Forum

W tym wypadku 105N wygląda bardzo dobrze, ale tylko na...

zdjęcie
W tym wypadku 105N wygląda bardzo dobrze, ale tylko na zewnątrz
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
DamTram napisał(a):

> Ja bym powiedział że tylko z tyłu. Od przodu gdzie > przeważa kolor biały jest taki syf na nim, że już nigdy > białym to on nie będzie. No a do tego krzaki już trochę > lakier zniszczył...

Wiesz, należy przyznać, że u nas panuje podejście "robimy tramwaje tak, aby jeździły". Estetyka wagonów niestety schodzi na dalszy plan i trwa bardzo krótko. Po "modernizacji" czy innym remoncie, wagon wyjeżdża świeży i błyszczący, a po dwóch latach nierzadko wygląda strasznie. Obecnie #1049 i #1045 jeżdżą częściowo pomalowane na brązowo. Początkowo po naprawach pokolizyjnych słyszałem głosy, że "jest zbyt zimno, by czerwony lakier mógł wyschnąć, jak temperatura trochę wzrośnie to pomalują", tymczasem przód wagonu #1028 po naprawie popożarowej błyszczy się jak nowy i mróz mu w tym nie przeszkadzał. Osobiście codziennie widzę setki niedoróbek i braku dbałości o estetykę wagonów. Jak to jest, że w zmodernizowanym 2 lata temu składzie 1049+1050 spod obramowania drzwi już wyłazi rdza? KS-y jeżdżą bez osłony sprzęgu (bodaj #1057), albo z dziurawymi laminatami (#1053), a przecież to kilkuletnie wagony. Zarysowań lakieru po kolizjach z samochodami praktycznie w ogóle się nie naprawia, nawet gdy ciągną się przez pół długości wagonu. Niby to szczególiki nie mające wpływu na jazdę, ale jednak wygląd tramwajów kreuje w jakiś sposób markę Szczecina, tymczasem co rusz słyszę głosy, że "tramwaj ma jeździć, a nie ładnie wyglądać" tak jakby drugie pierwszemu w czymś przeszkadzało...

Technik serwisu :)