Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szczeciński Szybki Tramwaj. Autobusów pospiesznych...
Trzy warianty zmian w siatce połączeń, we wszystkich pasażerowie odczują likwidację pospiesznych linii autobusowych. To propozycje dotyczące tego, co się stanie po uruchomieniu Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju.
wysłane przez Czarny87
PawlukBoss21 napisał(a):
> 1. Pozostawić linie A i B w dotychczasowym przebiegu
Jestem w 100% za, ciekawe czy panowie, którzy tak ochoczo likwidowaliby A czy B pomyśleli nad tym jak człowiek ma dojechać np. z Komuny Paryskiej albo Chopina bezpośrednio na Wyszyńskiego tudzież Bramę Portową? Przesiadka to zawsze strata czasu a zdaję się, że to właśnie na szybkim pokonaniu trasy zależy pasażerom.
> Argument np dotyczy linii 4 gdyż tam Swingi nie będą > jeździć z racji fatalnej pętli na Pomorzanach. Czyli po > trasie SST będzie jeździć więcej tramwajów > wysokopodłogowych.
Ale do tej pory możemy mieć kilka moderusów beta które poradzą sobie z torowiskiem na Powstańców Wlkp. i pętli Pomorzany więc tabor będzie częściowo niskopodłogowy. Na 2 też pewnie swingi się nie pojawią.
> 1. Pozostawić linie A i B w dotychczasowym przebiegu
Jestem w 100% za, ciekawe czy panowie, którzy tak ochoczo likwidowaliby A czy B pomyśleli nad tym jak człowiek ma dojechać np. z Komuny Paryskiej albo Chopina bezpośrednio na Wyszyńskiego tudzież Bramę Portową? Przesiadka to zawsze strata czasu a zdaję się, że to właśnie na szybkim pokonaniu trasy zależy pasażerom.
> Argument np dotyczy linii 4 gdyż tam Swingi nie będą > jeździć z racji fatalnej pętli na Pomorzanach. Czyli po > trasie SST będzie jeździć więcej tramwajów > wysokopodłogowych.
Ale do tej pory możemy mieć kilka moderusów beta które poradzą sobie z torowiskiem na Powstańców Wlkp. i pętli Pomorzany więc tabor będzie częściowo niskopodłogowy. Na 2 też pewnie swingi się nie pojawią.
Re: Moja propozycja zmian
· 9 lat temu ·
Czarny87