Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W tym wypadku 105N wygląda bardzo dobrze, ale tylko na...
wysłane przez Luke_Police 163
Jasiek napisał(a):
> To powiedz im, że modyfikujesz tą zasadę i teraz brzmi: > tramwaj ma jeździć i ładnie wyglądać. :D A problem estetyki > pojazdów poruszony przez Ciebie nie dotyczy tylko Szczecina. > Powiedziałbym, że to taka polska przypadłość.
Niekoniecznie. We Wrocławiu, czy to zwykła 105-tka czy kartofel, czy Protram, Skoda czy wręcz 102Na, to wszystkie tramwaje zawsze jeździły czyste i zadbane. Dopiero pod koniec eksploatacji wagonów 102Na zaczęto je malować w grafitti, co totalnie popsuło ich estetykę. Gorzej było z autobusami - zdarzały się Volva 7000A z lusterkiem mocowanym na taśmie klejącej, czy np z zaszpachlowanym narożnikiem, ale nie pomalowanym. Ale nie spotkałem się z przypadkiem, by 105-tkę zżerała rdza, albo by wagon jeździł przerysowany po kolizji.
> To powiedz im, że modyfikujesz tą zasadę i teraz brzmi: > tramwaj ma jeździć i ładnie wyglądać. :D A problem estetyki > pojazdów poruszony przez Ciebie nie dotyczy tylko Szczecina. > Powiedziałbym, że to taka polska przypadłość.
Niekoniecznie. We Wrocławiu, czy to zwykła 105-tka czy kartofel, czy Protram, Skoda czy wręcz 102Na, to wszystkie tramwaje zawsze jeździły czyste i zadbane. Dopiero pod koniec eksploatacji wagonów 102Na zaczęto je malować w grafitti, co totalnie popsuło ich estetykę. Gorzej było z autobusami - zdarzały się Volva 7000A z lusterkiem mocowanym na taśmie klejącej, czy np z zaszpachlowanym narożnikiem, ale nie pomalowanym. Ale nie spotkałem się z przypadkiem, by 105-tkę zżerała rdza, albo by wagon jeździł przerysowany po kolizji.
Technik serwisu :)