Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tak źle z komunikacją jeszcze nie było
Mijają dwa tygodnie od znaczącej zmiany w komunikacji podmiejskiej. Od 1 stycznia obsługę wszystkich linii na terenie gminy przekazano firmie PKS. Spełniły się, niestety, nasze przypuszczenia z grudnia, że szczeciński ZDiTM szuka oszczędności i zamierza powierzyć obcemu przewoźnikowi część swoich tras i będzie to prawdopodobnie PKS. Problem w tym, że przewoźnik posiada znacznie starszy tabor, niezorientowanych kierowców i nie do końca sprawne autobusy.
wysłane przez Luke_Police 163
man1995 napisał(a):
> Chodzi mi tylko o to, ze ZDiTM > mogl dac dluzszy kontrakt, w ktorym wymagano by lepszego taboru w > okreslanym czasie. Np rok czasu na zakup 15 nowych aut. Kazdy z > czasem bylby zadowolony.
W wielu miastach tak się właśnie robi. Przetarg ogłaszany jest na 5-10 lat obsługi pakietu linii, wymagana jest określona liczba autobusów fabrycznie nowych (np. 70% z ogółem wymaganych w przetargu), a pozostałe w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi mają nie być starsze niż np. 8-letnie. Przy czym takie przetargi rozpisuje się np. 8 miesięcy wcześniej, aby zwycięska firma miała czas zamówić nowe autobusy po wygraniu postępowania.
-- Technik serwisu :)
> Chodzi mi tylko o to, ze ZDiTM > mogl dac dluzszy kontrakt, w ktorym wymagano by lepszego taboru w > okreslanym czasie. Np rok czasu na zakup 15 nowych aut. Kazdy z > czasem bylby zadowolony.
W wielu miastach tak się właśnie robi. Przetarg ogłaszany jest na 5-10 lat obsługi pakietu linii, wymagana jest określona liczba autobusów fabrycznie nowych (np. 70% z ogółem wymaganych w przetargu), a pozostałe w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi mają nie być starsze niż np. 8-letnie. Przy czym takie przetargi rozpisuje się np. 8 miesięcy wcześniej, aby zwycięska firma miała czas zamówić nowe autobusy po wygraniu postępowania.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)