Forum

Kolejne zmiany w komunikacji miejskiej

W związku z uzyskaniem dodatkowych środków z Urzędu Miasta, od dzisiaj przywrócone zostało kursowanie linii G. Ponadto 1 lipca nastąpią zmiany na liniach 61, 62 i 87, a także wprowadzone zostaną skomunikowania na liniach nocnych.

wysłane przez Cezar007 2

Dodatkowe środki? To może czas na zrobienie czegokolwiek z linią 72. Naprawdę czegoś, wszystko będzie lepsze od tego, co jest obecnie. Ja tej linii nie tykam, wolę wziąć wolne. Linia ta w obecnej formie kwalifikuje się do zawieszenia/likwidacji. Minuta na Śmierdnicy, 4 minuty na Basenie. Opóźnień nie ma gdzie niweliwać, nie ma nawet czasu na toaletę. Na co mieszkańcom Pomorskiej taki autobus, który nie wiadomo kiedy i czy w ogóle przyjedzie, bo najlepszą formą regulacji na tej linii to zgubienie kółka...

Może mi ktoś powiedzieć jaki jest koszt dodatkowej brygady na tej linii?

-- Abstrahując od altruistycznych sofizmatów metafizycznemu pietyzmu, konkluduję iż postulat Twój jest w swej mierze niezwykle sugestywny, a mówiąc prościej Twoja propandygnacyjna deglomeracyjna załamuje się w punkcie adekwatnej symbiozy.

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
Cezar007 napisał(a):

> Może mi ktoś powiedzieć jaki jest koszt dodatkowej brygady > na tej linii?

Koszt autobusu + koszt paliwa + wynagrodzenie kierowcy + koszty spółki. Kiedyś była wylicznka, za 20 godzin pracy pojazdu wychodziło 1300 zł.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Cezar007 napisał(a):

> Dodatkowe środki?

Ciągle mam wrażenie, że te "dodatkowe środki" to zditmowski pic na wodę, w formie "potnijmy kursy na B, wciśnijmy ludziom kit, że miasto nam dało dodatkową kasę".

> To może czas na zrobienie czegokolwiek z linią 72.

Tutaj Cię popieram. Rozkład w obecnej formie (robiony specjalnie pod mieszkańców Pomorskiej, o czym sam układający wspomniał!) jest beznadziejny.

> Ja tej linii nie tykam, wolę wziąć wolne.

Słyszałem na temat 72 różne opinie kierowców. Wszystkie negatywne, więc nie dziwię Ci się.

> Opóźnień nie ma gdzie niwelować, nie ma nawet > czasu na toaletę.

A co dopiero jak złapie Cię przejazd na Pomorskiej. Jeździsz po -10 aż dojdzie do -15. Wówczas tylko dzwonisz, że wypada kółko i czekasz.

> Na co mieszkańcom Pomorskiej taki autobus [...]

Sami chcieli często kursujący autobus, to dostali :D A że więcej nie kursuje jak kursuje to mieszkańcy niech mają żal tylko do ZDiTM-u :D

P.S. Wysłałem Ci na Facebooku PW. Zajrzyj do "Inne".

-- "- Panie! Ziemniaki Pan wieziesz? - A z którego worka się wysypała?" codzienność na linii 61.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
Tatra108 napisał(a):

> Cezar007 napisał(a):

> > Na co mieszkańcom Pomorskiej taki autobus [...] >  > Sami chcieli często kursujący autobus, to dostali :D A że > więcej nie kursuje jak kursuje to mieszkańcy niech mają żal > tylko do ZDiTM-u :D

Tu chyba chodzi o pracowników firm, które mieszczą się na Pomorskiej. Chodzi o to, żeby autobus był chwilę po pełnej godzinie, bo tak się kończy zazwyczaj zmianę.

wysłane przez pioko17 38

Czemu ZDiTM się tak bardzo upiera przy nazwie przystanku "Owocowa Dworzec"? Nie kojarzę w Szczecinie stacji kolejowej o nazwie "Szczecin Owocowa". Tak na serio to myślę, że przyjezdnym obecna nazwa nic nie mówi. Moim zdaniem powinna ona brzmieć "Dworzec Główny (Owocowa)" lub "Dworzec Główny - Owocowa".

wysłane przez maciekos95 3

pioko17 napisał(a):

> Czemu ZDiTM się tak bardzo upiera przy nazwie przystanku > "Owocowa Dworzec"? Nie kojarzę w Szczecinie stacji kolejowej > o nazwie "Szczecin Owocowa". Tak na serio to myślę, że > przyjezdnym obecna nazwa nic nie mówi. Moim zdaniem powinna > ona brzmieć "Dworzec Główny (Owocowa)" lub "Dworzec > Główny - Owocowa".

