Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szczeciński Szybki Tramwaj. Autobusów pospiesznych...
Trzy warianty zmian w siatce połączeń, we wszystkich pasażerowie odczują likwidację pospiesznych linii autobusowych. To propozycje dotyczące tego, co się stanie po uruchomieniu Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju.
wysłane przez Glemp 0
333Wojtas333 napisał(a):
> Z Placu Rodła? Czytaj ze zrozumieniem.
Jak ktoś na placu Rodła w sytuacji gdy nie jedzie mu 2 zada sobie wysiłek porównywalny ze zrozumieniem przeze mnie Twojego postu, to dojdzie do wniosku, że nie jest to żadne zablokowanie ruchu na prawobrzeże. Są następujące wyjścia z tej sytuacji: - któryś z pospiesznych, - wspomniane przez Ciebie 3 lub 10 i przesiadka na 7/8 na Bramie Portowej, - jeśli nic nie jedzie ze strony Niebuszewa (w ciągu ostatnich kilku miesięcy pamiętam jeden raz z powodu wypadku na Odzieżowej), to do Bramy można podjechać 1 albo przejść się - wg ZDiTM jest to 830 metrów. > Nie jestem zwolennikiem likwidacji linii pośpiesznych i również > krzywo patrzę na przesiadkę na Turkusowej. Jako osoba, która > mieszkała przy budowanej pętli, odpowiedz mi, gdzie znajdziesz w > tamtych okolicach lepsze miejsce pod budowę pętli > autobusowo-tramwajowej?
Nie mieszkam ani nie mieszkałem przy budowanej pętli na Turkusowej, ani nigdzie na prawobrzeżu. Dla uspokojenia sytuacji wiadomo, że najlepiej byłoby jak najszybciej dociągnąć SST chociaż do obecnej pętli Os. Słoneczne. Natomiast celem mojej wypowiedzi nie było wdawanie się w dyskusję która nic nie wniesie, tylko zwrócenie uwagi że mieszkańcy osiedli położonych 4-5 km od centrum, zmuszeni do przesiadek na Niebuszewie mają już gorszą komunikację od odległego o 10 km Słonecznego/Majowego/Bukowego. W tej sytuacji pozostawienie obecnej siatki i częstotliwości pośpiechów po wybudowaniu SST dla mnie byłoby bezsensownym dublowaniem połączeń autobusowych i tramwajowych, przed czym miasto skutecznie się opiera w przypadku żądań bezpośredniej linii zwykłej do centrum mieszkańców Arkońskiego czy Warszewa.
Na mój gust po wybudowaniu SST do Turkusowej do wycięcia jest conajmniej A przy równoczesnym przedłużeniu B do Bukowego, D i E do dyskusji w zależności od liczby pasażerów, do tego nowa siatka linii zwykłych z pętli na Turkusowej (tu i tam były już przecieki co i gdzie będzie jeździło).
> Z Placu Rodła? Czytaj ze zrozumieniem.
Jak ktoś na placu Rodła w sytuacji gdy nie jedzie mu 2 zada sobie wysiłek porównywalny ze zrozumieniem przeze mnie Twojego postu, to dojdzie do wniosku, że nie jest to żadne zablokowanie ruchu na prawobrzeże. Są następujące wyjścia z tej sytuacji: - któryś z pospiesznych, - wspomniane przez Ciebie 3 lub 10 i przesiadka na 7/8 na Bramie Portowej, - jeśli nic nie jedzie ze strony Niebuszewa (w ciągu ostatnich kilku miesięcy pamiętam jeden raz z powodu wypadku na Odzieżowej), to do Bramy można podjechać 1 albo przejść się - wg ZDiTM jest to 830 metrów. > Nie jestem zwolennikiem likwidacji linii pośpiesznych i również > krzywo patrzę na przesiadkę na Turkusowej. Jako osoba, która > mieszkała przy budowanej pętli, odpowiedz mi, gdzie znajdziesz w > tamtych okolicach lepsze miejsce pod budowę pętli > autobusowo-tramwajowej?
Nie mieszkam ani nie mieszkałem przy budowanej pętli na Turkusowej, ani nigdzie na prawobrzeżu. Dla uspokojenia sytuacji wiadomo, że najlepiej byłoby jak najszybciej dociągnąć SST chociaż do obecnej pętli Os. Słoneczne. Natomiast celem mojej wypowiedzi nie było wdawanie się w dyskusję która nic nie wniesie, tylko zwrócenie uwagi że mieszkańcy osiedli położonych 4-5 km od centrum, zmuszeni do przesiadek na Niebuszewie mają już gorszą komunikację od odległego o 10 km Słonecznego/Majowego/Bukowego. W tej sytuacji pozostawienie obecnej siatki i częstotliwości pośpiechów po wybudowaniu SST dla mnie byłoby bezsensownym dublowaniem połączeń autobusowych i tramwajowych, przed czym miasto skutecznie się opiera w przypadku żądań bezpośredniej linii zwykłej do centrum mieszkańców Arkońskiego czy Warszewa.
Na mój gust po wybudowaniu SST do Turkusowej do wycięcia jest conajmniej A przy równoczesnym przedłużeniu B do Bukowego, D i E do dyskusji w zależności od liczby pasażerów, do tego nowa siatka linii zwykłych z pętli na Turkusowej (tu i tam były już przecieki co i gdzie będzie jeździło).