Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Ciekawe, kiedy zniknie
wysłane przez 333Wojtas333 15
Więc opłaca się inwestować elektryki, bo ponad połowa wszystkich kursów będzie obsługiwana autobusami elektrycznymi, więc analogicznie na jednej linii autobusowej zanieczyszczenie dwutlenkiem węgla i innymi trującymi gazami zmniejszy się ponad połowę...
Nie bierzesz pod uwagę, że to tylko teoretyczne założenia. Na zasięg elektryków mogą mieć również warunki na drodze, warunki atmosferyczne (zwłaszcza w mroźne zimy) i stan techniczny podzespołów (chociażby akumulatory). Już w warszawskich elektrykach zdarzały się problemy z odpalaniem, a w Poznaniu praktycznie co kółko jest ładowanie. Polecam się wybrać na pętlę Sobieskiego. Prawie zawsze będąc tam widzę osobiście, że autobusy elektryczne muszą skorzystać ze stacji zasilającej, a to skutkuje tym, że musisz odpowiednio ułożyć rozkłady jazdy dla linii gdzie przydzielone są elektryki. Czas na ładowanie nierzadko wynosi co najmniej 15 minut (nawet do 30), a wszelkie utrudnienia w ruchu tylko pogarszają sprawę.