Już wtedy, gdy 87 pierwszy raz zostało tam skierowane, poruszałem tutaj tą kwestię. W innych miastach (Kraków, Warszawa) panuje właśnie taki schemat nazw przystanków przy dworcach jak wymieniłeś i jest to dużo bardziej sensowne niż obecna nazwa.

wysłane przez t105n  49

pioko17 napisał(a):

> Czemu ZDiTM się tak bardzo upiera przy nazwie przystanku > "Owocowa Dworzec"? Nie kojarzę w Szczecinie stacji kolejowej > o nazwie "Szczecin Owocowa". Tak na serio to myślę, że > przyjezdnym obecna nazwa nic nie mówi. Moim zdaniem powinna > ona brzmieć "Dworzec Główny (Owocowa)" lub "Dworzec > Główny - Owocowa".

Skróćmy do "Owocowa". Ulica jest na tyle krótka, że nie problemu z wymyśleniem, gdzie jest przystanek.

-- Jak menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem. (c) Łukasz Lodkowski

wysłane przez Tatra108 10

Albo na styl krakowski "Dworzec Główny Zachód". W każdym razie ważne, by w nazwie był Dworzec Główny. Niektórzy ludzie zwracali uwagę, że Owocowa Dworzec myliła się im z Placem Tobruckim, ponieważ tam jest "dworzec PKS na Owocowej".

-- "- Panie! Ziemniaki Pan wieziesz? - A z którego worka się wysypała?" codzienność na linii 61.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez t105n  49

pioko17 napisał(a):

> Czemu ZDiTM się tak bardzo upiera przy nazwie przystanku > "Owocowa Dworzec"?

Nie wiem, czemu akurat ta nazwa tak niektórym z Was przeszkadza, skoro mamy wiele innych tworzonych według tego samego schematu, np.: - Arkońska szpital, - Witkiewicza szkoła, - Krasińskiego wiadukt, - Wilcza wiadukt, - Miodowa leśniczówka, - Zawadzkiego kościół, - Łukasińskiego ogrody.

-- Jak menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem. (c) Łukasz Lodkowski

wysłane przez janek12345 0

t105n napisał(a):

> pioko17 napisał(a):

> > Czemu ZDiTM się tak bardzo upiera przy nazwie przystanku > > "Owocowa Dworzec"?

Tu chodzi o to, że w nazwie tego przystanku nie ma informacji, że ten "dworzec", to Dworzec Główny.

wysłane przez pioko17 38

t105n napisał(a):

> Nie wiem, czemu akurat ta nazwa tak niektórym z Was > przeszkadza, skoro mamy wiele innych tworzonych według tego > samego schematu, np.: > - Arkońska szpital, > - Witkiewicza szkoła, > - Krasińskiego wiadukt, > - Wilcza wiadukt, > - Miodowa leśniczówka, > - Zawadzkiego kościół, > - Łukasińskiego ogrody.

Dworzec (i to Główny) to chyba jednak nieco ważniejszy punkt na mapie miasta niż jakaś leśniczówka na Osowie czy kościół na Krzekowie. Nie uważasz? Skąd osoba spoza Szczecina ma wiedzieć "co autor miał na myśli" patrząc na napis Owocowa Dworzec?

wysłane przez t105n  49

pioko17 napisał(a):

> Dworzec (i to Główny) to chyba jednak nieco ważniejszy punkt > na mapie miasta niż jakaś leśniczówka na Osowie czy > kościół na Krzekowie. Nie uważasz?

Zgadzam się.

> Skąd osoba spoza > Szczecina ma wiedzieć "co autor miał na myśli" patrząc na > napis Owocowa Dworzec?

Że przystanek jest na ul. Owocowej przy dworcu.

