Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pierwszy egzemplarz 121N wyprodukowany dla Elbląga
wysłane przez Luke_Police 163
techno napisał(a):
> A ja się tak zapytam. Czy motorniczy musi mieć osobne drzwi?
Oczywiście, że nie musi. Chodzi tylko o to, ze pojedyncze drzwi dają mniejszą możliwość wymiany pasażerów na przystanku. Jeżeli jest to tramwaj który ma więcej drzwi podwójnych to oczywiście nie widzę problemu, ale w naszych warunkach jest coś takiego, że wielu pasażerów goniąc tramwaj wsiada pierwszymi (lub ostatnimi) drzwiami. Dlatego przyszło mi do głowy, że jeżeli już są drzwi pojedyncze z przodu, to, żeby nie utrudniać pasażerom przesiskania się przez nie, możnaby w ogóle przeznaczyć je dla motorniczego.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
> A ja się tak zapytam. Czy motorniczy musi mieć osobne drzwi?
Oczywiście, że nie musi. Chodzi tylko o to, ze pojedyncze drzwi dają mniejszą możliwość wymiany pasażerów na przystanku. Jeżeli jest to tramwaj który ma więcej drzwi podwójnych to oczywiście nie widzę problemu, ale w naszych warunkach jest coś takiego, że wielu pasażerów goniąc tramwaj wsiada pierwszymi (lub ostatnimi) drzwiami. Dlatego przyszło mi do głowy, że jeżeli już są drzwi pojedyncze z przodu, to, żeby nie utrudniać pasażerom przesiskania się przez nie, możnaby w ogóle przeznaczyć je dla motorniczego.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)