Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nówki już na zajezdni
wysłane przez wsad123 6
Luke_Police napisał(a):
> Przede wszystkim autokomputery produkcji R&G z Mielca są potrzebne do > sterowania wyświetlaczami informacji pasażerskiej (tablice czołowe, > boczne i tylne), których urządzenia GMV nigdy nie obsłużą. Bilety > papierowe też wciąż obowiązują, więc jakieś klasyczne kasowniki > na pokładzie autobusu będą niezbędne.
Jeśli chodzi o SPAK to wyświetlacze obsługuje Pixel, a i kasowniki można podpiąć pod ich sterowniki tak jak to ma miejsce w wielu wozach z Dąbia. W oprogramowaniu Pixelowskim można wgrać także rozkłady jazdy, co zastępuje kolejną ważną funkcję SRG3000. KPP-2 też może tworzyć raporty, od razu przesyłając je do bazy w zajezdni. Niepotrzebne wydawanie pieniędzy na systemy o dublujących się możliwościach.
> Przede wszystkim autokomputery produkcji R&G z Mielca są potrzebne do > sterowania wyświetlaczami informacji pasażerskiej (tablice czołowe, > boczne i tylne), których urządzenia GMV nigdy nie obsłużą. Bilety > papierowe też wciąż obowiązują, więc jakieś klasyczne kasowniki > na pokładzie autobusu będą niezbędne.
Jeśli chodzi o SPAK to wyświetlacze obsługuje Pixel, a i kasowniki można podpiąć pod ich sterowniki tak jak to ma miejsce w wielu wozach z Dąbia. W oprogramowaniu Pixelowskim można wgrać także rozkłady jazdy, co zastępuje kolejną ważną funkcję SRG3000. KPP-2 też może tworzyć raporty, od razu przesyłając je do bazy w zajezdni. Niepotrzebne wydawanie pieniędzy na systemy o dublujących się możliwościach.