-- Jak menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem. (c) Łukasz Lodkowski

wysłane przez pioko17 38

t105n napisał(a):

> Że przystanek jest na ul. Owocowej przy dworcu.

Przy jakim dworcu? Owocowym?

wysłane przez t105n  49

pioko17 napisał(a):

> Przy jakim dworcu? Owocowym?

Przy morskim... Ile masz dworców w pobliżu ul. Owocowej? Kolejowy i autobusowy. Szpital przy ul. Arkońskiej jest szpitalem wojewódzkim, więc nazwa jest zrozumiała i czytelna także dla osób spoza Szczecina, a nikt nie kombinuje, że "Arkońska szpital" oznacza "szpital arkoński".

-- Jak menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem. (c) Łukasz Lodkowski

wysłane przez lukaszenko 16

t105n napisał(a):

> pioko17 napisał(a):

> > Przy jakim dworcu? Owocowym? >  > Przy morskim...

W takim razie, żeby była konsekwencja, zmieńmy nazwę pętli na dole na "Kolumba dworzec"

> Szpital przy ul. Arkońskiej jest szpitalem wojewódzkim, więc nazwa > jest zrozumiała i czytelna także dla osób spoza Szczecina, a nikt > nie kombinuje, że "Arkońska szpital" oznacza "szpital arkoński".

A może właśnie powinna być nazwa "Szpital Wojewódzki"? W Zielonej Górze właśnie tak jest, nie ma tam nazwy ulicy.

wysłane przez pioko17 38

t105n napisał(a):

> Ile masz dworców w pobliżu ul. Owocowej? Kolejowy i autobusowy.

Nie chodzi o to. Nie każdy odwiedzający ma internet, nie w każdym przewodniku masz spis ulic. Myślę, że szukanie palcem po mapie nie jest komfortowe. Władzom powinno jednak zależeć na tym by potencjalny turysta miał z miastem same miłe wspomnienia, a nie problemy ze znalezieniem autobusu jadącego na Dworzec Główny. By miał prostą i czytelną informację, może nawet w dwóch językach.

> Szpital przy ul. Arkońskiej jest szpitalem wojewódzkim, więc nazwa > jest zrozumiała i czytelna także dla osób spoza Szczecina, a nikt > nie kombinuje, że "Arkońska szpital" oznacza "szpital arkoński".

Adres Szpitalu Wojewódzkiego jest przy ulicy Arkońskiej. Adres Dworca Głównego to ulica Kolumba. Taka małą różnica. Aczkolwiek nie mam nic przeciwko by zmienić nazwę przystanku "Arkońska Szpital" na "Szpital Wojewódzki".

wysłane przez Wojtek 24

To jeszcze zmieńmy "Plac Tobrucki" na "Dworzec PKS".

wysłane przez elewator991

Mam pytanie. Czym się kierowano ustaląjąc czas przejazdu Owocowa Dworzec - Plac Tobrucki dla linii 87 - 2 minuty, dla linii 61 - 3 minuty? Rozumiem, że na 87 kierowcy będą musieli szybciej jeździć, autobusy z Klonowica maja dużo lepsze przyspieszenie (jakieś nitro, turbo-te sprawy) lub dla linii 87 będzie super buspas, czy zwyczajnie w świecie słonko przygrzało? I jeszcze jedno... gratuluje zabrania linii 61 z Wyszyńskiego gdzie wsiadało zazwyczaj najwięcej ludzi. Teraz jadąc z Prawobrzeża na Redę ludzie będą musieli wybierać 61 czy 81, co przyjedzie wcześniej? Wysiąść na Wyszyńskiego czy na Bramie Portowej, a może lecieć na Plac Zwycięstwa? Zamiast ludziom ułatwiać przesiadki to je tylko utrudniacie. Z 61 na pośpieszne w kierunku prawego brzegu była fajna przesiadka - ten sam peron. Teraz? Wysiądę przy galerii centrum i zanim przejdę te wszystkie światła to minie 5 minut. Zacznijcie myśleć!

wysłane przez wolvo1565 24

elewator991 napisał(a):

> Mam pytanie. Czym się kierowano ustaląjąc czas przejazdu > Owocowa Dworzec - Plac Tobrucki dla linii 87 - 2 minuty, dla > linii 61 - 3 minuty? Rozumiem, że na 87 kierowcy będą > musieli szybciej jeździć, autobusy z Klonowica maja dużo > lepsze przyspieszenie (jakieś nitro, turbo-te sprawy) lub > dla linii 87 będzie super buspas, czy zwyczajnie w świecie > słonko przygrzało?

