Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Punktualność "5"
wysłane przez Mareczek 5
lhb178 napisał(a):
> Można dodać po minucie na półkursie.
Akurat by się przydało, bo po minucie między przystankami na odcinku od Lasu do Kołłątaja to troszkę za mało. Dodatkową minutkę warto wrzucić między Krasińskiego a Kołłątaja, chyba najbardziej zakorkowany odcinek.
> To jeszcze 9 zostaje, której akurat nie bardzo jest gdzie skracać.
Możesz wydłużyć między Krzekowem a Karłowicza, długi odcinek a 9 nie obejmuje...
> > Z resztą skoro 5 stoi np. na Wernyhory z > > powodu blokowania przejazdu, siódemki raczej spotyka ten sam > problem. > > Tak, tylko to blokowanie raz jest, raz go nie ma. Śliskie szyny są > też okresowo i losowo. Rozkład to pewnie powinien wszystko > uwzględniać, ale jak dasz za dużo czasu, to wrócimy do casusu > "1".
Dlatego trzeba uważnie dodawać. Jeżeli na 5 te opóźnienia są od 2 min w górę, dodanie jednej minuty tu czy tam raczej większych problemów nie zrobi, a w przypadku opóźnienia zawsze będzie tą minutkę mniej.
> A ważniejsze jest i tak względnie > równomierne rozłożenie postoju wyrównawczego na końcówkach, co > wiąże się raczej z mieleniem całej sieci.
Jeżeli się nie da, nie należy tego robić na siłę! Ważny jest rozkład z punktu widzenia pasażera (punktualność) a nie motorniczego (równomierny postój)!
> Można dodać po minucie na półkursie.
Akurat by się przydało, bo po minucie między przystankami na odcinku od Lasu do Kołłątaja to troszkę za mało. Dodatkową minutkę warto wrzucić między Krasińskiego a Kołłątaja, chyba najbardziej zakorkowany odcinek.
> To jeszcze 9 zostaje, której akurat nie bardzo jest gdzie skracać.
Możesz wydłużyć między Krzekowem a Karłowicza, długi odcinek a 9 nie obejmuje...
> > Z resztą skoro 5 stoi np. na Wernyhory z > > powodu blokowania przejazdu, siódemki raczej spotyka ten sam > problem. > > Tak, tylko to blokowanie raz jest, raz go nie ma. Śliskie szyny są > też okresowo i losowo. Rozkład to pewnie powinien wszystko > uwzględniać, ale jak dasz za dużo czasu, to wrócimy do casusu > "1".
Dlatego trzeba uważnie dodawać. Jeżeli na 5 te opóźnienia są od 2 min w górę, dodanie jednej minuty tu czy tam raczej większych problemów nie zrobi, a w przypadku opóźnienia zawsze będzie tą minutkę mniej.
> A ważniejsze jest i tak względnie > równomierne rozłożenie postoju wyrównawczego na końcówkach, co > wiąże się raczej z mieleniem całej sieci.
Jeżeli się nie da, nie należy tego robić na siłę! Ważny jest rozkład z punktu widzenia pasażera (punktualność) a nie motorniczego (równomierny postój)!
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids