Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje na sprzedaż?
Wciąż niepewny jest los szczecińskiego MZK. Wprawdzie związkowcy usunęli się w cień, a pasażerowie zapomnieli o groźbie strajku, ale spór zbiorowy trwa. Strona związkowa domaga się 300 zł netto podwyżek, ale rozmowy zerwała kilka tygodni temu. Miasto wdraża więc swój program zmian, a na horyzoncie zjawił się prywatny inwestor.
wysłane przez
DamTram
30
"Jedno z rozwiązań zakłada utworzenie kilku spółek. Dwie powstałyby na bazie zajezdni Golęcin i Pogodno, trzecia odpowiadałaby za utrzymanie torowisk i sieci. [...] Ale nie jest wykluczone, że przynajmniej jedna zajezdnia przejdzie w ręce prywatnego inwestora. Wstępne zainteresowanie wyraziła firma Veolia Polska [...]"
Czy to oznacza, że to będą 2 oddzielne spółki? i czy to nie jest dziwne aby jedna spółka (zajezdnia) była prywatna, a druga nie?
-- Koniec końca końców końcowych których końca nie widać bo są wykońcowane
Czy to oznacza, że to będą 2 oddzielne spółki? i czy to nie jest dziwne aby jedna spółka (zajezdnia) była prywatna, a druga nie?
-- Koniec końca końców końcowych których końca nie widać bo są wykońcowane