Forum
Następne nowe Solarisy na liniach
wysłane przez PawlukBoss21
P.S Może jednak w tym roku SPAD ogłosi, że ostatni raz korzysta z prawa opcji i dokupi tym razem 3 autobusy 18 - metrowe :) ?!
wysłane przez man1995 55
> Pewnie jeszcze cała 7-ka nie ma jeszcze systemu GPS, który > zlokalizowałby jego pozycje wraz z linią i brygadą na > mapie ZDiTM ?
Pewnie nie... :(
> P.S Może jednak w tym roku SPAD ogłosi, że ostatni raz > korzysta z prawa opcji i dokupi tym razem 3 autobusy 18 - > metrowe :) ?!
... P.S. ...
wysłane przez Kacpi 27
PS: A może jednak nie? http://m.infobus.pl/solaris-zamyka-szczecinski-kontrakt-na-nowe-urbino_more_92795.html
Do porozumiewania się na drodze kierowcy używają: kierunkowskazów, świateł stopu i środkowego palca.
wysłane przez Jasiek 36
> P.S Może jednak w tym roku SPAD ogłosi, że ostatni raz > korzysta z prawa opcji i dokupi tym razem 3 autobusy 18 - > metrowe :) ?!
Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? To przeczytaj post użytkownika Błażej w którymś z wątków.
wysłane przez arko5 30
> Pewnie jeszcze cała 7-ka nie ma jeszcze systemu GPS, który > zlokalizowałby jego pozycje wraz z linią i brygadą na > mapie ZDiTM ?
2752 i 2722 w końcu w systemie. Pewnie i reszta niedługo się doczeka :)
wysłane przez wolvo1565 24
> 2752 i 2722 w końcu w systemie. Pewnie i reszta niedługo się > doczeka :)
2724 też już jest.
wysłane przez elewator991
> 2724 też już jest.
I 2721 też. Z pisma, które otrzymałem od ZDiTM wynika, że do końca maja większość pojazdów z:2721-2725,2751,2752,2475,2476,2999,2303,1590,1591,1610,1611,1612 ma otrzymać osprzęt od GMV. GMV ma 7 dni od zgłoszenia na demontaż urządzeń i montaż w innych pojazdach. Dlaczego tyle autobusów do tej pory nie ma tego sprzętu? Jest określona ilość zestawów. Żeby zamontować je w nowym autobusie, najpierw trzeba zdemontować w innym. I kółko się zamyka. Na nowe zestawy ZDiTM nie ma pieniędzy.
wysłane przez Kacpi 27
Do porozumiewania się na drodze kierowcy używają: kierunkowskazów, świateł stopu i środkowego palca.
wysłane przez NWO
> GMV ma 7 dni od zgłoszenia na > demontaż urządzeń i montaż w innych pojazdach. Dlaczego tyle > autobusów do tej pory nie ma tego sprzętu? Jest określona > ilość zestawów. Żeby zamontować je w nowym autobusie, najpierw > trzeba zdemontować w innym. I kółko się zamyka. Na nowe zestawy > ZDiTM nie ma pieniędzy.
Tylko, że takie przekładanie to jest działanie na krótką metę. W PKS Szczecin rotacja taboru jest ogromna, problem braku osprzętu GMV będzie się powtarzał z każdą dostawą nowych lub używanych autobusów. W tym roku jest zaplanowanych kilka dostaw taboru, będzie też trochę nieprzewidzianych używek w spółkach.
wysłane przez Jasiek 36
Jeśli będziesz dalej wierzył w pisma urzędników to powodzenia. Ich pisma sobie, a rzeczywistość sobie, tylko udają jak jest świetnie, bo myślą że pasażerowie to debile i nie sprawdzą. Przykłady #2301 kursujący od 02.09.2015 nie ma do dziś biletomatu. #2403 kursujący od 21.09.2015 nie ma do dziś biletomatu. #2302, #2471, #2472, #2473, #2475, #2476 kursujące odpowiednio od 28.10.2016, 01.12.2016, 30.12.2016 i 19.01.2017 nie mają do dziś biletomatu. I co zjedli je?
wysłane przez konjo 4
-- Tell me who ya gonna believe.
So never mind the darkness.
wysłane przez Mario ?
> W nowych SU12 wg strony Solarisa standardowo jest silnik > Cummins, a w opcji DAF MX11. W nowych SU18 już tylko DAF > MX11. Czy ktoś się orientuje co jest w naszych SU12 IV > generacji zainstalowane tj. DAF/Cummins?
Według tej strony http://phototrans.pl/14,862408,0,Solaris_Urbino_12__IV__2724.html mają silniki DAF MX-11 210 210kW/286HP 10837cm3
wysłane przez Jasiek 36
> Według tej strony > http://phototrans.pl/14,862408,0,Solaris_Urbino_12__IV__2724.html > mają silniki DAF MX-11 210 210kW/286HP 10837cm3
Tylko nie wiem czy Phototrans należy traktować jako 100% źródło informacji, skoro aktualizować dane może prawie każdy zalogowany użytkownik.
wysłane przez Pelikan 0
wysłane przez Jasiek 36
> Silniki to może i dobre są ale osprzęt z ciasta. Ledwo 30 > tys. przebiegu i pada klima. Wspaniała ta czwarta generacja.
Nie tylko klima. ;)
wysłane przez Mar321 0
> Nie tylko klima. ;)
Jak to? Już? Chociaż tyle, że jest gwarancja ;)
wysłane przez lukaszenko 16
> Jak to? Już? Chociaż tyle, że jest gwarancja ;)
Co nie zmienia faktu że po jest to żałosne żeby po 30 tysiącach robić już remont.
wysłane przez Tatra108 10
-- "- Panie! Ziemniaki Pan wieziesz? - A z którego worka się wysypała?" codzienność na linii 61.
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez solariadi1 0
Problemy w IV generacji z klimą występują też w innych miastach, także to chyba nowy znak rozpoznawczy tego wynalazku ;)
Pixel Serwis Bydgoszcz. Nowoczesne Technologie w Podróży....
wysłane przez Tatra108 10
-- "- Panie! Ziemniaki Pan wieziesz? - A z którego worka się wysypała?" codzienność na linii 61.
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez lukaszenko 16
> Także cała ta IV generacja jest niedopracowana.
A czy Solaris był kiedykolwiek dopracowany? Śmiem twierdzić że nie.
wysłane przez man1995 55
> A czy Solaris był kiedykolwiek dopracowany? Śmiem twierdzić że nie.
Patrząc na #2200, bądź też nasze używane SU śmiem twierdzić, że tak. No ale jeśli chodzi o auto dla Polaka...
wysłane przez Cezar007 2
> Patrząc na #2200, bądź też nasze używane SU śmiem twierdzić, że > tak. > No ale jeśli chodzi o auto dla Polaka...
O, to to to! Tu jest problem :)
-- Specjalista ds. transportu Follow Me ;)
Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
wysłane przez bartez 336
> No ale jeśli chodzi o auto dla Polaka...
Jak Polak chce 100% ceny to tak ma...
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Jasiek 36
> Jak Polak chce 100% ceny to tak ma...
Weź mnie nie rozśmieszaj co za różnica czy polski czy zagraniczny odbiorca. Autobus który kosztuje milion zjeżdża awaryjnie co kilka dni. Czy Solaris nie umie składać autobusów tak aby były bezawaryjne?
wysłane przez Kilofownikownia 13
> Autobus który kosztuje milion zjeżdża awaryjnie co kilka > dni. Czy Solaris nie umie składać autobusów tak aby były > bezawaryjne?
Podobno umie. Ale po co się starać na nasz rynek skoro u nas liczy się tylko cena i praktycznie nie ma możliwości wywalenia ich z kolejnych przetargów mimo, że sprzęt jaki dostarczyli wcześniej sypie się niemiłosiernie. Kontrola jakości to też koszt i jak widać taniej im wychodzi poprawiać to potem u klienta niż w fabryce :)
-- Nadaktywni donosiciele mogą mnie pocałować w niedopowiedzenie :)
Nadaktywni donosiciele mogą mnie pocałować w niedopowiedzenie :)
wysłane przez lukaszenko 16
> Ale swoją drogą jak to jest, że jak kiedyś zrobiło się > Jelcza czy Ikarusa to był nie do zdarcia, a teraz ledwo Solaris z > fabryki przyjedzie i z powrotem tam wyjeżdża?
Daleko nie szukać - zobacz klonowickie B10MA. Trochę bardziej o nie zadbać i kolejne 5-6 lat jeździłyby aż miło.
wysłane przez Michal 2
Ale swoją drogą jak to jest, że jak kiedyś zrobiło się > Jelcza czy Ikarusa to był nie do zdarcia, a teraz ledwo Solaris z > fabryki przyjedzie i z powrotem tam wyjeżdża?
ta... Szczególnie Jelcze 120MM/1 długo w Dąbiu wytrzymały ;P
-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez Jasiek 36
> ta... Szczególnie Jelcze 120MM/1 długo w Dąbiu wytrzymały ;P
Kolega pewnie miał na myśli Jelcze M11. Choć fakt Ikarusy były wytrzymalsze.
wysłane przez Mareczek 5
> Michal napisał(a):
> > ta... Szczególnie Jelcze 120MM/1 długo w Dąbiu wytrzymały ;P > > Kolega pewnie miał na myśli Jelcze M11.
M11 trochę jeździły. 120-tki w Dąbiu zostały wycofane ledwo po 10 latach eksploatacji.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids