Forum
Zjazd awaryjny
wysłane przez arko5 30
wysłane przez riversedge_pl 1
> Eksploatują to Volvo na maksa. Dzień w dzień na linii.
Wczoraj rządził na 61, a kierowca twierdził, że już niedługo ten wóz pojeździ. Swoją drogą jest to OSTATNI autobus w SPAD na czarnych blachach.
-- 2008 & 1410
2008, 1410, 2876, 1571
wysłane przez man 128
> Wczoraj rządził na 61, a kierowca twierdził, że już > niedługo ten wóz pojeździ. Swoją drogą jest to OSTATNI > autobus w SPAD na czarnych blachach.
Te z Dąbia jeszcze jako tako dają radę. Najgorsze są te klonowickie Volva, ale co się dzieje w SPAK, że tak przestało dbać o jakikolwiek tabor to nie wiem. Braki taborowe, braki kadrowe. Leci w dół z tego co widzę tam.
wysłane przez riversedge_pl 1
> Te z Dąbia jeszcze jako tako dają radę. Najgorsze są te > klonowickie Volva, ale co się dzieje w SPAK, że tak przestało > dbać o jakikolwiek tabor to nie wiem. Braki taborowe, braki > kadrowe. Leci w dół z tego co widzę tam.
Nie jest chyba do końca tak, jak piszesz. Klonowickie Volva jeżdżą 3 lata dłużej, niż dąbskie i zostało ich 3x więcej. Dla mnie świadczy to o tym, że w SPAK dbano o tabor, skoro nadal służy. Owszem, istnieje prawdopodobieństwo, że Volvo obniżyło jakość swoich autobusów w ciągu 3 lat, ale raczej w to nie wierzę. Volvo jest szanowaną marką, szczególnie w Finlandii.
Mnie teraz bardziej interesuje to, czy jakieś Volvo zostanie przekazane do muzeum.
-- 2008 & 1410
2008, 1410, 2876, 1571
wysłane przez Cezar007 2
(...) > Nie jest chyba do końca tak, jak piszesz. Klonowickie Volva > jeżdżą 3 lata dłużej, niż dąbskie i zostało ich 3x więcej. > Dla mnie świadczy to o tym, że w SPAK dbano o tabor, skoro nadal > służy. Owszem, istnieje prawdopodobieństwo, że Volvo obniżyło > jakość swoich autobusów w ciągu 3 lat, ale raczej w to nie > wierzę. Volvo jest szanowaną marką, szczególnie w Finlandii. (...)
Ja tego tak nie widzę. Nie oszukujmy się, wiele się słyszy o serwisie SPAK i raczej nie są to pochlebne opinie. Kierowcy, którzy mieli możliwość porównać choćby to, jak się warsztatowcy zachowują podczas OC na zajezdni, jednoznacznie wskazują na SPAD jako firmę, która chce, i która chociaż stara się dbać. Klonowickie Volva jeżdżą - bo muszą. W SPAD de facto wystarczy 1-2 Volva do obsługi linii 52.
A teraz, aby nie zakładać nowego wątku, może mi ktoś obeznany powiedzieć, czy na rynku (nowym, wtórnym) dostępne są autobusy przegubowe, które pokonają bez przygód (z ewentualnym podniesieniem na poduszkach*) przejazd pod nieszczęsnym wiaduktem na linii 52? :)
* 2873 nie trzeba podnosić, ba, lepiej go nie podnosić w ogóle, bo dupa idzie w górę a przód opada, co gwarantuje zahaczenie.
-- Specjalista ds. transportu Follow Me ;)
Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)