Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Idzie nowe
Na stronie MZK Szczecin ukazało się ogłoszenie o zamówieniu publicznym dostawy dwóch nowych pudeł wagonów tramwajowych z rodziny 105N.
wysłane przez lhb178 19
LLUZNIAK napisał(a):
> > 20 cm szerokości pudła robi jednak istotną różnicę. Przy > > podwójnych siedzeniach w KT4 / T6 jest nie za ciekawie, w stopiątce > > byłoby już lepiej. > > W dodatku w 105'kach można zastosować nieco węższe siedzenia, aby > poprawić sytuację - pamiętam że swego czasu Ster oferował takowe, > a zawse to pare centymetrów na szerokości przejścia się zyska.
Astromale stosowane w modernizacjach też są węższe niż standardowy kubełek.
> A tak z innej beczki to nie orientujesz się może jak wygląda > zajętość powierzchni przez kabinę motorniczego w standardowo > zabudowanych 105'kach w porównaniu z Tatrami? :>
Nie, ale na oko wygląda podobnie :) Tatra ma drzwi dalej od przodu, dlatego m.in. kabina ich nie obejmuje.
-- ...tylko domek z kart
> > 20 cm szerokości pudła robi jednak istotną różnicę. Przy > > podwójnych siedzeniach w KT4 / T6 jest nie za ciekawie, w stopiątce > > byłoby już lepiej. > > W dodatku w 105'kach można zastosować nieco węższe siedzenia, aby > poprawić sytuację - pamiętam że swego czasu Ster oferował takowe, > a zawse to pare centymetrów na szerokości przejścia się zyska.
Astromale stosowane w modernizacjach też są węższe niż standardowy kubełek.
> A tak z innej beczki to nie orientujesz się może jak wygląda > zajętość powierzchni przez kabinę motorniczego w standardowo > zabudowanych 105'kach w porównaniu z Tatrami? :>
Nie, ale na oko wygląda podobnie :) Tatra ma drzwi dalej od przodu, dlatego m.in. kabina ich nie obejmuje.
-- ...tylko domek z kart