Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szczeciński Szybki Tramwaj. Autobusów pospiesznych...
Trzy warianty zmian w siatce połączeń, we wszystkich pasażerowie odczują likwidację pospiesznych linii autobusowych. To propozycje dotyczące tego, co się stanie po uruchomieniu Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju.
wysłane przez mxk
PawlukBoss21 napisał(a):
> Zależy mi na tym, by spółka w Dąbiu nie została bardzo > mocno skrzywdzona przez gminną spółkę Tramwaje > Szczecińskie.
A SPAD to przepraszam do kogo należy? Ten sam właściciel, prawie cała działalność to użyteczność publiczna, a miasto układa klocki jak chce.
> Argument np dotyczy linii 4 gdyż tam Swingi nie będą > jeździć z racji fatalnej pętli na Pomorzanach. Czyli po > trasie SST będzie jeździć więcej tramwajów > wysokopodłogowych.
Rozumiem, że znasz już częstotliwość 4 i obsadę brygadową? Bo oprócz 4 widzę tam m.in. 7 i 8, które nadają się na 100% obsługę taborem niskopodłogowym.
> Jeśli jednak linie się zlikwiduje, czego mam nadzieje nie > będzie to chciałbym by ta spółka funkcjonowała jak SPAK.
A teraz nie funkcjonuje?
> Kupuje używane autobusy,
SPAD też kupuje, nawet dosyć sporo.
> kursuje na nowych badź > zmodyfikowanych liniach.
Nie spółka wymyśla linie, tylko ZDiTM. A jak powstanie SST, to ze względu na "cudowny" przebieg tramwaju w tym etapie, SPAD złapie sporo dowozówek.
> JESTEM PRZECIWKO LIKWIDACJI LINII A I B > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I po co krzyczeć?
-- "Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
> Zależy mi na tym, by spółka w Dąbiu nie została bardzo > mocno skrzywdzona przez gminną spółkę Tramwaje > Szczecińskie.
A SPAD to przepraszam do kogo należy? Ten sam właściciel, prawie cała działalność to użyteczność publiczna, a miasto układa klocki jak chce.
> Argument np dotyczy linii 4 gdyż tam Swingi nie będą > jeździć z racji fatalnej pętli na Pomorzanach. Czyli po > trasie SST będzie jeździć więcej tramwajów > wysokopodłogowych.
Rozumiem, że znasz już częstotliwość 4 i obsadę brygadową? Bo oprócz 4 widzę tam m.in. 7 i 8, które nadają się na 100% obsługę taborem niskopodłogowym.
> Jeśli jednak linie się zlikwiduje, czego mam nadzieje nie > będzie to chciałbym by ta spółka funkcjonowała jak SPAK.
A teraz nie funkcjonuje?
> Kupuje używane autobusy,
SPAD też kupuje, nawet dosyć sporo.
> kursuje na nowych badź > zmodyfikowanych liniach.
Nie spółka wymyśla linie, tylko ZDiTM. A jak powstanie SST, to ze względu na "cudowny" przebieg tramwaju w tym etapie, SPAD złapie sporo dowozówek.
> JESTEM PRZECIWKO LIKWIDACJI LINII A I B > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I po co krzyczeć?
-- "Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
Re: Moja propozycja zmian
· 9 lat temu ·
mxk