87 od piątku będzie miał rozkład letni, a 61 ma rozkład całoroczny. Wygląda na to, że 87 w wakacje będzie pokonywać ten odcinek w 2 minuty, a od września w 3 minuty.

wysłane przez man 128

elewator991 napisał(a):

> Mam pytanie. Czym się kierowano ustaląjąc czas przejazdu > Owocowa Dworzec - Plac Tobrucki dla linii 87 - 2 minuty, dla > linii 61 - 3 minuty? Rozumiem, że na 87 kierowcy będą > musieli szybciej jeździć, autobusy z Klonowica maja dużo > lepsze przyspieszenie (jakieś nitro, turbo-te sprawy) lub > dla linii 87 będzie super buspas, czy zwyczajnie w świecie > słonko przygrzało?

Oba przystanki "Owocowa Dworzec" będą oddalone od siebie, jedna linia będzie miała końcowy przed kładką, a druga linia za kładką.

wysłane przez elewator991

man napisał(a):

>  > Oba przystanki "Owocowa Dworzec" będą oddalone od siebie, > jedna linia będzie miała końcowy przed kładką, a druga > linia za kładką.

Na rozkładzie jazdy w jednym i drugim przypadku odległość między Owocowa Dworzec a Plac Tobrucki to 0,41 km.

wysłane przez Jasiek 36

Mam ponownie pytanie do autora rozkładu. Przy rozmowie o 72, mówiłeś że analizujesz zapisy z Municoma. I oto właśnie widać jak. Skoro już dziś na przejazd po Krygiera od przystanku Ustowska do Granitowej i na odwrót przy ograniczniku 60 km/h masz -2. A jak zaczną wsiadać/wysiadać co przystanek to jeszcze więcej. A potem łups pasażerowie nie zdążyli na 55 lub 85. W tą drugą stronę do Ustowskiej widzę, że dodałeś 1 minutę od pętli do Granitowej to może uratuje trochę sytuację, ale tej 1 minuty na pewno będzie brakować. Tak samo dalej od Ustowskiej do Ogrodów Górki Ustowskie powinno być 3 minuty nie 2 minuty oraz w drugą stronę od Ogrodów Górki Ustowskie do Ustowskiej też 3 minuty zamiast 2. A więc na przyszłość nie zalewaj, że bierzesz pod uwagę zapisy z Municoma (od razu mówię, że 61 nie jeżdżę za często, tak więc daruj sobie wycieczki, że za wolno jeżdżę, bo to nie moje czasy. To są dane z rozmów z innymi kierowcami). Ponadto czasy przejazdu powinny być dostosowane na Krygiera do prędkości 50 km/h, a obecnie te co umieściłeś są na 70 km/h, czyli przed zmniejszeniem ogranicznika. Przynajmniej zajezdnia stara się pilnować przepisów ruchu drogowego, bo Zditm nie bardzo.

Co do 62 to widzę, że dalej brniesz w te swoje postoje 1-2 minutowe, tym razem na placu Zwycięstwa. Trzymaj tak dalej, to na pewno autobusy będą punktualne w tych newralgicznych godzinach. Oczywiście w Municomie znowu Ci nie wyszło, że po godzinie 19 linia 62 na odcinku Plac Kościuszki - Białowieska ma + 1 lub +2 w zależności jak trafisz na sygnalizację przy obecnych czasach i jak widać będzie bez zmian.

I na koniec pochwała za rozkład 856/896 takie postoje jak na tych liniach powinny być wszędzie. Wtedy przynajmniej jest czas na regulację ewentualnego opóźnienia. Czasy przejazdu nieidealne, bo gdzie nie gdzie można byłoby zabrać, a gdzie indziej dodać, ale jest i tak lepiej niż na 65.

wysłane przez Cezar007 2

Jasiek napisał(a):

> Mam ponownie pytanie do autora rozkładu. Przy rozmowie o 72, > mówiłeś że analizujesz zapisy z Municoma.

