Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
E-bilet kosztował 54 mln zł. A wciąż nie działa dobrze
Dlaczego system, który kosztował 54 mln złotych nie działa poprawnie?
wysłane przez konrad123456
riversedge_pl napisał(a):
> Mi najbardziej przeszkadza fakt, że w najnowszych biletomatach > nie mogę zapłacić gotówką oraz że nie mogę zakupić biletu > na zapas, bo jest już "skasowany".
To jest uciążliwe, fakt. Zresztą komu chce się z konta bankowego wydawać 2 złote. Kiedyś było tak że kartą można było płacić tylko od określonej kwoty. Zresztą moim zdaniem większy dochód przynoszą biletomaty na gotówkę. Zresztą jak był autobus z biletomatem na gotówkę to bilet kupiło aż 5 osób, a jak był na kartę, to bilet kupiły tylko 2 osoby. Zresztą sam jak nie mam biletu, i nie moge go wcześniej kupić to wsaidając do autobusu gdzie jest to "cudo" z GMV, to liczę że on jest zepsuty.
> Kierowca autobusu w dzień > powszedni biletu nie sprzeda, więc w sytuacjach awaryjnych > człowiek jest uziemiony.
Nie tylko w dzień. Ostatnio pojawiły się kartki, że "kierowca prowadzi sprzedaż biletów wyłącznie w przypadku awarii biletomatu". Ciekawe, czy gdyby sprzedał bilet mimo działającego automatu na kartę, to czy dostał by karę?
> Mi najbardziej przeszkadza fakt, że w najnowszych biletomatach > nie mogę zapłacić gotówką oraz że nie mogę zakupić biletu > na zapas, bo jest już "skasowany".
To jest uciążliwe, fakt. Zresztą komu chce się z konta bankowego wydawać 2 złote. Kiedyś było tak że kartą można było płacić tylko od określonej kwoty. Zresztą moim zdaniem większy dochód przynoszą biletomaty na gotówkę. Zresztą jak był autobus z biletomatem na gotówkę to bilet kupiło aż 5 osób, a jak był na kartę, to bilet kupiły tylko 2 osoby. Zresztą sam jak nie mam biletu, i nie moge go wcześniej kupić to wsaidając do autobusu gdzie jest to "cudo" z GMV, to liczę że on jest zepsuty.
> Kierowca autobusu w dzień > powszedni biletu nie sprzeda, więc w sytuacjach awaryjnych > człowiek jest uziemiony.
Nie tylko w dzień. Ostatnio pojawiły się kartki, że "kierowca prowadzi sprzedaż biletów wyłącznie w przypadku awarii biletomatu". Ciekawe, czy gdyby sprzedał bilet mimo działającego automatu na kartę, to czy dostał by karę?
Re: E-bilet kosztował 54 mln zł. A wciąż nie działa dobrze
· 8 lat temu ·
konrad123456