Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pechowa niedziela dla 2060
O godzinie 13:20 przy przystanku "Struga Zajezdnia" w stronę Zdrojów widziano Solarisa Urbino 18 2060 holowanego do zajezdni. Przyczyna awarii nieznana. Nie wiadomo też, na jakiej linii kursował pojazd.
wysłane przez Piotr_B
Luke_Police napisał(a):
>> > W nowoczesnych autobusach przegubowych duży kąt skrętu na > obrotnicy przegubu wiąże się z ograniczeniem mocy silnika. Im > bardziej złamie się wóz, tym większy jest stopień ograniczenia > mocy. Powyżej pewnego krytycznego kąta następuje całkowite > odcięcie mocy i wtedy już tylko zewnętrznym holownikiem można > ruszyć autobus z miejsca. Poszczególne kąty graniczne zależne > są od konkretnego modelu autobusu i budowy przegubu. Szczególnie > niebezpieczne jest łamanie się autobusów na śliskiej > nawierzchni, może to spowodować np. kolizję z pojazdem jadącym > z przeciwka.
Zależy od oprogramowania. U nas w pierwszej partii Solarisów z początku blokowało już podczas wyjazdu z zatoki. Wyjeżdżasz, a tu siup i stoi.
>> > W nowoczesnych autobusach przegubowych duży kąt skrętu na > obrotnicy przegubu wiąże się z ograniczeniem mocy silnika. Im > bardziej złamie się wóz, tym większy jest stopień ograniczenia > mocy. Powyżej pewnego krytycznego kąta następuje całkowite > odcięcie mocy i wtedy już tylko zewnętrznym holownikiem można > ruszyć autobus z miejsca. Poszczególne kąty graniczne zależne > są od konkretnego modelu autobusu i budowy przegubu. Szczególnie > niebezpieczne jest łamanie się autobusów na śliskiej > nawierzchni, może to spowodować np. kolizję z pojazdem jadącym > z przeciwka.
Zależy od oprogramowania. U nas w pierwszej partii Solarisów z początku blokowało już podczas wyjazdu z zatoki. Wyjeżdżasz, a tu siup i stoi.
Re: Pechowa niedziela dla 2060
· 6 lat temu ·
Piotr_B