Wciąż czekam na dostosowanie rozkładu linii 72 pod dane z MUNICOMa. Dodanie brygady lub usunięcie tego potworka. Zobaczycie, że doprowadzimy do likwidacji tej linii.

> I oto właśnie > widać jak. Skoro już dziś na przejazd po Krygiera od > przystanku Ustowska do Granitowej i na odwrót przy > ograniczniku 60 km/h masz -2. A jak zaczną > wsiadać/wysiadać co przystanek to jeszcze więcej. A potem > łups pasażerowie nie zdążyli na 55 lub 85. W tą drugą > stronę do Ustowskiej widzę, że dodałeś 1 minutę od > pętli do Granitowej to może uratuje trochę sytuację, ale > tej 1 minuty na pewno będzie brakować.

Prawda! Odnoszę wrażenie, że rozkłady na 61 dostosowane są pod Volva potrafiące jechać 80 km/h, mające dobre przyspieszenie, bo przy dużej ilości przystanków nie sama prędkość maks. jest ważna a tempo osiągania prędkości rozkładowej.

> Tak samo dalej od > Ustowskiej do Ogrodów Górki Ustowskie powinno być 3 minuty > nie 2 minuty oraz w drugą stronę od Ogrodów Górki > Ustowskie do Ustowskiej też 3 minuty zamiast 2.

Zawsze łapię opóźnienia na Granitowej (-1), później na Regalica nż (już -2), do Ogrodów jest lipa. Wolno nie jeżdżę, bo nie lubię, ale znacząco przekraczać prędkości nie zamierzam, chyba, że ZDiTM płaci za mandaty.

> A więc na > przyszłość nie zalewaj, że bierzesz pod uwagę zapisy z > Municoma (od razu mówię, że 61 nie jeżdżę za często, > tak więc daruj sobie wycieczki, że za wolno jeżdżę, bo > to nie moje czasy. To są dane z rozmów z innymi > kierowcami). Ponadto czasy przejazdu powinny być dostosowane > na Krygiera do prędkości 50 km/h, a obecnie te co > umieściłeś są na 70 km/h, czyli przed zmniejszeniem > ogranicznika. Przynajmniej zajezdnia stara się pilnować > przepisów ruchu drogowego, bo Zditm nie bardzo.

Nie zalewaj! Natomiast ja jeżdżę dosyć często. My nie jeździmy wolno, jeździmy zgodnie z przepisami, często naginając je by się choć trochę wpasować w rozkład. Przypomnę, autobusy w mieście mają max 50 km/h. 

> Oczywiście w Municomie znowu Ci nie wyszło, że po godzinie > 19 linia 62 na odcinku Plac Kościuszki - Białowieska ma + 1 > lub +2 w zależności jak trafisz na sygnalizację przy > obecnych czasach i jak widać będzie bez zmian.

Ja bym tego nie ruszał, niech zostanie, można pojechać wolniej i zaoszczędzić trochę paliwa.   > I na koniec pochwała (...)

Dołączam się do pochwał :)

-- Abstrahując od altruistycznych sofizmatów metafizycznemu pietyzmu, konkluduję iż postulat Twój jest w swej mierze niezwykle sugestywny, a mówiąc prościej Twoja propandygnacyjna deglomeracyjna załamuje się w punkcie adekwatnej symbiozy.

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez BatiX  14

Cezar007 napisał(a):

> Prawda! Odnoszę wrażenie, że rozkłady na 61 dostosowane są > pod Volva potrafiące jechać 80 km/h, mające dobre > przyspieszenie, bo przy dużej ilości przystanków nie sama > prędkość maks. jest ważna a tempo osiągania prędkości > rozkładowej.

Z czystej ciekawości - w którymś miejscu linii 61 można jechać więcej niż 50 km/h?

wysłane przez Jasiek 36

BatiX napisał(a):

> Z czystej ciekawości - w którymś miejscu linii 61 można > jechać więcej niż 50 km/h?

W żadnym, tylko autor rozkładu chyba o tym nie wie. Albo nie ogarnia.

wysłane przez Mareczek 5

Jasiek napisał(a):

> W żadnym, tylko autor rozkładu chyba o tym nie wie. Albo nie > ogarnia.

