Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Krócej niż zwykle
wysłane przez Luke_Police 163
fan004 napisał(a):
> Roboty zaczęły się 9 lutego.
Co nie zmienia faktu, że jezdnię rozkopano i ogrodzono barierkami znacznie wcześniej (początek stycznia/koniec grudnia) i data 9 lutego nic w przejezdności ulicy nie zmieniła, a jedynie pojawia się mniej więcej od tego czasu osoba kierująca ruchem, ale też nie zawsze. Od siebie dodam, że najbardziej niebezpieczny jest skręt w lewo z ulicy Wiszesława w Strzałowską w kierunku pod górę, bo kierujący pojazdem stojący na ulicy Wiszesława nie widzi, czy jakieś pojazdy zjeżdżają z góry za zakrętem. Jeśli kierującego ruchem nie ma, to zdarzają się niespodzianki, że nagle trzeba się gdzieś schować by się wyminąć. Samochodem można jeszcze wjechać między dwa wykopy na prawym pasie, ale autobus nawet krótki mógłby się tam nie zmieścić, z tego też powodu zdarzają się w tym miejscu krótkotrwałe zatory drogowe.
-- Technik serwisu :)
> Roboty zaczęły się 9 lutego.
Co nie zmienia faktu, że jezdnię rozkopano i ogrodzono barierkami znacznie wcześniej (początek stycznia/koniec grudnia) i data 9 lutego nic w przejezdności ulicy nie zmieniła, a jedynie pojawia się mniej więcej od tego czasu osoba kierująca ruchem, ale też nie zawsze. Od siebie dodam, że najbardziej niebezpieczny jest skręt w lewo z ulicy Wiszesława w Strzałowską w kierunku pod górę, bo kierujący pojazdem stojący na ulicy Wiszesława nie widzi, czy jakieś pojazdy zjeżdżają z góry za zakrętem. Jeśli kierującego ruchem nie ma, to zdarzają się niespodzianki, że nagle trzeba się gdzieś schować by się wyminąć. Samochodem można jeszcze wjechać między dwa wykopy na prawym pasie, ale autobus nawet krótki mógłby się tam nie zmieścić, z tego też powodu zdarzają się w tym miejscu krótkotrwałe zatory drogowe.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)