Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Otwarcie ofert w SPAK
Dziś o godzinie 10:00 otwarto oferty w przetargu na dostawę 14 autobusów niskopodłogowych dla SPA Klonowica. Do zamawiającego wpłynęła jedna oferta - firmy Solaris, która zaoferowała, że wykona zamówienie za cenę brutto 15,93 milionów złotych. Na zakup autobusów SPA Klonowica przeznaczyło 14,88 milionów złotych.
wysłane przez MarcinB
ICE napisał(a):
> Więc w zasadzie czym one się różnią?
Różnice są w detalach. Porównując te łódzkie przegubowe, to trochę inny przód, tył (większa przednia szyba, inne światła, choć nie wiem jak wygląda to po "faceliftingu" Citaro), inne okna (Citaro ma większe okna przesuwne), środek jest bardzo podobny, Citaro ma (chyba) 21 miejsc siedzących "na poziomie zero", natomiast Conecto ma też 21 miejsc na "poziomie zero", ale w odróżnieniu od Citaro dwa fotele znajdują się na końcu przy zabudowie silnika (Citaro ma tam miejsce na większy bagaż). Jak podaje producent, różnice są w prostszych wykończeniach i to widać, choć zwykłemu pasażerowi to nie rzuca się w oczy. Taki zestaw foteli 2+2 tyłem (taki mercedesowy klocek, kto widział ten wie o czym pisze), w Citaro jest estetyczny, ładnie wykończony, a w Conecto sprawia wrażenie ciosanego siekierką, inna jakość plastiku. Po prostu Citaro to ciut wyższa półka. Czy różnice tkwią jeszcze w konstrukcji? Tego nie wiem, ale jeżeli tak, to też to sa subtelności.
> Więc w zasadzie czym one się różnią?
Różnice są w detalach. Porównując te łódzkie przegubowe, to trochę inny przód, tył (większa przednia szyba, inne światła, choć nie wiem jak wygląda to po "faceliftingu" Citaro), inne okna (Citaro ma większe okna przesuwne), środek jest bardzo podobny, Citaro ma (chyba) 21 miejsc siedzących "na poziomie zero", natomiast Conecto ma też 21 miejsc na "poziomie zero", ale w odróżnieniu od Citaro dwa fotele znajdują się na końcu przy zabudowie silnika (Citaro ma tam miejsce na większy bagaż). Jak podaje producent, różnice są w prostszych wykończeniach i to widać, choć zwykłemu pasażerowi to nie rzuca się w oczy. Taki zestaw foteli 2+2 tyłem (taki mercedesowy klocek, kto widział ten wie o czym pisze), w Citaro jest estetyczny, ładnie wykończony, a w Conecto sprawia wrażenie ciosanego siekierką, inna jakość plastiku. Po prostu Citaro to ciut wyższa półka. Czy różnice tkwią jeszcze w konstrukcji? Tego nie wiem, ale jeżeli tak, to też to sa subtelności.
Re: Otwarcie ofert w SPAK
· 13 lat temu ·
MarcinB