Forum

E-bilet kosztował 54 mln zł. A wciąż nie działa dobrze

Dlaczego system, który kosztował 54 mln złotych nie działa poprawnie?
fan004 napisał(a):

> Dodajmy, że w automatach GMV stojących min. na > Kołłątaja, Dworcu Głównym czy Stoczni Szczecińskiej, > kupienie biletu trwa około dwóch minut, bo po co chwila > automat się zacina. To już lepiej kupić bilet w kiosku :(

Albo u kierowcy, bo automat GMV nie działa. Czy oto chodziło Państwo z Zditm i UM w tym systemie? Ponadto co do sprawdzania na zajezdni pojazdów przy wyjeździe, to nikt nie sprawdzał, jak system działa w trasie, a więc: - czy się nie zawiesza, - czy odpowiednio zmienia kierunki, czy nie pokazuje np. +65, jak to ma miejsce często przy zmianie z linii 93 na 73, gdy to kierowca musi, ręcznie zmieniać kierunek, aby na kasownikach poprawnie się wyświetlało, - czy po wybraniu właściwego zadania, system nie pyta kierowcy czy zmienić na zadanie nieprzypisane, co jest męczące po kilku razach, gdy podczas jazdy pyta po zakończeniu każdego kursu, a gdy nie naciśniesz czerwonej strzałki, to Cię wylogowuje na brak zadania i wszystko znika na niezalogowany - czy wszystkie przystanki wyświetlają się na termometrze elektronicznym (w którym to nadal brak listy z przystankami nż), - czy są wszystkie zapowiedzi głosowe, itp. itd.

Zditm zwalił to wszystko na prowadzących, którzy mają skrzętnie notować w raportach codziennie. A mi się czasem nie chce już codziennie pisać tego samego, bo to pracownicy Zditm biorą za to kasę i niech sobie sprawdzają.

Dlatego pytam się na koniec, czy ktoś w UM i ZDiTM ma honor, aby przyznać że system nie działa po odebraniu protokołu odbioru, jak napisano w artykule bez uwag i że to wina odpowiednich osób i że ktoś poniesie za ten system konsekwencje?