócił Mercedes O530Ü 10774, zaś dziś po ponad trzech miesiącach odstawienia również Solaris Urbino 18 10758.

brak komentarzy

Dziś po ponad miesięcznej przerwie do ruchu liniowego powrócił Solaris Urbino 18 2213. Pojazd kursuje na 77/6.

brak komentarzy

Dzisiejszego wieczoru na terenie zajezdni Dąbie doszło do poważnego pożaru Solarisa Urbino 18 2971. Doszczętnie spalona jest komora silnika oraz człon B pojazdu.

brak komentarzy

O godzinie 16:48 na placu Kościuszki widziano Solarisa Urbino 18 10417 stojącego w asyście pojazdu technicznego PKS Szczecin. Przyczyną postoju była awaria drzwi. Autobus wcześniej obsługiwał zadanie 241/4. Po usunięciu usterki pojazd wyruszył w trasę z około 28-minutowym opóźnienem.

brak komentarzy

Dziś o godzinie 0:30 na Osiedlu Kasztanowym widziano Solarisa Urbino 18 2904 w towarzystwie pogotowia technicznego z SPAD. Powodem niewykonania ostatniego kursu był wyciek płynu chłodniczego. Pojazd obsługiwał 77/2.

brak komentarzy

O godzinie 1:10 na przystanku „Rayskiego” widziano Solarisa Urbino 18 10723 oczekującego na światłach awaryjnych na pomoc techniczną. Pojazd obsługiwał zadanie 532/2.

brak komentarzy

Dziś na C/5 zadebiutował Solaris Urbino 18 2151.

13 komentarzy

O godzinie 18:45 na przystanku „Hangarowa” (kierunek Zdroje) widziano stojącego na światłach awaryjnych Solarisa Urbino 18 2056 (B/4) w towarzystwie technicznego Craftera. Autobus uległ awarii godzinę wcześniej w trakcie realizacji kursu w kierunku osiedla Bukowego.

brak komentarzy

Dzisiejszego dnia po raz pierwszy w historii obsługę osiedla „Za Sterem” (pętle „Maczka” i „Kopańskiego”) zapewniały wyłącznie Sprintery. Ze względu na regularne kursowanie przynajmniej jednego pojazdu dwunastometrowego na linii 98, do tej pory obsługa osiedla przez pięć pojazdów kategorii MIKRO (2×88, 2×98, 1×908) nie była możliwa.

brak komentarzy