N236 napisał(a):
Nie pamiętam natomiast , gdy remontowano w latach 80-tych XX w. całą trasę nad Odrą, czy remont zakończyli na przystanku Lipowa, czy jednak dojechali do skrętu w prawo wyprowadzającego tory na pętle.

Remonty odbywały się kawałkami.

Remont torów tramwajowych na odcinku Nocznickiego, Stelmacha i Lubeckiego rozpoczęta w kwietniu 1980 roku na odcinku ponad kilometra. Inwestorem był WPKM, a wykonawcą KPRI. Remont tego odcinka trwał prawie dwa lata.

W listopadzie 1980 rozpoczęto przebudowę i modernizację węzła komunikacyjnego przy Łady, Firlika i Dubois łącznie z ulicą Dubois zakończonej 31 sierpnia 1984 roku. Generalnym wykonawcą tej inwestycji było Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych.

1 października 1983 rozpoczęto również przebudowę torowisk na Ludowej i pętli naprzeciwko szczecińskiej stoczni remontowej. Później zaczęto remont torowisk na odcinku w ulicy Wiszesława – Światowida.

Przy okazji remontu torowisk na trasie linii "6" na odcinku Wyszyńskiego – Wały Chrobrego, WPKM 21 czerwca 1983 roku we własnym zakresie wykonała kapitalny remont torowisk na pętli tramwajowej w ulicy Firlika – Hutnicza zakończonej 30 kwietnia 1984 roku.

Remonty kapitalne torowisk zleconych innym firmom, jak i wykonywanych we własnym zakresie posuwały się naprzód, pomimo trudności z uzyskaniem materiałów niezbędnych do wykonania tych prac jak i siły roboczej.