Luke_Police napisał(a):
Ze wszystkim się zgadzam oprócz ostatniego zdania. Problem polega na tym, że te hybrydy nie do końca spełniają oczekiwania przewoźników. Ani z punktu widzenia ekonomii (spalanie paliwa), ani niezawodności nie są to tak dobre autobusy jak mogłyby być. Stąd też prawdopodobnie pojawiła się testowa hybryda od Mercedesa, żeby mieć porównanie w stosunku do eksploatowanych Solarisów.

Właśnie dlatego napisałem w miarę sprawdzone... Mimo wszystko, kosztowały trochę mniej, bo 41 milionów za 16 sztuk. Eksploatowane są przy dzisiejszej infrastrukturze i zapleczu. Nie wymagają dużych nakładów od zaraz, kolejne egzemplarze mogą wchodzić do użycia z marszu. W jakiś sposób zostały poznane ich wady i zalety - o czym jak słusznie zauważyłeś świadczy test porównawczy Mercedesa. W wersji elektrobusów - wszystko będzie nowością... Jak to mówią: dajmy się zaskoczyć.