Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Atak zimy
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Atak zimy
- Atak zimy
wysłane przez Luke_Police 163
paki napisał(a):
> Za to ciekawostka że strony PKS Szczecin. > Jest takie śmieszne zadanie łączone: 523/2+jakaś linia > pracownicza+trasa Szczecin-Debno-Szczecin. Start koło 4 rano > , powrót na bazę o 17, a w międzyczasie parę godzin > przerw. Autobus jest na Basenie Górniczym. Czas pracy > kierowcy?
A jaki to autobus? Setra S215UL #10087 (ZS 8859N)? Z moich obserwacji wynika, że na obiegu Szczecin - Dębno, Dębno - Szczecin kursuje stały autobus i stały kierowca. Analogicznie jest na obiegu przeciwnym Dębno - Szczecin, Szczecin - Dębno. Powiem Ci, że dłuugaśne przerwy między kursami to rzecz normalna w PKS-ach, gdyż poza godzinami szczytu nie wiele kursów jest wykonywanych z uwagi na brak popytu na przewozy w tych godzinach. Czas pracy kierowcy jest chyba liczony jakoś inaczej w przypadku kilkugodzinnych przerw między kolejnymi przewozami.
-- Na tym forum nie rozmawiam o tramwajach.
> Za to ciekawostka że strony PKS Szczecin. > Jest takie śmieszne zadanie łączone: 523/2+jakaś linia > pracownicza+trasa Szczecin-Debno-Szczecin. Start koło 4 rano > , powrót na bazę o 17, a w międzyczasie parę godzin > przerw. Autobus jest na Basenie Górniczym. Czas pracy > kierowcy?
A jaki to autobus? Setra S215UL #10087 (ZS 8859N)? Z moich obserwacji wynika, że na obiegu Szczecin - Dębno, Dębno - Szczecin kursuje stały autobus i stały kierowca. Analogicznie jest na obiegu przeciwnym Dębno - Szczecin, Szczecin - Dębno. Powiem Ci, że dłuugaśne przerwy między kursami to rzecz normalna w PKS-ach, gdyż poza godzinami szczytu nie wiele kursów jest wykonywanych z uwagi na brak popytu na przewozy w tych godzinach. Czas pracy kierowcy jest chyba liczony jakoś inaczej w przypadku kilkugodzinnych przerw między kolejnymi przewozami.
-- Na tym forum nie rozmawiam o tramwajach.
Technik serwisu :)