Chyba nie ogarniasz przepisów ;)

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez BatiX  14

Mareczek napisał(a):

> Chyba nie ogarniasz przepisów ;)

A zmieniły się przepisy i teraz można jechać w terenie zabudowanym więcej niż 50/60 km/h autobusem?

wysłane przez Jasiek 36

Mareczek napisał(a):

> Chyba nie ogarniasz przepisów ;)

Nie, no ja jeżdżę 50 km/h.

wysłane przez Mareczek 5

Jasiek napisał(a):

> Mareczek napisał(a):

> > Chyba nie ogarniasz przepisów ;) >  > Nie, no ja jeżdżę 50 km/h.

Możesz więcej :)

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Jasiek 36

Mareczek napisał(a):

> Możesz więcej :)

Ta od 23 do 5, a ile wtedy autobusów jest na drogach Panie mądraliński?

wysłane przez Mareczek 5

Jasiek napisał(a):

> Ta od 23 do 5, a ile wtedy autobusów jest na drogach Panie > mądraliński?

Nie ważne ile, jakich i kto nimi jeździ. Po prostu napisałem że się z Tobą nie zgadzam, że w _żadnym_ miejscu na 61 nie można jechać szybciej niż 50. Można.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Jasiek 36

Mareczek napisał(a):

> Nie ważne ile, jakich i kto nimi jeździ. Po prostu napisałem że > się z Tobą nie zgadzam, że w _żadnym_ miejscu na 61 nie można > jechać szybciej niż 50. Można.

Weź mnie nie rozśmieszaj.

wysłane przez Mareczek 5

Jasiek napisał(a):

> Mareczek napisał(a):

> > Nie ważne ile, jakich i kto nimi jeździ. Po prostu napisałem że > > się z Tobą nie zgadzam, że w _żadnym_ miejscu na 61 nie można > > jechać szybciej niż 50. Można. >  > Weź mnie nie rozśmieszaj.

Śmiech to zdrowie...

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez t105n  49

Może wreszcie wypowiecie się konkretnie zamiast żonglować rebusami. Mareczek: gdzie można jechać ponad 50 km/h. Jasiek: dlaczego nigdzie nie można. Sam jestem ciekaw.

wysłane przez Mareczek 5

t105n napisał(a):

> Może wreszcie wypowiecie się konkretnie zamiast żonglować rebusami. > Mareczek: gdzie można jechać ponad 50 km/h. > Jasiek: dlaczego nigdzie nie można. > Sam jestem ciekaw.

Wszędzie (prawie) :) Jak pisal Batix, 23-5.

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Jasiek 36

t105n napisał(a):

> Może wreszcie wypowiecie się konkretnie zamiast żonglować > rebusami. > Mareczek: gdzie można jechać ponad 50 km/h. > Jasiek: dlaczego nigdzie nie można. > Sam jestem ciekaw.

Ależ można, tylko nie na trasie linii 61 w godz. 5-23, czyli przez prawie cały okres kursowania autobusów km w Szczecinie.

wysłane przez wsad123 6

Na całej trasie 61, 62 i 87 brak rozkładów w gablotach, zazwyczaj są na słupakach (jeśli te się ostały), chociaż to też nie jest regułą, bo na placu Zwycięstwa zupełny brak rozkładu 62.

wysłane przez wsad123 6

wsad123 napisał(a):

> Na całej trasie 61, 62 i 87 brak rozkładów w gablotach, > zazwyczaj są na słupakach (jeśli te się ostały), > chociaż to też nie jest regułą, bo na placu Zwycięstwa > zupełny brak rozkładu 62.

Odpowiem sam sobie, bo rozkłady to jeszcze nic... ZDiTM zapomniał o nowych przystankach. Postawili słupki tylko dla przystanku Cmentarz Zachodni, a pozostałych dwóch ni widu ni słychu.

wysłane przez man 128

wsad123 napisał(a):

> Odpowiem sam sobie, bo rozkłady to jeszcze nic... > ZDiTM zapomniał o nowych przystankach. Postawili słupki tylko > dla przystanku Cmentarz Zachodni, a pozostałych dwóch ni widu > ni słychu.

Czyli autobusy w sumie zatrzymują się w miejscach "na czuja"?

wysłane przez wsad123 6

man napisał(a):

> Czyli autobusy w sumie zatrzymują się w miejscach "na czuja"?

