Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Marka nam dobrze znana, ale nie w tej odsłonie
wysłane przez Luke_Police 163
BatiX napisał(a):
> Bo to zależy od systemu transmisji. 4 kabli na 3 nie upchniesz. Czy > jakoś tak.
Czekaj czekaj, zależy jaki system jest w autobusie. Najpowszechniej stosowany u niemieckich przewoźników IBIS ma nawet więcej niż 4 (4 to minimum, a reszta bodajże jest opcjonalna). R&G potrzebuje też 4, więc w czym problem? Jeżeli nawet jednego by zabrakło, to można jeszcze wykorzystać masę pojazdu jako minus zasilania. W autobusie nie ma ryzyka wystąpienia wysokiego napięcia na obudowie, w przeciwieństwie do trolejbusu i tramwaju, gdzie przez ułamki sekundy w pewnych warunkach to się zdarza...
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
> Bo to zależy od systemu transmisji. 4 kabli na 3 nie upchniesz. Czy > jakoś tak.
Czekaj czekaj, zależy jaki system jest w autobusie. Najpowszechniej stosowany u niemieckich przewoźników IBIS ma nawet więcej niż 4 (4 to minimum, a reszta bodajże jest opcjonalna). R&G potrzebuje też 4, więc w czym problem? Jeżeli nawet jednego by zabrakło, to można jeszcze wykorzystać masę pojazdu jako minus zasilania. W autobusie nie ma ryzyka wystąpienia wysokiego napięcia na obudowie, w przeciwieństwie do trolejbusu i tramwaju, gdzie przez ułamki sekundy w pewnych warunkach to się zdarza...
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)