Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nówki już na zajezdni
wysłane przez Luke_Police 163
jas59 napisał(a):
> Nie wiem, czy zwróciliście uwagę na fakt, że spółki autobusowe w > dalszym ciągu w specyfikacjach przetargowych umieszczają montaż > autokomputerów SRG 3000 (SPAK) i SRG 4000 (SPPK), kasowników i innych > urządzeń produkcji PZI "Taran" z Mielca współpracujących z system > Municom. Jest to zastanawiające. Jak dla mnie, jest to nadmiar > szczęścia, kiedy na pokładach autobusów jest tyle urządzeń, > które nie współgrają ze sobą i zużywają ogromną ilość energii > do zasilenia ich. Czyżby spółki nie wierzyły w budowany od dawna > CSZK w wykonaniu GMV.
Przede wszystkim autokomputery produkcji R&G z Mielca są potrzebne do sterowania wyświetlaczami informacji pasażerskiej (tablice czołowe, boczne i tylne), których urządzenia GMV nigdy nie obsłużą. Bilety papierowe też wciąż obowiązują, więc jakieś klasyczne kasowniki na pokładzie autobusu będą niezbędne. A skoro wciąż używa się elektronicznych raportów z jazdy, to takie urządzenia jak moduł drogi oraz podzespoły umożliwiające komunikację z komputerem PWI również są zamawiane. Nie wiem tylko po co w SPPK zamawiają wciąż moduły zapowiedzi przystankowych, skoro i tak nie potrafią ich zaprogramować, a nowe urządzenia GMV miały rzekomo przejąć funkcję zapowiadania przystanków...
-- Technik serwisu :)
> Nie wiem, czy zwróciliście uwagę na fakt, że spółki autobusowe w > dalszym ciągu w specyfikacjach przetargowych umieszczają montaż > autokomputerów SRG 3000 (SPAK) i SRG 4000 (SPPK), kasowników i innych > urządzeń produkcji PZI "Taran" z Mielca współpracujących z system > Municom. Jest to zastanawiające. Jak dla mnie, jest to nadmiar > szczęścia, kiedy na pokładach autobusów jest tyle urządzeń, > które nie współgrają ze sobą i zużywają ogromną ilość energii > do zasilenia ich. Czyżby spółki nie wierzyły w budowany od dawna > CSZK w wykonaniu GMV.
Przede wszystkim autokomputery produkcji R&G z Mielca są potrzebne do sterowania wyświetlaczami informacji pasażerskiej (tablice czołowe, boczne i tylne), których urządzenia GMV nigdy nie obsłużą. Bilety papierowe też wciąż obowiązują, więc jakieś klasyczne kasowniki na pokładzie autobusu będą niezbędne. A skoro wciąż używa się elektronicznych raportów z jazdy, to takie urządzenia jak moduł drogi oraz podzespoły umożliwiające komunikację z komputerem PWI również są zamawiane. Nie wiem tylko po co w SPPK zamawiają wciąż moduły zapowiedzi przystankowych, skoro i tak nie potrafią ich zaprogramować, a nowe urządzenia GMV miały rzekomo przejąć funkcję zapowiadania przystanków...
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)