Forum

Zjazd awaryjny

Około godziny 15:00 na ulicy Gdańskiej widziano Volvo B10MA 2873 udające się do zajezdni SPA "Dąbie". Pojazd kursował wcześniej na 52/2. Podmienił go Neoplan N4411 2401.

wysłane przez arko5 30

Eksploatują to Volvo na maksa. Dzień w dzień na linii.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez riversedge_pl 1

arko5 napisał(a):

> Eksploatują to Volvo na maksa. Dzień w dzień na linii.

Wczoraj rządził na 61, a kierowca twierdził, że już niedługo ten wóz pojeździ. Swoją drogą jest to OSTATNI autobus w SPAD na czarnych blachach.

-- 2008 & 1410

2008, 1410, 2876, 1571

wysłane przez man 128

riversedge_pl napisał(a):

> Wczoraj rządził na 61, a kierowca twierdził, że już > niedługo ten wóz pojeździ. Swoją drogą jest to OSTATNI > autobus w SPAD na czarnych blachach.

Te z Dąbia jeszcze jako tako dają radę. Najgorsze są te klonowickie Volva, ale co się dzieje w SPAK, że tak przestało dbać o jakikolwiek tabor to nie wiem. Braki taborowe, braki kadrowe. Leci w dół z tego co widzę tam.

wysłane przez riversedge_pl 1

man napisał(a):

> Te z Dąbia jeszcze jako tako dają radę. Najgorsze są te > klonowickie Volva, ale co się dzieje w SPAK, że tak przestało > dbać o jakikolwiek tabor to nie wiem. Braki taborowe, braki > kadrowe. Leci w dół z tego co widzę tam.

Nie jest chyba do końca tak, jak piszesz. Klonowickie Volva jeżdżą 3 lata dłużej, niż dąbskie i zostało ich 3x więcej. Dla mnie świadczy to o tym, że w SPAK dbano o tabor, skoro nadal służy. Owszem, istnieje prawdopodobieństwo, że Volvo obniżyło jakość swoich autobusów w ciągu 3 lat, ale raczej w to nie wierzę. Volvo jest szanowaną marką, szczególnie w Finlandii.

Mnie teraz bardziej interesuje to, czy jakieś Volvo zostanie przekazane do muzeum.

-- 2008 & 1410

2008, 1410, 2876, 1571

wysłane przez Cezar007 2

riversedge_pl napisał(a):

(...) > Nie jest chyba do końca tak, jak piszesz. Klonowickie Volva > jeżdżą 3 lata dłużej, niż dąbskie i zostało ich 3x więcej. > Dla mnie świadczy to o tym, że w SPAK dbano o tabor, skoro nadal > służy. Owszem, istnieje prawdopodobieństwo, że Volvo obniżyło > jakość swoich autobusów w ciągu 3 lat, ale raczej w to nie > wierzę. Volvo jest szanowaną marką, szczególnie w Finlandii. (...)

Ja tego tak nie widzę. Nie oszukujmy się, wiele się słyszy o serwisie SPAK i raczej nie są to pochlebne opinie. Kierowcy, którzy mieli możliwość porównać choćby to, jak się warsztatowcy zachowują podczas OC na zajezdni, jednoznacznie wskazują na SPAD jako firmę, która chce, i która chociaż stara się dbać. Klonowickie Volva jeżdżą - bo muszą. W SPAD de facto wystarczy 1-2 Volva do obsługi linii 52.

A teraz, aby nie zakładać nowego wątku, może mi ktoś obeznany powiedzieć, czy na rynku (nowym, wtórnym) dostępne są autobusy przegubowe, które pokonają bez przygód (z ewentualnym podniesieniem na poduszkach*) przejazd pod nieszczęsnym wiaduktem na linii 52? :)

* 2873 nie trzeba podnosić, ba, lepiej go nie podnosić w ogóle, bo dupa idzie w górę a przód opada, co gwarantuje zahaczenie.

-- Specjalista ds. transportu Follow Me ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)