Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Projekt rozkładu linii 79
Na stronie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego opublikowany został projekt rozkładu jazdy linii 79.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Wiesz co? Wujek Staszek się do ciebie uśmiecha.
Kto to jest Wujek Staszek?
> Czyli przyjeżdża 103 i powinny czekać na niego dwa tramwaje, bo > jednemu pasuje 1, a drugiemu 9. A trzeci stoi na przystanku "Unii > Lubelskiej" i mówi: "co za idiota robił ten rozkład, dwa > tramwaje jadą naraz".
A może problem leży gdzie indziej? Rzadko bywam na pętli “Głębokie”, ale nie wydaje mi się żeby to było miejsce docelowe ludzi jadących z centrum Szczecina i Polic. Większość się pewnie przesiada. Dlaczego więc muszą się przesiadać? Nie oczekuję że dojadą tym samym autobusem z Polic do centrum Szczecina, ale chociaż do pierwszego sensownego węzła przesiadkowego (np z 53 i 80). O dojeździe tramwajem z centrum Szczecina do Polic nie ma co marzyć.
Dlaczego się muszą przesiadać? Odpowiedz otrzymałem pytając swego czasu na forum o uzasadnienie ekonomiczne wysokości opłat za “pośpiechy”: z dbałości o infrastrukturę i interes przedsiębiorstw komunikacyjnych. “Kto pojedzie tramwajem jeśli w tej samej cenie będzie pośpieszny?” Ok. To świadczy tylko o tym, że nasza sieć KM jest niedostosowana do potrzeb (Przesiadka na Basenie Górniczym wiele lat temu miała sens). Ale nie może być tak że będzie to bezduszny mechanizm działający aby działać i jest fajnie bo jest co fotografować, a pasażerowie są jakimś kłopotliwym dodatkiem do KM. Skoro muszą się absurdalnie przesiadać, bo przed wojną ktoś w zupełnie odmiennych warunkach komunikacyjnych wybudował szyny to niech przynajmniej o tyle zmniejszy się absurd że autobus na nich poczeka. W niektórych miastach na rozkładach podany jest możliwy czas opóźnienia autobusu. Tak też można. Odpada problem z “dziedziczeniem” opóźnienia w kursach skomunikowanych.
Kto to jest Wujek Staszek?
> Czyli przyjeżdża 103 i powinny czekać na niego dwa tramwaje, bo > jednemu pasuje 1, a drugiemu 9. A trzeci stoi na przystanku "Unii > Lubelskiej" i mówi: "co za idiota robił ten rozkład, dwa > tramwaje jadą naraz".
A może problem leży gdzie indziej? Rzadko bywam na pętli “Głębokie”, ale nie wydaje mi się żeby to było miejsce docelowe ludzi jadących z centrum Szczecina i Polic. Większość się pewnie przesiada. Dlaczego więc muszą się przesiadać? Nie oczekuję że dojadą tym samym autobusem z Polic do centrum Szczecina, ale chociaż do pierwszego sensownego węzła przesiadkowego (np z 53 i 80). O dojeździe tramwajem z centrum Szczecina do Polic nie ma co marzyć.
Dlaczego się muszą przesiadać? Odpowiedz otrzymałem pytając swego czasu na forum o uzasadnienie ekonomiczne wysokości opłat za “pośpiechy”: z dbałości o infrastrukturę i interes przedsiębiorstw komunikacyjnych. “Kto pojedzie tramwajem jeśli w tej samej cenie będzie pośpieszny?” Ok. To świadczy tylko o tym, że nasza sieć KM jest niedostosowana do potrzeb (Przesiadka na Basenie Górniczym wiele lat temu miała sens). Ale nie może być tak że będzie to bezduszny mechanizm działający aby działać i jest fajnie bo jest co fotografować, a pasażerowie są jakimś kłopotliwym dodatkiem do KM. Skoro muszą się absurdalnie przesiadać, bo przed wojną ktoś w zupełnie odmiennych warunkach komunikacyjnych wybudował szyny to niech przynajmniej o tyle zmniejszy się absurd że autobus na nich poczeka. W niektórych miastach na rozkładach podany jest możliwy czas opóźnienia autobusu. Tak też można. Odpada problem z “dziedziczeniem” opóźnienia w kursach skomunikowanych.
Re: Projekt rozkładu linii 79
· 17 lat temu ·
(użytkownik usunięty)