Nie, w ogóle się nie zatrzymują. GMV też oczywiście po staremu. No i jeszcze termometry z doklejonymi nż na przystankach Ogrody Malwa i Smoleńskiej... Gdyby tylko ZDiTM zdecydował się wcześniej co do tego jakie to będą przystanki to by było prawidłowo. Teraz dla odmiany całkowicie z nich zrezygnował...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Jasiek 36

wsad123 napisał(a):

> Odpowiem sam sobie, bo rozkłady to jeszcze nic... > ZDiTM zapomniał o nowych przystankach. Postawili słupki tylko > dla przystanku Cmentarz Zachodni, a pozostałych dwóch ni widu > ni słychu.

Bo Ogrody Malwa i Smoleńskiej są w budowie, czyli trochę im zejdzie. :D Bo przystanek Botaniczna w kierunku Kijewa dla linii 79 czyli na północnej Struga do dzisiaj nie powstał. Czyli ile to lat?

wysłane przez wsad123 6

Jasiek napisał(a):

> Bo Ogrody Malwa i Smoleńskiej są w budowie, czyli trochę im > zejdzie. :D > Bo przystanek Botaniczna w kierunku Kijewa dla linii 79 czyli na > północnej Struga do dzisiaj nie powstał. Czyli ile to lat?

Różnica jest taka, że na Struga stoi słupek i przystanek realnie jest, w przeciwieństwie do "Ogrodów Malwa" i "Smoleńskiej" ;)

wysłane przez Cezar007 2

wsad123 napisał(a):

> Różnica jest taka, że na Struga stoi słupek i przystanek > realnie jest, w przeciwieństwie do "Ogrodów Malwa" i > "Smoleńskiej" ;)

Przystanek wkomponowany w parking dla ciężarówek. Brawo ZDiTM, sam bym tego lepiej nie zorganizował ;)

-- Abstrahując od altruistycznych sofizmatów metafizycznemu pietyzmu, konkluduję iż postulat Twój jest w swej mierze niezwykle sugestywny, a mówiąc prościej Twoja propandygnacyjna deglomeracyjna załamuje się w punkcie adekwatnej symbiozy.

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez Tatra108 10

Cezar007 napisał(a):

> Przystanek wkomponowany w parking dla ciężarówek. Brawo ZDiTM, sam > bym tego lepiej nie zorganizował ;)

ZDiTM coraz bardziej myśli o potencjalnych pasażerach, a nie realnych pasażerach. Nie wiedziałeś o tym? :P

-- "- Panie! Ziemniaki Pan wieziesz? - A z którego worka się wysypała?" codzienność na linii 61.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez Jasiek 36

wsad123 napisał(a):

> Różnica jest taka, że na Struga stoi słupek i przystanek > realnie jest, w przeciwieństwie do "Ogrodów Malwa" i > "Smoleńskiej" ;)

Ale jest tylko słupek. Żadnego chodnika czy zatoki. Bo niby autobusy mają wjeżdżać na miejsca postojowe z kostki polbrukowej. Tylko czy ta owa nawierzchnia miejsca parkingowego dla samochodów osobowych dostosowana jest do ciężaru autobusu?

wysłane przez Cezar007 2

Jasiek napisał(a):

> Ale jest tylko słupek. Żadnego chodnika czy zatoki. Bo niby > autobusy mają wjeżdżać na miejsca postojowe z kostki polbrukowej. > Tylko czy ta owa nawierzchnia miejsca parkingowego dla samochodów > osobowych dostosowana jest do ciężaru autobusu?

Nie wjeżdżaj tam. Ja dwoma kołami trochę zjadę, co by osobowe mnie mogły ominąć, auto opuszczę, co by pasażerowi było łatwiej. Natomiast tak sobie myślę, że jakby nie zjechać i niczego nie ułatwiać, to ktoś kiedyś by napisał skargę. Tylko czy to by ruszyło beton? Kropla drąży skałę, tylko trochę za wolno, a chciałbym żyć w mieście ze sprawną i dobrze zorganizowaną KM... Dożyję? Przypuszczam, że wątpię...

