Forum

Tramwaje na sprzedaż?

Wciąż niepewny jest los szczecińskiego MZK. Wprawdzie związkowcy usunęli się w cień, a pasażerowie zapomnieli o groźbie strajku, ale spór zbiorowy trwa. Strona związkowa domaga się 300 zł netto podwyżek, ale rozmowy zerwała kilka tygodni temu. Miasto wdraża więc swój program zmian, a na horyzoncie zjawił się prywatny inwestor.

wysłane przez Robert 5

DamTram napisał(a):

> > Czy to oznacza, że to będą 2 oddzielne spółki? i czy to > nie jest dziwne aby jedna spółka (zajezdnia) była > prywatna, a druga nie?

Jedna spółka byłaby prywatna, a druga byłaby spółką miejską - na zasadzie naszych obecnych spółek autobusowych. Mielibyśmy wtedy w Szczecinie całkiem ciekawą sytuację.

A swoją drogą, jeśli zajezdnia tramwajowa będzie stanowić odrębne przedsiębiorstwo, to jest bardzo prawdopodobne, że znowu będzie się jej bardziej opłacało we własnym zakresie dłubać w wagonach i je remontować, niż wysyłać je na remonty z prawdziwego zdarzenia do warsztatów na Klonowica. Już tę lekcję przerabialiśmy i nie było to zbyt mądre.
Tramwaje na sprzedaż? · 16 lat temu · DamTram
Re: Tramwaje na sprzedaż? · 16 lat temu · LLUZNIAK
Re: Tramwaje na sprzedaż? · 16 lat temu · Robert
Re: Tramwaje na sprzedaż? · 15 lat temu · alat57
Re: Tramwaje na sprzedaż? · 15 lat temu · Iwo
Re: Tramwaje na sprzedaż? · 15 lat temu · DamTram