-- Abstrahując od altruistycznych sofizmatów metafizycznemu pietyzmu, konkluduję iż postulat Twój jest w swej mierze niezwykle sugestywny, a mówiąc prościej Twoja propandygnacyjna deglomeracyjna załamuje się w punkcie adekwatnej symbiozy.

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez Mariusz_W

Cezar007 napisał(a):

> Natomiast tak sobie myślę, że jakby nie zjechać i niczego nie > ułatwiać, to ktoś kiedyś by napisał skargę. Tylko czy to by > ruszyło beton?

Swego czasu wysłałem zgłoszenie przez formularz na stronie ZDiTM odnośnie przystanku "Plac Grunwaldzki" dla linii 70 w kierunku UM. Zbyt krótka linia przystankowa, uniemożliwiająca podjazd pod krawężnik. Nic z tym nie zrobiono.

wysłane przez Mareczek 5

Jasiek napisał(a):

> Ale jest tylko słupek. Żadnego chodnika czy zatoki. Bo niby > autobusy mają wjeżdżać na miejsca postojowe z kostki polbrukowej. > Tylko czy ta owa nawierzchnia miejsca parkingowego dla samochodów > osobowych dostosowana jest do ciężaru autobusu?

Jeny, ale herezje opowiadacie... Strach lodówkę otworzyć.

Zatoczkę miał zrobić wykonawca pobliskiego centrum handlowego. Czemu nie zrobił? Nie wiem. Obstawiam że pojawiły problemy z rurą z gazem idącą obok jezdni. Przystanek na parkingu był tymczasowy, widać będzie pewnie na lata.

Co jest złego w przystanku na parkingu? Nie wiem. Przed chwilą jechałem linią 244 MPK Kraków przez Krzyszkowice i na co drugim przystanku trzecie drzwi otwierają się do rowu melioracyjnego. I wszyscy żyją.

https://www.google.pl/maps/@49.9863424,20.0247439,3a,75y,198.11h,76.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssxO6rkdOpc9g6Kx6k4CWfg!2e0!7i13312!8i6656

-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez wolvo1565 24

Jasiek napisał(a):

> Bo Ogrody Malwa i Smoleńskiej są w budowie, czyli trochę im > zejdzie. :D

Jechałem dzisiaj 62 i tak... "Ogrody Malwa" jest tylko postawiony słupek, taki tymczasowy bez nazwy przystanku. Wysiada się z autobusu prosto na trawę. Przystanku "Smoleńskiej" nadal nie zauważyłem.

wysłane przez Jasiek 36

wolvo1565 napisał(a):

> Przystanku "Smoleńskiej" nadal nie > zauważyłem.

Bo się zastanawiają gdzie ustawić aby nie wyszła katastrofa. :P

wysłane przez Cezar007 2

Jasiek napisał(a):

> Bo się zastanawiają gdzie ustawić aby nie wyszła katastrofa. :P

Wystarczy przystanek nazwać "ZDiTM" i katastrofa gotowa ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)

wysłane przez bartez 336

Mam pytanko jak wygląda oficjalny dojazd linii 61 ze Struga na przystanek początkowy Owocowa Dworzec? Najprostsza droga to chyba od budynku poczty Nową, Dworcową do góry, ale tam nie można skręcić w lewo, w 3 Maja. A więc czy dojazd jest ulicą Owocową i zawrotka na placu Zawiszy, albo tak jak zawijał zatramwaj 801 czy jeszcze jakoś inaczej?

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
bartez napisał(a):

> ciach

Dla mnie sensownie brzmi Trasa Zamkowa i Niepodległości.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez bartez 336

wsad123 napisał(a):

> Dla mnie sensownie brzmi Trasa Zamkowa i Niepodległości.

Udzielają się tu kierowcy ze SPAD i myślę, że oni znają odpowiedź.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wsad123 napisał(a):

> bartez napisał(a):

> > ciach >  > Dla mnie sensownie brzmi Trasa Zamkowa i Niepodległości.

Potwierdzam, wczoraj widziałem jedno 61, jakiś SU18 który wyjeżdżał przez Niepodległości.
wolvo1565 napisał(a):

> Potwierdzam, wczoraj widziałem jedno 61, jakiś SU18 który > wyjeżdżał przez Niepodległości.

Tak chyba najrozsądniej :)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)